راهنمای سخنرانی های وبلاگ طب اسلامی


راهنمای سخنرانی های وبلاگ طب اسلامی

بسم الله الرحمن الرحیم


راهنمای استفاده از سخنرانی های وبلاگ


خدمت تمام دوستان و علاقه مندان طب اسلامی سلام عرض می کنم ....

در مدتی که این وبلاگ شروع به کار کرده، به تدریج تعداد سخنرانی های معرفی شده بالا رفته و از آنجایی که موضوع این سخنرانی ها و همچنین سطح آن ها با یکدیگر متفاوت است ممکن است باعث سردرگمی برخی از دوستان (بخصوص دوستان تازه وارد) بشه. به همین دلیل بهتر دیدم که این سخنرانی ها رو در  گروه هایی طبقه بندی کنم که جایگاه هر کدام از آن ها مشخص باشه و دوستانی که بعد از این به وبلاگ مراجعه می کنن راهنمایی برای استفاده از سخنرانی ها داشته باشن.

سخنرانی های موجود در این وبلاگ را میتوان در تقسیم بندی های مختلفی جا داد. اما جهت ارائه یک راهنما برای استفاده عموم علاقه مندان، این سخنرانی ها را در سه گروه دسته بندی می نماییم:


1- گروه سخنرانی های عمومی: این گروه، برای همه علاقه مندان مفید است و بخصوص افراد مبتدی که تازه میخواهند با طب سنتی ـ اسلامی و ادعاهای آن آشنا شوند باید ابتدا از این سخنرانی ها شروع کنند و با توصیه های عمومی و ابتدایی و مسائل سیاسی و اجتماعی و تاریخی مرتبط با طب اسلامی آشنا گردند. این سخنرانی ها  غالبا سخنرانی های جذاب و مهمی هستند و تعداد زیادی از سخنرانی های این وبلاگ را تشکیل میدهند. از اینرو سخنرانی های این گروه، خود به چهار بخش تقسیم بندی شده اند که عبارتند از:

الف) سخنرانی های عمومی و همه گانی
ب) سخنرانی های تغذیه ای و کاربردی
ج) معرفی طب اسلامی
د) مباحث فکری و نظری

2- گروه سخنرانی های آموزشی پایه: این دسته از سخنرانی ها به آموزش مبانی علمی طب سنتی و اسلامی میپردازند و مطالب آن برای ورود به مباحث دیگر طب سنتی و اسلامی لازم میباشد. لذا پس از آشنایی با مباحث عمومی که در گروه اول معرفی شده اند باید به این سخنرانی ها پرداخته شود تا با زبان علمی طب اسلامی آشنایی حاصل گردد. این سخنرانی ها شامل سلسله جلسات آموزشی «مزاج شناسی» هستند که در عین جذابیت بالا، برنامه ای کاربردی و اصولی را برای یک زندگی سالم و علمی ارائه میدهد و زمینه های ورود به دیگر مباحث طب اسلامی را هموار می سازد.

3- گروه سخنرانی های آموزشی پیشرفته: این گروه شامل سخنرانی هایی هستند که بعد از یادگیری مبانی طب اسلامی باید به آن ها پرداخته شود. افراد مبتدی نباید از ابتدا به این سخنرانی ها بپردازند چون در جای جای آن از مفاهیم علمی طب سنتی و اسلامی استفاده می گردد و درصورتی که مخاطب با این مفاهیم آشنا نباشد نمی تواند از این سخنرانی ها به نحو احسن استفاده کند. سخنرانی های این گروه شامل توصیه ها و آموزش هایی است که غالبا نیاز به آشنایی با مزاج شناسی و مبانی طب اسلامی دارند و افرادی که قبلا این زمینه را کسب کرده اند با استفاده از این سخنرانی ها می توانند به درک خود از طب اسلامی عمق دهند و معلومات خود را بالا ببرند و به مرور نکات بیشتری را به اندوخته های خود اضافه کنند.

4- سخنرانی های بخش مصاحبه و همایش: سخنرانی های این گروه، شامل مسائل مختلفی است که از میان مصاحبه ها و سخنان ایراد شده در همایش ها انتخاب شده اند. معمولا این سخنرانی ها در گروه سخنرانی های عمومی قرار دارند و بیشتر ناظر به مباحث کلی و موضوعات روز مطرح در جریان طب سنتی و اسلامی هستند که به علت بالا رفتن تعداد فایل های صوتی وبلاگ در قسمتی جداگانه به نظر دوستان می رسند. لذا سخنرانی های ایراد شده در همایش ها و یا مصاحبه هایی که ناظر به مسائل تخصصی یا درمانی باشند در بخش های دیگر معرفی شده اند.


همچنین، فایل های صوتی دیگری که میتواند مورد استفاده دوستان و علاقه مندان طب اسلامی قرار بگیرد در بخش " لینک های مفید از همه جا" با رنگ زرد بصوت: ( دانلود صوت ) معرفی شده است. در ضمن، در قسمت " دانلود فیلم و کلیپ" نیز میتوانید به سخنرانی ها و فایل های صوتی مفید دیگری دسترسی داشته باشید.





برای ورود به هر کدام از این گروه ها کلیک کنید:

1- سخنرانی های عــمومی

2- سخنرانی های آموزشی پایه

3- سخنرانی های آموزشی پیشرفته

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

** لینک های مفید از همه جا


و من الله توفیق ...

برای تعجیل در امر فرج آقا امام زمان صلوات

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد