دانلود بهترین نرم افزار پزشکی


این بسته حاوی آخرین بروزرسانی ها برای ویندوز میباشد که دوستانی که نیاز به بروزرسانی تمامی بسته های امنیتی محصولات ویندوز مایکروسافت دارند میتوانند آخرین بروزرسانی های منتشر شده در May  ۲۰۱۳ را دانلود و استفاده نمایند.

برای دانلود کلیک کنید

Diskeeper نرم افزاری قدرتمند برای یکپارچه سازی سریع اطلاعات هارد دیسک ها می باشد. سرعت آن بیش از ۳ برابر نرم افزارهای هم نوع خود بوده و توانایی اجرای بالاترین کارآیی با کمترین منابع سیستم را دارا می باشد.

این نرم افزار عملیات یکپارچه سازی را در پس زمینه و بدون تداخل در کارهای روزانه شما انجام می دهد. برنامه ریزی هوشمند و داینامیک برای اجرای عملیات یکپارچه سازی از دیگر امکانات آن است. کاربران خانگی و مدیران شبکه می توانند به خوبی از این نرم افزار استفاده کنند و به بالاترین کارآیی کامپیوتر خود دست پیدا کنند. علاوه بر کنترل دستی عملیات ، نرم افزار Diskeeper به صورت خودکار در بازه های زمانی مشخص اقدام به یکپارچه سازی اطلاعات می کند که کار را برای کاربر ساده خواهد کرد.

Diskeeper ابزاری برای توسعه و مدیریت شبکه به همراه یکپارچه سازی همزمان فایل های سیستمی مختلف بوده و بدین طریق شما می توانید به بالاترین کارآیی کامپیوتر خود دست پیدا کنید.

برای دانلود کلیک کنید

نرم افزار The Ultimate Human Body یک نرم افزارپزشکی برای مشاهده آناتومی بدن انسان به صورت سه بعدی می باشد. در سال های اخیر نرم افزار های پزشکی زیادی در زمینه ی آناتومی بدن انسان ساخته شده است که از معروف ترین و بهترین آن ها نرم افزار The Ultimate Human Body می باشد که توسط  شرکت EyeWitness تولید و عرضه شده است . توسط نرم افزار The Ultimate Human Body که به دست چندین متخصص تولید شده است ، می توانید ساختارهای بدن را به طور ماکروسکوپیک و میکروسکوپیک مطالعه کنید .

نرم افزار The Ultimate Human Body در واقع اطلاعات کامل یک کتاب پزشکی را به صورت تصاویر واقعی و انیمیشن های حرفه ای در اختیار شما قرار می دهد و شما می توانید رویای سفر به درون بدن یک انسان را به حقیقت تبدیل کنید ! نرم افزار The Ultimate Human Body علاوه بر علمی بودن حالت سرگرمی نیز دارد به این صورت که  در هر یک از بخش های آن بازی های جذاب و فکری مرتبط با آن بخش قرار داده شده است ، که به یادگیری هرچه بهتر موضوع کمک میکند . از این رو به شما کاربران عزیز لرد دانلود ، پیشنهاد می کنیم دانلود نرم افزار The Ultimate Human Body 3.0 برای  آناتومی سه بعدی بدن انسان را از سایت لرد دانلود دریافت کنید و از استفاده ی آن لذت ببرید .

برای دانلود کلیک کنید
EyePro یک نرم افزار جالب برای محافظت از بینایی شما طراحی شده است. این نرم افزار با امکانات فراوان ،پیغام های هشدار دهنده ،زمان های استراحت و تحرک بدنی و… تا حد زیادی میتواند از چشمان شما محافظت کند. این نرم افزار به کسانی که در روز چندین ساعت پشت سیستم هستند پیشنهاد میشود.

برای دانلود کلیک کنید
گاسادالور، جزاریر فارو
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد