مجموعه بی نظیر آموزش مکالمه انگلیسی

مجموعه ای برای آنان که می خواهند انگلیسی را سریع و درست صحبت کنند

مجموعه آموزش زبانی که امروز لرد دانلود برای شما آماده کرده است، شامل بیش از ۱۰۰۰ ساعت مبحث شنیداری (فایل های صوتی) است که به کمک این درس ها شما در مکالمه و صحبت کردن به زبان انگلیسی روان خواهید شد.

موضوعات این درس ها از زندگی روزمره انتخاب شده اند و به عنوان یک منبع یادگیری Vocabularies برای موضوعات عمومی قابل توجه است.روند دروس و رویه به کارگیری لغات و گرامرها به نحوی هوشمندانه طراحی شده اند تا مرحله به مرحله سطح شما را بالا ببرند، بنابراین شما نیازی نخواهید داشت تا در هر درس با لغات و گرامرهای جدید سر و کله بزنید.تعداد ۱۰ فایل صوتی با موضوع business english در مجموعه قرار دارد که در طول دروس با آنها برخورد خواهید داشت. همچنین ۶ فایل ویدئویی آموزش زبان را نیز در پکیج مشاهده می کنید.

برای دانلود کلیک کنید



PDFZilla ابزاری کم حجم و بسیار کاربردی به منظور تبدیل فرمت های PDF به دیگر فرمت های اسناد متنی است که قابلیت تبدیل فرمت PDF به هر نوع فرمت دیگری همانند اسناد مایکروسافت ورد ، فرمت های متنی همچون RTF و TXT ، تصاویر، فایل های HTML ، فایل های فلش SWF و …. را با نهایت دقت و کیفیت داراست.

در کل نرم افزار از اکثر فرمت های رایج پشتیبانی می نماید، فرمت هایی مانند DOC, RTF, TXT, BMP, JPG, GIF, PNG, TIF, HTML, SWF همچنین نرم افزار این امکان را برای کاربران فراهم نموده است تا این توانایی را داشته باشند که هر محدوده ای که در نظر دارند برای تبدیل اختیار کنند ، به طور مثال صفحات ۵ تا ۱۰ یک فایل PDF فقط تبدیل شوند.

برای دانلود کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد