چرا شیعه شدم؟


چرا شیعه شدم؟



زوج رهیافته آلمانی:
شیعه شدیم ؛ چون در مذهب اهل سنت خبری از اهل بیت(ع) نبود
خبرگزاری اهل‏بیت(ع) ـ ابنا / سرویس صفحات فرهنگی: «الکساندر لُو» و «تنیا گایتس» یک زوج آلمانی خوشبخت هستند که از ماجرای اسلام آوردن و سپس شیعه شدن خود گفته اند. خواندن این گفتگو را به همه توصیه می‌کنیم.

1392/05/27  16:46

جوان مستبصر میانماری:
شیعه شدم ؛ چون مطالعه کردم
خبرگزاری اهل‏بیت(ع) ـ ابنا / سرویس صفحات فرهنگی: «محمد علی» جوان شیعه میانماری است که پدرش از برادران اهل سنت و مادرش نیز شیعه است؛ او پس از مطالعه فراوان به حقانیت مکتب اهل‌بیت پی برده و در آرزوی دیدار مردی که خود او را شخصیت بزرگ جهان می‌نامد ...

1392/05/06  13:51

مستبصر شهید مصری:
شیعه شدم ؛ وقتی که پیامبر(ص) و امیرالمؤمنین(ع) را دیدم
رسانه‌های مصر او را بحث‌انگیزترین و جنجالی‌ترینِ مشایخ مصر توصیف کرده‌اند. شهید شیخ حسن شحاته، مشهورترین خطیب جمعه در مساجد این کشور بود که برخی سخنرانی‌های او فی‌المجلس باعث شیعه‌شدن 90درصد حضار می‌شد.

1392/04/05  23:28

بانوی مستبصر آمریکایی:
کاتولیک بودم ؛ و اینک شیعه حسین(ع) هستم
«دیانا»ی دیروز و «هاجر» امروز به عنوان یک مسیحی که شیعه امام حسین(ع) شده است درباره احساسش به سید الشهدا می‌گوید.

1392/03/22  12:32

مستبصر الجزائری:
شیعه شدم؛ چون در تشیع افکار منطقی و قانع‏کننده یافتم
خبرگزاری اهل بیت(ع) / سرویس صفحات فرهنگی: حقیقت در دل‏های بیدار روشن است و آن را به جستجوی اعماق جان آدمی می‏برد تا آوای آن زینت‏بخش وجدان باشد. این همان چیزی است که مسلمان را به فکر درباره «پایه‏های عقیدتی‏اش که از اسلام ریشه می‏گیرد» و «آنچه طاغوتیان جاهلی بعد از پیامبر بپاداشتند» و «پرستش در دل بیابانهای بی‏آب و علف» به‏دور از معارف رحمت و محل نزول وحی و نیز دور از ریسمان محکمی که بی‏شک اهل بیت(ع) و مکتب محمدی و حسینی آنان است وا می‏دارد. انفاس عطرآگین این مسیر زمین را در بر می‏گیرد و قلب هرکس که را خواهان حقیقت باشد آزاد می‏کند. مستبصر الجزائری «خانم دکتر فضیلة قسام» پس از جستجو و تحقیق بسیار در کتاب‏ها و منابع اصلی عقاید اصیل خود را شناخت و چشم بر حقیقت گشود. او یک علوی الاصل است که در فرانسه زندگی می‏کند که از 24 سال پیش تشیع خود را اعلام کرده است. وی پیش از آن به پیروی از آبا و اجدادش یک سنی مالکی بود. این مذهب از گذشته‏های دور در الجزائر رواج دارد. این گفتگو هنگامی انجام شد که وی به زیارت کربلای معلی مشرف شده بود.

1392/02/30  15:10

سفری از عالم بودا تا مذهب ناب تشیع
دکتر ژاپنی با نام فاطمه شیعه شد
زن 29 ساله ژاپنی ساکن شهر تویوناگاشی که به شغل داروسازی مشغول است، نزد امام جمعه لاهیجان به دین مبین اسلام و تشیع مشرف شد و نام فاطمه را برای خود برگزید.

1392/01/28  13:03

یک دختر آلمانی:
شیعه شدم؛ چون درباره امام حسین(ع) مطالعه کردم
یک بانوی تحصیلکرده آلمانی که پس از مطالعه کتابی درباره سیدالشهداء(ع)، شیفته مذهب تشیع شده بود، با حضور در محضر آیت الله العظمی روحانی شهادتین را بر زبان جاری ساخت و به دین اسلام علوی پیوست.

1392/01/25  23:59

اخبار درگذشت آیت‌الله موسوی ‌لاری ـ 22
«پروفسور حامد الگار» چرا شیعه شد؟
حامد الگار از روشنفکران غربی در نامه‌ای به آیت‌الله موسوی‌لاری می‌نویسد: «من چند بار ترجمه کتاب‌ شما را خواندم و هر بار که آن را خواندم، به مذهب شیعه نزدیک‌تر و از ماه رمضان تغییر مذهب داده و شیعه شده‌ام».

1391/12/21  13:12

خدمتگزاری مستبصر معروف در حرم امام حسین (ع) + عکس
«دکتر سید محمد تیجانی سماوی» مستبصر معروف تونسی توفیق خدمت در حرم امام حسین(ع) را پیدا کرد.

1391/10/27  15:38

مستبصر دانمارکی:
شیعه شدم ؛ چون حسین(ع) را شناختم
یک جوان دانمارکی در صحن امام حسین(ع) به اسلام گروید و اعلام کرد همه ادیان آسمانی را مطالعه کرده و اسلام بهترین دین‌های آسمانی است که انسان را به ساحل آرامش و امنیت می‌رساند.

1391/04/31  16:09

مفتی اهل تسنن فرانسوی:
شیعه شدم ؛ چون کربلا را شناختم
برای خودم متاسفم که تا اکنون که 68 ساله هستم شیعه را نمی شناختم و بسیار خوشحالم. من قبل از این در سفر به مدینه تا این حد که در عراق با شیعه و اهل‌بیت پیامبر(ص) آشنا شدم، آنجا به چنین شناختی نرسیدم. در مدینه اهل‌بیت پیامبر را از ما مخفی کرده بودند اما امروز آنان را کشف کردم.

1391/04/30  22:56

مستبصر یمنی الاصل:
کتاب خواندم شیعه را نابود کنم، شیعه شدم!
«عصام العماد» درباره ماجرای شیعه شدنش گفت: کتابی از شیخ مفید درباره اهل بیت(ع) را به من سپردند و خواستند که نقد و تحلیل محکمی را برای این کتاب و مضامین آن بنویسم و معتقد بودند با نوشتن نقد بر این کتاب شیعه نابود خواهد شد، ولی من پس از مطالعه آن شیعه شدم.

1391/04/26  18:09

مشاور ملک فهد چگونه شیعه شد؟
30درصد درآمد نفتی عربستان صرف تبلیغ "وهابیت" می‌شود
«علی الشعیبی» مشاور ملک فهد پادشاه پیشین عربستان و از وهابی‌های تندرویی بود که پس از تحقیقات بسیار به تشیّع گروید. او می‌گوید: 30 درصد از درآمد نفتی کشور عربستان صرف تبلیغ وهابیت می‌شود!

1391/04/17  22:16

ملی پوش آرسنال شیعه شد + عکس
«فیلیپ سندروس» عضو تیم ملی سوییس که تحصیلات خود را در در رشته ادیان به پایان رسانده و مطالعات بسیاری در زمینه مذاهب مختلف داشته است سرانجام با مطالعه بر روی کتب اسلامی در نهایت به دین مبین اسلام و مذهب تشیع گروید.

1391/04/08  14:46

«حسن نیکولائوس» نوشیعه یونانی:
شیعه شدم ؛ چون مبارزات امام خمینی(ره) را دیدم...
خبرگزاری اهل بیت(ع) ـ ابنا / سرویس صفحات فرهنگی: «حسن نیکولائوس»اندیشمند جوان یونانی است که با وجود تولد در یک خانواده مسیحی، پس از آشنایی با آموزه‏های اسلام، شیعه شد. وی که از علاقه‏مندان به انقلاب اسلامی و دیدگاه‌های امام خمینی (ره) است در گفتگویی از دلایل مسلمان شدن خود و علاقه‏اش به انقلاب اسلامی می‏گوید:

1390/11/30  4:44

«شان استون» فیلمساز آمریکایی:
شیعه شدم و شخصیت علی(ع) مرا جذب کرد... + تصاویر وضو گرفتن استون
خبرگزاری اهل بیت(ع) ـ ابنا / سرویس صفحات فرهنگی: «شان کریستوفر استون» فیلمساز آمریکایی و پسر کارگردان مشهور «الیور استون» ، بهمن‏ماه 1390 با حضور در ایران به دین اسلام روی آورد، مذهب تشیع را برگزید و نام «علی» را بر خود نهاد. وی که در زمینه فیلمسازی فعالیت می‌کند، مدتی پیش برای حضور در همایشی با موضوع بررسی فیلم‌های هالیوودی به ایران آمده و با تعدادی از دست‏اندرکاران سینمای ارزشی نیز دیدار و گفتگو کرده بود. آنچه در پی می‏آید چکیده دو گفتگوی وی با "خبرگزاری فارس" و "انجمن اسلامی شهید ادواردو آنیلی" است که در آن درباره انگیزه مسلمان شدنش سخن گفته است.

1390/11/30  2:16

تشرف بانوی اندونزیایی به تشیع در یونان ؛
ابوالفضل العباس(ع) شیعه‏ام کرد
کرامت و عنایت حضرت قمربنی هاشم(ع) موجب تشرف یک بانوی اندونزیایی به مذهب حقه شیعه جعفری اثنی عشری در آتن شد. / محمدرضا پاکروان با اشاره به انگیزه تشیع خانم ینی خطاب به وی گفت: خداوند منان به شما بواسطه باب الحوائج حضرت قمر بنی هاشم(ع) و در این ایام ملکوتی و نورانی عنایت ویژه ای در این کشور اروپائی نمود و امیدوارم خوشبخت وسعادتمند باشید...

1390/09/14  1:6

مستبصر روسی:
شیعه شدم ؛ چون قرآن را مطالعه کردم
یک مستبصر روسی که مذهب شیعه را پذیرفته است، گفت: اگر امام مهدی(عج) را روزی ببینم می‌گویم که حاضرم همه وجودم را فدای ایشان کنم و هرچه ایشان امر فرماید انجام می‌دهم.

1390/03/22  21:35

طلبه اهل‏سنت زاهدانی:
روضه امام حسین(ع) شیعه‏ام کرد
حجت الاسلام والمسلمین شریف زاهدی طلبه نوشیعه زاهدانی که بیش از ده سال است به تشیع گرویده در دانشکده علوم قرآنی قم جریان شیعه شدن خود را اینگونه برای دانشجویان بیان نمود...

1390/02/16  2:10

لورن بوث، خواهرزن تونی بلر:
در اسلام سعادت مطلق را دیدم
«لورن بوث» مجری و روزنامه‏نگار 43 ساله انگلیسی، بعد از زیارت حرم حضرت فاطمه معصومه (س) در قم، دین مبین اسلام را برگزید.

1389/08/02  12:41

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد