دانلود مستند دکان های کاغذی


دانلود مستند دکان های کاغذی

(بسم الله الرحمن الرحیم)
در این مجموعه مستند بخش هایی از سخنان چندین زن و مرد که خدایی، پیامبری و یا امام زمان هستند پخش و با فریب خوردگان و مریدان این مدعیان دروغین نیز گفت وگو می شود. پخش تصاویری از اعترافات این افراد درباره فریب دادن مردم و دادگاه های مربوط به محاکمه آنها و همچنین آسیب دیدگانی که فریب این مدعیان دروغین را خورده اند از بخش های مستند 5 قسمتی "دکان های کاغذی " است.
همه تصاویر این مستند که درگروه مستند شبکه یک تهیه شده، واقعی است و با هدف هشدار به جوانان بویژه افراد تحصیل کرده ساخته شده است تا فریب عرفان های کاذب و دین های دروغین را نخورند.
مدیرگروه مستند شبکه اول سیما همچنین گفت: برای ساخت مستنددکان های کاغذی حدود 4 سال زمان صرف و تصاویر آن با همکاری وزارت اطلاعات تهیه شده است.
به گفته ناصری دکان های کاغذی پخش سخنان مقام معظم رهبری درباره عرفان های کاذب و آیت ا... ری شهری درباره مدعیان دروغین مقدس نما از بخش های مهم این مستند است.
عوامل دست اندرکارمجموعه دکان های کاغذی عبارتند از : تهیه کننده و کارگردان: جهانگربنارش، تصویر بردار و تدوینگر:مهدی بنارش ، محقق : فاطمه طالبی ، تدارکات: صادق طایفی، دستیار تهیه : محمد بنارش ، تیتراژ مسعود منتظری و همچنین همکاری وزارت اطلاعات ، دادگاه ویژه روحانیت

دانلود مستند دکان های کاغذی

 


عنوان زمان
دانلود دانلود مستند دکان های کاغذی (مدعیان دروغین) - قسمت سوم 26:03
دانلود دانلود مستند دکان های کاغذی (مدعیان دروغین) - قسمت دوم 26:38
دانلود دانلود مستند دکان های کاغذی (مدعیان دروغین) - قسمت اول 25:27

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد