برنامه ای جامع ویژه اعمال ماه رمضان + دانلود


ویژه اندرویدی ها؛
ماه مبارک رمضان دارای اعمال مختلفی است که می توانید با نصب برنامه "اعمال رمضان" همه ی آن را در گوشی هوشمند خود در یک رابط کاربری به همراه داشته باشید.
به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ ماه مبارک و پر فیض رمضان دارای اعمال مختلفی به صورت روزانه و یا در هنگام سحر است، که می توانید با استفاده از نرم افزار "اعمال رمضان" تمامی اعمال مشترک، روزانه و ویژه سحر را در گوشی هوشمند خود برای همیشه به همراه داشته باشید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: دارا بودن ترجمه فارسی تمامی دعاها و اعمال، حجم کم نسبت به محتوای درونی، وجود تمامی اعمال سفارش شده و ... اشاره کرد. از دعاهای مهمی که در برنامه وجود دارد باید مواردی چون: دعای ابو حمزه ثمالی، دعاهای روزهای ماه مبارک رمضان، دعا بعد از هر نماز واجب را نام برد.

 



 • دانلود و مشخصات فایل


 • حجم: 1.4 مگابایت
 • نسخه: 1.0
 • اجرا در: اندروید 2 و بالاتر
 • امتیاز: 



شمیم یار کامل ترین تقویم فارسی موجود برای رایانه است، که امکاناتی مانند: رویدادهای ملی و مذهبی، اهل بیت، حدیث، احکام، مشاوره و تربیت، نمایش اوقات شرعی و یادآوری و پخش اذان، اعمال عبادی و ... است.
به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ نرم افزار تقویم شمیم یار به عنوان اولین تقویم کاملاً مذهبی دسکتاپی در فضای مجازی ، توسط انجمن گفتگوی دینی وابسته به مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی با محتوایی جامع و مفید طراحی و چند سالی است که به صورت رایگان در اختیار علاقمندان قرار گرفته است. همچنین با توجه به درخواست کاربران، اوقات شرعی را از 310 شهر کشور به بیش از 1200 شهر کشور افزایش داده شده است و همچنین به دلیل استقبال فارسی زبان خارج از کشور، اوقات شرعی بیش از 2500 شهر خارج از کشور را نیز تهیه و به تقویم اضافه شده است. امکانات این برنامه عبارتند از: تقویم روزانه و ماهانه به همراه رویدادهای ملی و مذهبی، هر روز شامل محتواهایی در قالب قرآن، اهل بیت، حدیث، احکام، شهدا، مشاوره و تربیت، نمایش اوقات شرعی و یادآوری و پخش اذان، اعمال عبادی، امکان ثبت یادداشت روزانه، امکان ثبت یادآوری و ... . از امکانات جدید این برنامه می توان به نمایش خورشید و هلال واقعی ماه در گوشه دسکتاپ، امکان تعویض تم صفحه اصلی، امکان انتخاب سه اذان متفاوت برای صبح، ظهر و مغرب، بهبود سرعت و عملکرد تقویم، امکان تغییر مکان تقویم در راست یا چپ صفحه ویندوز و ... اشاره کرد.




 • دانلود و مشخصات فایل


 • حجم: 15.8 مگابایت
 • نسخه: 1393
 • اجرا در: ویندوزهای XP, 7, 8
 • امتیاز: 
از این بسته می‌توانید بهترین و کاربردی‌ترین نرم‌افزارهای این هفته دریچه را دانلود کنید؛ نرم افزارهایی که به انتخاب شما کاربران محترم جمع آوری شده است.
به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بسته هفتگی جمعه‌ها شما را با بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزارها آشنا می‌کند. نرم افزارهای کاربردی برای گوشی‌های همراه سیستم عامل اندروید و IOS گرفته تا رایانه که در هفته گذشته جزو پرکلیک‌ترین‌های صفحه دریچه فناوری اطلاعات در یک هفته گذشته بود.





برای رایانه؛
مدت هاست کاربران فارسی زبان از مجموعه آفیس استفاده می کنند. با اینکه استفاده از این مجموعه برای زبان فارسی در طول زمان بهبود یافته است، با این حال هنوز برای استفاده نواقصی وجود دارد و نیازمندی‌های کاربر فارسی زبان به صورت کامل برآورده نمی شود.



یک ابزار همه کاره برای رایانه شما؛
نرم افزار CCleaner فایل‌های اضافی و بیهوده سیستم را از Internet Explorer و Windows Explorer و بخش‌های دیگر سیستم شناسائی و پاک می‌کند. این نرم افزار می‌تواند بسیاری از دیگر برنامه‌های نصب شده بر روی سیستم را شناسایی کرده و آثار مخربی را که در نتیجه کار کردن با این گونه نرم افزارها به وجود می‌آید را از بین ببرد. CCleaner برخلاف سایر نرم افزارها در پاک کردن برنامه‌هایی مانند Opera, Firefox, Microsoft Office, Nero, Alcohol 120% toolbar Google toolbar, Download accelerator, Multimedia Player از شما می‌خواهد که دقیقاً مشخص کنید که به دنبال پاک کردن کدام دسته از فایل‌ها و اطلاعات هستید، تا باعث نشود اطلاعات شما از دست رود.



برای رایانه؛
Focus Photoeditor نرم افزاری حرفه‌ای برای خلق تصاویر جالب و ویرایش و رتوش تصاویر است. با این برنامه می‌توانید به راحتی عکس‌هایتان را ویرایش کرده و تغییرات مورد نظر خود را بر روی آن‌ها اعمال کنید و آلبوم‌های زیبا بسازید. از قابلیت‌های کلیدی برنامه می‌توان به رتوش تصاویر، امکان افزودن افکت، ویرایش تصاویر دیجیتالی، طراحی کاور و لوگو، برش خودکار تصاویر و... اشاره کرد.



System Mechanic ابزاری است قدرتمند و همه کاره که با تمیز نمودن سیستم و رفع اکثر مشکلات و خطاهای موجود درسیستم سرعت اجرایی و کارایی ویندوز را افزایش داده و به بهترین روش های ممکن از ویندوز شما نگهداری می‌کند. System Mechanic یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای بهینه ساز ویندوز به شمار می رود که معمولاً در سایت‌های اینترنتی دانشگاه ها مراکز دولتی و غیره از آن جهت پاکسازی و بهینه سازی کامپیوتر های مشکل دار استفاده می کنند.



رایانه؛
برنامه درمان های گیاهی یک برنامه جهت درمان بیماری ها با گیاهان دارویی و سایر خوراکی های طبیعی می باشد. در برنامه درمان های گیاهی سعی شده است که درمان های طبیعی و خانگی برای رفع مشکلات بدن و بیماری ها با استفاده از طب سنتی و گیاهی به کاربران عزیز ارائه شود همچنین سعی شده است گیاهان دارویی که اغلب در خانه ها و عطاری های معتبر موجود است برای درمان بیماری ها معرفی شود و از داروها و گیاهان ناشناخته کمتر استفاده شده است.




برای رایانه؛
بی شک یکی از پرکاربردترین نرم افزار اسکن تصاویر در رایانه نرم افزار VueScan Pro می‌باشد که بیشتر توسط عکاسان، ادارات، شرکت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. VueScan Pro به خوبی با تمامی اسکنرها سازگار بوده و عمل اسکن را با بالاترین کیفیت ممکن و بدون افت کیفیت و یا تغییر در نور برای شما فراهم می‌سازد. بعد از اسکن تنظیمات دیگری نیز برای افزایش کیفیت و رسیدن به نتیجه مطلوب وجود دارد تا نتیجه دلخواه شما حاصل شود.



برای رایانه و IOS؛
نرم افزار رایانه‌ای JetAudio یک ابزار جامع چندرسانه‌ای است، این برنامه علاوه بر کار اصلی خود که یک پخش کننده فایلهای صوتی و تصویری است قابلیتهای زیادی دارد همچون قابلیت رایت CD، ضبط کردن، تبدیل فایل‌های مختلف به یکدیگر را داراست. همچنین امکان ایجاد یک رادیو اینترنتی با کمک نرم افزار جانبی JetCast فراهم خواهد شد. با jetAudio هر آنچه که از یک پلیر انتظار دارید را برای شما فراهم می‌کند. ضبط فایل‌های صوتی آنالوگ، قابلیت Sound۲Vision، افکت‌های صوتی گوناگون مانند Wide, Reverb, X-bass خروجی صدای چندکاناله، پشتیبانی از ۹۹ درصد فرمت‌ها و... از قابلیت‌های کلیدی این نسخه از نرم افزار است.



رایانه، اندروید، ویندوزفون؛
امروزه بیشتر کتاب‌های الکترونیک، جزوه‌ها و پایان نامه‌ها با فرمت رایج PDF هستند. این فرمت قابلیت ویرایش اسناد و متون را از کاربر می‌گیرد و شاید همین موضوع باعث شده تا نویسندگان و ناشران، کتاب‌های الکترونیک خود را با این فرمت ارائه کنند. در این بین نرم افزارهای متفاوتی برای مطالعه این کتب موجود است، اما یکی از بهترین و قدرتمندترین نرم افزارها که می‌خواهیم امروز برای شما معرفی کنیم Adobe Reader است. این نرم افزار محصول شرکت ادوبی است که قابلیت‌های فراوانی در کنار محیط کاربری ساده و جذاب خود دارد. مشاهده، چاپ و افزودن نکات به کتاب الکترونیک مورد نظر شما از قابلیت‌های کلیدی این نرم افزار است.



برای رایانه؛
اگر به دنبال یک نرم افزار کم حجم و مناسب برای ویرایش فایل های صوتی در رایانه خود هستید، دریچه این نرم افزار mp3DirectCut را پیشنهاد می کند. با استفاده از این نرم افزار می توانید کارهایی چون تکه بندی (پارت بندی)، تغییر حجم صدا و یا قسمتی از فایل های صوتی را حذف کنید. محیط کلی و کاربری نرم افزار بسیار ساده است و برای کار با آن نیاز به آموزش خاصی نیست و حتی می توانید در اولین باری که با این نرم افزار کار می کنید فایل ها را به صورت حرفه ای ویرایش کنید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: ارائه سبک های متنوع صوتی، پشتیبانی از دو لایه صوتی، امکان پردازش های دستی و ... اشاره کرد.




برای رایانه؛
رایت CD و یا DVD همیشه هم کار سختی نیست، چرا که به مدد نرم افزارهایی همچون AV Burning Pro کار خیلی ساده‌تر از آن است که ما فکر می‌کنیم. قابلیت‌های زیاد و کار آسان با این نرم افزار باعث شده تا کاربران زیادی برای رایت فایل‌های خود از این نرم افزار استفاده کنند؛ از جمله مهم‌ترین قابلیت‌های نرم افزار AV Burning Pro می‌توان به مواردی چون سرعت بالادر اجرا، قابلیت رایت فایل با صورت Data، امکان کپی از CD یا DVD به CD یا DVD دیگر و محیط کاربری و رابط ساده و به دور از سر در گمی آن می‌توان اشاره کرد. پس اگر از آن دسته افرادی هستید که روزانه با رایت فایل‌های زیادی سر و کار دارید، دریچه این نرم افزار را به شما پیشنهاد می‌کند.



برای رایانه؛
 yac برای پاک کردن خطاهای رجیستری ویندوز به کار می رود. این نرم افزار جدید به صورت پیشرفته رجیستری سیستم شما را پاک می کند. مطمئنا" بعد از مدتی کار با سیستم بر اثر کار با ویندوز و اینترنت و... سرعت سیستم یا به عبارتی سرعت سیستم عامل شما کاهش پیدا می کند. این نرم افزار بهینه سازی رجیستری ویندوز به شما کمک خواهد کرد این کاهش سرعت را ترمیم کنید و سرعت ویندوز خود رو به حال اولیه باز گردانید.

yjc.ir



یک تست شخصیت شناسی؛
پرسشنامه MMPI یک تست بالینی چند وجهی است که برای ارزیابی مقیاسهای مختلف شخصیت افراد است. این آزمون یک ابزار تخصصی است برای افرادی که دچار اختلال شخصیت و مشکلات روانشناختی هستند ساخته شده و نتایج به دست آمده در مورد افراد بهنجار و عادی کاربرد کمتری دارد. 
در واقع این تست نقش مهمی در تعیین مشکلات اجتماعی، شخصی و رفتاری در بیماران روانی دارد و اطلاعات باارزشی در جهت تشخیص و درمان بیماران در اختیار پزشک قرار میدهد.




برای اندروید؛
مشکل از جایی شروع شد که گوشیم بعد از کلی نصب نرم افزار و بازی، سرعت و عملکردش نسبت به گذشته خیلی کند شده بود. ابتدا فکر کردم با پاک کردن نرم افزارهای به درد نخور و پر حجم کار درست شود ولی نه اینطور نبود!! تلفن‌های همراه هم مثل رایانه بعد از مدتی کار و نصب برنامه و بازی‌های متعدد با کاهش سرعت رو به رو می‌شوند به همین خاطر روی به نرم افزارهای پاک کردن فایل‌های اضافی آوردم که بعد از تست کلی نرم افزار برای برگشتن سرعت گوشیم به حالت اولیه با نرم افزار قدرتمند Clean Master آشنا شدم.



ویژه اندرویدی ها؛
اکثر ما از دیکشنری فقط برای ترجمه متون انگلیسی یا زبان های دیگر استفاده می کنیم، اما تمامی رشته ها برای خود دارای دیشکنری تخصصی و علمی هستند. در این گزارش قصد معرفی دیشکنری رشته ی معماری را که به دو زبان فارسی و انگلیسی آماده شده است را داریم. در این دیکشنری کامل 14500 لغت تخصصی رشته ی معماری با ترجمه قرار داده شده است و می توانید به آسانی با معانی انگلیسی و فارسی کلمات آشنا شوید. اگر یک مهندس یا دانشجوی رشته ی معماری هستید، دریچه پیشنهاد می کند این نرم افزار Architecture Dictionary را از دست ندهید.

 



Google Maps برای اندروید؛
بدون شک Google Maps یکی از بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزارهایی است که برای نمایش نقشه‌های ماهواره‌ای گوگل به کار می‌رود. با این برنامه می‌توانید از طریق اتصال به اینترنت و یا GPS موقعیت مکانی خود را در سریع‌ترین زمان ممکن پیدا کنید. یا با وارد کردن مبدا و مقصد در برنامه می‌توانید کوتاه‌ترین راه را برای رسیدن به مقصد توسط برنامه دریافت کنید.



برای اندرویدی‌ها؛

 این برنامه یکی از بهترین و در عین حال جالب ترین لانچرهایی است که ما در اختیار شما گذاشتیم. با استفاده از Drock Next می‌توانید گوشی خود را شخصی سازی و متفاوت جلوه دهید. از ویژگی های این لانچر می‌توان به سه بعدی بودن آن اشاره کرد. در حال حاظر بیش هزاران نفر از این نرم افزار در حال استفاده هستند.

  



برای اندروید؛
با استفاده از این والپیپیر شما می توانید دسته ای از گل های رز را به گوشی خود بیاورید. از ویژگی های این برنامه می توان به گوناگون بودن گل ها و یا حرکت آن ها به چپ و راست رفتنشان اشاره کرد. این برنامه یکی از والپیپیر ها دنیا به حساب می رود.

 



ویژه اندرویدی ها؛
همان گونه که می دانید انسان ها دارای ویژگی های رفتاری و عملکردی مختلفی در انواع زمینه ها است، حال برای برقراری ارتباط بهتر با افراد بهتر است، به مزاج آن ها پی ببریم تا بتوان رفتارهای مناسبی را نسبت به طرف مقابل داشته باشیم. نرم افزار "مزاج شناسی جامع" با استفاده از مطالب طب سنتی سعی به شناسایی دقیق مزاج افراد، فقط با پاسخ چندین سوال ساده دارد. این برنامه می تواند اطلاعاتی در زمینه های شناخت خصوصیات اخلاقی، نقاط قوت و نقاط ضعف احتمالی شما، شناخت استعداد، علاقه تحصیلی و شغلی، نحوه چاق و لاغر شدن صحیح و ... را در اختیار کاربران قرار می دهد.

 



نسخه به روز شده (1.0.8)
اگر با تست سخت افزاری قطعات رایانه سر و کار دارید حتما نام نرم افزار CPU-Z برای شما آشناست چرا که نسخه‌هایی از این نرم افزار را برای رایانه برایتان در صفحه دریچه باشگاه خبرنگاران معرفی کرده بودیم، اما امروز قصد معرفی نرم افزار CPU-Z برای گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی را داریم. کار این نرم افزار مانند نسخه رایانه‌ای آن تست و بررسی سخت افزار می‌باشد که شما می‌توانید از آن به عنوان تست سخت افزار گوشی اندرویدی خود استفاده کنید. علاوه بر این CPU-Z، قابلیت تشخیص گوشی‌های اصلی اندرویدی را از تقلبی دارد.



اگر جزو کاربرانی هستید که یک دقیقه هم نمی‌توانند دستگاه هوشمندشان را از خودشان دور کنند، باید خیلی مراقب باشید؛ زیرا فشار مداوم کلیدهای پاور و خانه می‌تواند از عمر آنها بکاهد و موجب خرابی زودهنگام این کلیدها شود. دوست دارید بدون زدن هیچ‌یک از کلیدهای تلفن‌ همراه یا تبلت خود، آن را روشن کنید؟ (خروج از حالت آماده به‌ کار)




Chrome Remote Desktop؛
با نصب برنامه Chrome Remote Desktop بر روی گوشی و یا تبلت اندرویدیتان می‌توانید با ضریب امنیتی بالا و البته مطمئن، در هر کجا که باشید کنترل رایانه‌تان را به دست بگیرید. کار با این نرم افزار بسیار ساده بوده و برای اتصال از طریق گوشی یا تبلت به رایانه می‌توانید از بستر اینترنت یا شبکه بی سیم استفاده کنید و با وارد کردن آدرس آی پی به رایانه متصل شوید و کارهایی که  قرار بود با نشستن پای رایانه بگذرانید می‌توانید به راحتی با گوشی یا تبلت خود انجام دهید.

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد