چکیده سخنرانی دکتر شاه محمد پور
پیرامون روانشناسی جذب دانش آموزان به مسجد
دریافت
حجم: 2.75 مگابایت
توضیحات: فرمتpdf
شماره |
عنوان فایل |
فرستنده |
624 |
ندا پارسا |
|
625 |
ندا پارسا |
|
626 |
ندا پارسا |
|
627 |
ندا پارسا |
|
628 |
ندا پارسا |
|
629 |
ندا پارسا |
|
630 |
ندا پارسا |
|
631 |
ندا پارسا |
|
632 |
ندا پارسا |
|
633 |
ندا پارسا |
|
634 |
ندا پارسا |
|
635 |
ناصر خسروپور |
|
636 |
ناصر خسروپور |
|
637 |
ناصر خسروپور |
|
638 |
ناصر خسروپور |
|
639 |
ناصر خسروپور |
|
640 |
ناصر خسروپور |
|
641 |
ناصر خسروپور |
|
642 |
ناصر خسروپور |
|
643 |
ناصر خسروپور |
|
644 |
ناصر خسروپور |
|
645 |
نوشین سعدی زاده |
|
646 |
نوشین سعدی زاده |
|
647 |
نوشین سعدی زاده |
|
648 |
نوشین سعدی زاده |
|
649 |
نوشین سعدی زاده |
|
650 |
نوشین سعدی زاده |
|
651 |
نوشین سعدی زاده |
|
652 |
نوشین سعدی زاده |
|
653 |
نوشین سعدی زاده |
|
654 |
نوشین سعدی زاده |
|
655 |
نوشین سعدی زاده |
|
656 |
نوشین سعدی زاده |
|
657 |
توسعه رهبری آموزشی و فرهنگ سازمانی گامی مهم برای نیل به کیفیت آموزش |
رضا خراسانی |
658 |
رضا خراسانی |
|
659 |
رضا خراسانی |
|
660 |
رضا خراسانی |
|
661 |
رضا خراسانی |
|
662 |
رضا خراسانی |
|
663 |
رضا خراسانی |
|
664 |
رضا خراسانی |
|
665 |
رضا خراسانی |
|
666 |
رضا خراسانی |
|
667 |
رضا خراسانی |
|
668 |
رزیتا حسن زاده |
|
669 |
محسن غلامی |
|
670 |
محسن غلامی |
|
671 |
محسن غلامی |
|
672 |
حمیرا رضاپور |
|
673 |
حمیرا رضاپور |
|
674 |
حمیرا رضاپور |
|
675 |
حمیرا رضاپور |
|
676 |
حمیرا رضاپور |
|
677 |
حمیرا رضاپور |
|
678 |
عاطفه سمیعی |
|
679 |
مژگان گرشاسبی |
|
680 |
فهیمه مشهدی محمدی |
|
681 |
فهیمه مشهدی محمدی |
|
682 |
فهیمه مشهدی محمدی |
|
683 |
فهیمه مشهدی محمدی |
|
684 |
فهیمه مشهدی محمدی |
|
685 |
فهیمه مشهدی محمدی |
|
686 |
فهیمه مشهدی محمدی |
|
687 |
فهیمه مشهدی محمدی |
|
688 |
فهیمه مشهدی محمدی |
|
689 |
فهیمه مشهدی محمدی |
|
690 |
داود نوروزی |
|
691 |
داود نوروزی |
|
692 |
داود نوروزی |
|
693 |
داود نوروزی |
|
694 |
داود نوروزی |
|
695 |
داود نوروزی |
|
696 |
داود نوروزی |
|
697 |
داود نوروزی |
|
698 |
داود نوروزی |
|
699 |
داود نوروزی |
|
701 |
زهره بناء |
|
702 |
زهره بناء |
|
703 |
زهره بناء |
|
704 |
زهره بناء |
|
705 |
زهره بناء |
|
706 |
زهره بناء |
|
707 |
زهره بناء |
|
708 |
زهره بناء |
|
709 |
زهره بناء |
|
710 |
زهره بناء |
|
712 |
بهبود خلیلی خمس |
|
713 |
بهبود خلیلی خمس |
|
714 |
بهبود خلیلی خمس |
|
715 |
بهبود خلیلی خمس |
|
717 |
بهبود خلیلی خمس |
|
718 |
طراحی نظام جبران خدمت(حقوق و دستمزد) مبتنی بر شایستگی و عملکرد در کسب و کارهای متوسط و بزرگ |
بهبود خلیلی خمس |
719 |
بهبود خلیلی خمس |
|
720 |
بهبود خلیلی خمس |
|
721 |
بهبود خلیلی خمس |
|
722 |
محمد جلیلی |
|
723 |
محمد جلیلی |
|
724 |
محمد جلیلی |
|
725 |
محمد جلیلی |
|
726 |
محمد جلیلی |
|
727 |
محمد جلیلی |
|
728 |
محمد جلیلی |
|
729 |
محمد جلیلی |
|
730 |
محمد جلیلی |
|
731 |
محمد جلیلی |
|
733 |
آسیه اسماعیل نژاد |
|
734 |
آسیه اسماعیل نژاد |
|
736 |
آسیه اسماعیل نژاد |
|
737 |
آسیه اسماعیل نژاد |
|
738 |
آسیه اسماعیل نژاد |
|
739 |
آسیه اسماعیل نژاد |
|
740 |
آسیه اسماعیل نژاد |
|
741 |
آسیه اسماعیل نژاد |
|
742 |
آسیه اسماعیل نژاد |
|
745 |
آسیه اسماعیل نژاد |
|
746 |
رضا نورائی |
|
747 |
رضا نورائی |
|
748 |
رضا نورائی |
|
749 |
رضا نورائی |
|
750 |
رضا نورائی |
|
751 |
رضا نورائی |
|
752 |
رضا نورائی |
|
753 |
رضا نورائی |
|
754 |
رضا نورائی |
|
755 |
رضا نورائی |
|
756 |
رضا نورائی |
|
757 |
سارا مهرجو |
|
758 |
سارا مهرجو |
|
759 |
سارا مهرجو |
|
760 |
سارا مهرجو |
|
761 |
سارا مهرجو |
|
762 |
سارا مهرجو |
|
763 |
سارا مهرجو |
|
764 |
سارا مهرجو |
|
765 |
سارا مهرجو |
|
767 |
مونس رضایی |
|
768 |
مونس رضایی |
|
769 |
مونس رضایی |
|
770 |
مونس رضایی |
|
771 |
مونس رضایی |
|
772 |
مونس رضایی |
|
773 |
مونس رضایی |
|
774 |
مونس رضایی |
|
775 |
مونس رضایی |
|
776 |
مونس رضایی |
|
777 |
مریم بیک لری |
|
778 |
مریم بیک لری |
|
779 |
مریم بیک لری |
|
780 |
مریم بیک لری |
|
781 |
مریم بیک لری |
|
782 |
مریم بیک لری |
|
783 |
مریم بیک لری |
|
784 |
وزارت راه وترابری معاونت آموزش تحقیقات فن آوری ارزیابی وهماهنگی نظامهای حمل ونقل |
علی اکبر شاملو |
785 |
علی اکبر شاملو |
|
786 |
علی اکبر شاملو |
|
787 |
منتخبی از قانون کار جمهوری اسلامی ایران و هماهنگی بین کارگران ,کارفرمایان |
علی اکبر شاملو |
788 |
علی اکبر شاملو |
|
789 |
علی اکبر شاملو |
|
790 |
علی اکبر شاملو |
|
791 |
علی اکبر شاملو |
|
792 |
علی اکبر شاملو |
|
793 |
علی اکبر شاملو |
|
794 |
حمیدرضا میر دشتوان |
|
795 |
نسرین آزادسرو |
|
796 |
نسرین آزادسرو |
|
797 |
نسرین آزادسرو |
|
798 |
نسرین آزادسرو |
|
799 |
نسرین آزادسرو |
|
800 |
نسرین آزادسرو |
|
801 |
نسرین آزادسرو |
|
802 |
نسرین آزادسرو |
|
803 |
نسرین آزادسرو |
|
804 |
نسرین آزادسرو |
|
805 |
امید آقایارلو |
|
806 |
مریم موسوی نژاد |
|
807 |
مریم موسوی نژاد |
|
808 |
مریم موسوی نژاد |
|
809 |
مریم موسوی نژاد |
|
810 |
مریم موسوی نژاد |
|
811 |
مریم موسوی نژاد |
|
812 |
مریم موسوی نژاد |
|
813 |
مریم موسوی نژاد |
|
814 |
مریم موسوی نژاد |
|
815 |
مریم موسوی نژاد |
|
816 |
مجید زندی |
|
817 |
معرفی فناوری اطلاعات، کاربردها، تاثیرات و دستاوردهای آن در جوامع امروزی |
مجید زندی |
818 |
مجید زندی |
|
819 |
مجید زندی |
|
820 |
مجید زندی |
|
821 |
مجید زندی |
|
822 |
سیستم اطلاع رسانی پروژه های دفتر پژوهشهای کاربردی و فناوری (ساطع) |
مجید زندی |
823 |
مجید زندی |
|
825 |
مجید زندی |
|
826 |
مجید زندی |
|
827 |
مجید زندی |
|
828 |
اسماعیل محمدی |
|
829 |
اسماعیل محمدی |
|
830 |
اسماعیل محمدی |
|
831 |
مراحل پیاده سازی راه حل برنامه ریزی منابع سازمانERP Implementation |
اسماعیل محمدی |
832 |
مهدی محبوب |
|
833 |
مهدی محبوب |
|
834 |
مهدی محبوب |
|
835 |
مهدی محبوب |
|
836 |
مهدی محبوب |
|
837 |
مهدی محبوب |
|
838 |
مهدی محبوب |
|
839 |
مهدی محبوب |
|
840 |
مهدی محبوب |
|
841 |
مهدی محبوب |
|
842 |
الهه نوروزی |
|
843 |
الهه نوروزی |
|
844 |
الهه نوروزی |
|
845 |
الهه نوروزی |
|
846 |
الهه نوروزی |
|
847 |
الهه نوروزی |
|
848 |
الهه نوروزی |
|
849 |
الهه نوروزی |
|
850 |
الهه نوروزی |
|
851 |
الهه نوروزی |
|
852 |
مهدی صوفیانی |
|
853 |
مهدی صوفیانی |
|
854 |
مهدی صوفیانی |
|
855 |
مهدی صوفیانی |
|
857 |
مهدی صوفیانی |
|
858 |
مهدی صوفیانی |
|
859 |
مهدی صوفیانی |
|
860 |
مهدی صوفیانی |
|
861 |
مهدی صوفیانی |
|
862 |
مهدی صوفیانی |
|
863 |
خدیجه جعفری کلهرودی |
|
864 |
خدیجه جعفری کلهرودی |
|
865 |
خدیجه جعفری کلهرودی |
|
866 |
خدیجه جعفری کلهرودی |
|
867 |
خدیجه جعفری کلهرودی |
|
868 |
خدیجه جعفری کلهرودی |
|
869 |
خدیجه جعفری کلهرودی |
|
870 |
خدیجه جعفری کلهرودی |
|
871 |
خدیجه جعفری کلهرودی |
|
872 |
خدیجه جعفری کلهرودی |
|
873 |
خدیجه جعفری کلهرودی |
|
874 |
سعید پهلوان زاده |
|
875 |
سعید پهلوان زاده |
|
876 |
سعید پهلوان زاده |
|
877 |
ضرورت برنامه ریزی استراتژیک،تعاریف و تفاوت با دیگر برنامه ها |
سعید پهلوان زاده |
878 |
سعید پهلوان زاده |
|
879 |
سعید پهلوان زاده |
|
880 |
سعید پهلوان زاده |
|
881 |
سعید پهلوان زاده |
|
882 |
سعید پهلوان زاده |
|
883 |
سعید پهلوان زاده |
|
884 |
رضا بهراد |
|
885 |
رضا بهراد |
|
886 |
رضا بهراد |
|
887 |
رضا بهراد |
|
888 |
رضا بهراد |
|
889 |
رضا بهراد |
|
890 |
رضا بهراد |
|
891 |
علی علی شیروانی |
|
892 |
علی علی شیروانی |
|
893 |
علی علی شیروانی |
|
894 |
علی علی شیروانی |
|
895 |
علی علی شیروانی |
|
896 |
علی علی شیروانی |
|
897 |
علی علی شیروانی |
|
898 |
علی علی شیروانی |
|
899 |
علی علی شیروانی |
|
900 |
علی علی شیروانی |
|
901 |
مینا فراهانی |
|
902 |
مینا فراهانی |
|
903 |
مینا فراهانی |
|
904 |
مینا فراهانی |
|
905 |
مینا فراهانی |
|
906 |
مینا فراهانی |
|
907 |
مینا فراهانی |
|
908 |
مینا فراهانی |
|
909 |
مینا فراهانی |
|
911 |
محمد صمد پور |
|
912 |
محمد صمد پور |
|
913 |
محمد صمد پور |
|
914 |
محمد صمد پور |
|
915 |
محمد صمد پور |
|
916 |
محمد صمد پور |
|
917 |
محمد صمد پور |
|
918 |
محمد صمد پور |
|
919 |
امیرحسین اخباری زاده |
|
920 |
آذر شمیمی ملکی |
|
924 |
محسن محسنی پور |
|
925 |
محسن محسنی پور |
|
926 |
محسن محسنی پور |
|
927 |
محسن محسنی پور |
|
928 |
محسن محسنی پور |
|
929 |
محسن محسنی پور |
|
930 |
محسن محسنی پور |
|
931 |
محسن محسنی پور |
|
932 |
محسن محسنی پور |
|
933 |
محسن محسنی پور |
|
934 |
علی پرش |
|
935 |
علی پرش |
|
936 |
علی پرش |
|
937 |
علی پرش |
|
938 |
علی پرش |
|
939 |
علی پرش |
|
940 |
علی پرش |
|
941 |
علی پرش |
|
942 |
علی پرش |
|
943 |
علی پرش |
|
944 |
علی پرش |
|
945 |
علی پرش |
|
946 |
علی پرش |
|
947 |
محمد علی کشاورز |
|
948 |
محمد علی کشاورز |
|
949 |
محمد علی کشاورز |
|
950 |
محمد علی کشاورز |
|
951 |
محمد علی کشاورز |
|
952 |
محمد علی کشاورز |
|
953 |
محمد علی کشاورز |
|
954 |
محمد علی کشاورز |
|
955 |
محمد علی کشاورز |
|
956 |
محمد علی کشاورز |
|
957 |
روح اله جمالیان زاده |
|
958 |
روح اله جمالیان زاده |
|
959 |
روح اله جمالیان زاده |
|
960 |
روح اله جمالیان زاده |
|
961 |
روح اله جمالیان زاده |
|
962 |
روح اله جمالیان زاده |
|
963 |
روح اله جمالیان زاده |
|
964 |
روح اله جمالیان زاده |
|
965 |
روح اله جمالیان زاده |
|
966 |
روح اله جمالیان زاده |
|
967 |
سهیلا ربانی |
|
968 |
سهیلا ربانی |
|
969 |
سهیلا ربانی |
|
970 |
سهیلا ربانی |
|
971 |
سهیلا ربانی |
|
972 |
سهیلا ربانی |
|
973 |
سهیلا ربانی |
|
974 |
سهیلا ربانی |
|
975 |
سهیلا ربانی |
|
976 |
سهیلا ربانی |
|
977 |
رضوان طاهری فرد |
|
978 |
رضوان طاهری فرد |
|
979 |
رضوان طاهری فرد |
|
980 |
رضوان طاهری فرد |
|
981 |
رضوان طاهری فرد |
|
982 |
رضوان طاهری فرد |
|
983 |
رضوان طاهری فرد |
|
984 |
رضوان طاهری فرد |
|
985 |
رضوان طاهری فرد |
|
986 |
رضوان طاهری فرد |
|
987 |
محسن شعبانی سلیمانی |
|
988 |
محسن شعبانی سلیمانی |
|
989 |
محسن شعبانی سلیمانی |
|
990 |
محسن شعبانی سلیمانی |
|
991 |
محسن شعبانی سلیمانی |
|
992 |
محسن شعبانی سلیمانی |
|
993 |
محسن شعبانی سلیمانی |
|
994 |
محسن شعبانی سلیمانی |
|
995 |
محسن شعبانی سلیمانی |
|
996 |
محسن شعبانی سلیمانی |
|
997 |
محسن شعبانی سلیمانی |
|
998 |
مهدی آمره ای |
|
999 |
مهدی آمره ای |
|
1000 |
مهدی آمره ای |
|
1001 |
مهدی آمره ای |
|
1002 |
مهدی آمره ای |
|
1003 |
مهدی آمره ای |
|
1004 |
مهدی آمره ای |
|
1005 |
مهدی آمره ای |
|
1006 |
مهدی آمره ای |
|
1007 |
مهدی آمره ای |
|
1008 |
محمد مردآور |
|
1009 |
محمد مردآور |
|
1010 |
محمد مردآور |
|
1011 |
محمد مردآور |
|
1012 |
محمد مردآور |
|
1013 |
محمد مردآور |
|
1014 |
محمد مردآور |
|
1015 |
محمد مردآور |
|
1016 |
محمد مردآور |
|
1017 |
محمد مردآور |
|
1018 |
سید عبدالله حسینی |
|
1019 |
سید عبدالله حسینی |
|
1020 |
نحوه استفاده از QFD در تدوین استراتژی های رقابتی تولید و عملیات |
سید عبدالله حسینی |
1021 |
سید عبدالله حسینی |
|
1022 |
سید عبدالله حسینی |
|
1023 |
سید عبدالله حسینی |
|
1024 |
سید عبدالله حسینی |
|
1025 |
سید عبدالله حسینی |
|
1026 |
سید عبدالله حسینی |
|
1027 |
سید عبدالله حسینی |
|
1028 |
سید عبدالله حسینی |
|
1029 |
سید عبدالله حسینی |
|
1030 |
سید عبدالله حسینی |
|
1031 |
سید عبدالله حسینی |
|
1032 |
سید عبدالله حسینی |
|
1033 |
سید عبدالله حسینی |
|
1034 |
سید عبدالله حسینی |
|
1035 |
کارگاه تدوین استراتژی منابع انسانی براساس مدل نقاط مرجع استراتژیک |
سید عبدالله حسینی |
1036 |
سید عبدالله حسینی |
|
1037 |
سید عبدالله حسینی |
|
1038 |
صدرا جمشیدی |
|
1039 |
صدرا جمشیدی |
|
1040 |
صدرا جمشیدی |
|
1041 |
صدرا جمشیدی |
|
1042 |
صدرا جمشیدی |
|
1043 |
صدرا جمشیدی |
|
1044 |
صدرا جمشیدی |
|
1045 |
صدرا جمشیدی |
|
1046 |
صدرا جمشیدی |
|
1047 |
حجت اله فرهادی |
|
1048 |
حجت اله فرهادی |
|
1049 |
حجت اله فرهادی |
|
1050 |
حجت اله فرهادی |
|
1051 |
حجت اله فرهادی |
|
1052 |
حجت اله فرهادی |
|
1053 |
عبدالرضا اشتری |
|
1057 |
صدرا جمشیدی |
|
1058 |
مجتبی بابادی عکاشه |
|
1060 |
مجتبی بابادی عکاشه |
|
1064 |
مجتبی بابادی عکاشه |
|
1065 |
مجتبی بابادی عکاشه |
|
1067 |
مجتبی بابادی عکاشه |
|
1068 |
علیرضا پولادک |
|
1069 |
علیرضا پولادک |
|
1070 |
علیرضا پولادک |
|
1071 |
علیرضا پولادک |
|
1072 |
علیرضا پولادک |
|
1073 |
علیرضا پولادک |
|
1074 |
علیرضا پولادک |
|
1075 |
علیرضا پولادک |
|
1076 |
علیرضا پولادک |
|
1078 |
مهدیه باغبانی |
|
1079 |
مهدیه باغبانی |
|
1080 |
مهدیه باغبانی |
|
1081 |
مهدیه باغبانی |
|
1082 |
مهدیه باغبانی |
|
1083 |
مهدیه باغبانی |
|
1084 |
مهدیه باغبانی |
|
1085 |
مهدیه باغبانی |
|
1086 |
مهدیه باغبانی |
|
1087 |
سعید جعفری |
|
1088 |
سعید جعفری |
|
1089 |
سعید جعفری |
|
1090 |
سعید جعفری |
|
1091 |
سعید جعفری |
|
1092 |
سعید جعفری |
|
1093 |
سعید جعفری |
|
1094 |
سعید جعفری |
|
1095 |
سعید جعفری |
|
1096 |
سعید جعفری |
|
1097 |
شهناز دوستی |
|
1098 |
شهناز دوستی |
|
1099 |
شهناز دوستی |
|
1100 |
شهناز دوستی |
|
1101 |
شهناز دوستی |
|
1102 |
شهناز دوستی |
|
1103 |
شهناز دوستی |
|
1104 |
شهناز دوستی |
|
1105 |
شهناز دوستی |
|
1106 |
شهناز دوستی |
|
1107 |
شهناز دوستی |
ضرورت تربیت دینی
تفاوت تربیت اسلامی با غربی – بهترین برنامه از سوی خالق انسان است – شکوفایی تمام استعدادهای انسانی – متن درس
دانلود فایل درس
جایگاه و اهمیت مسجد و روحانیت در شجره
– مقدمه – مسجد بهترین مکان برای تعاملات اجتماعی – مسجد بهترین مکان دوستیابی – نقش علما در شجره طیبه صالحین – متن درس
دانلود فایل درس
اصول راهنمایی و مشاوره
اهمیت راهنمایی در اسلام – راهنمای شایسته – انواع راهنمایی – تعریف – توجه
به کرامت و شرافت ذاتی و اختیاری مراجعه کننده – آزادی و اختیار –
راهنمایی بر اساس واقعیت و حق – تعامل – تعاون و همکاری مشاور و مراجعه
کننده – متن درس
دانلود فایل درس
مشاوره و نقل تجربیات موفق۱
تاثیر مکان در نتیجه فعالیت – ویژگی های مسجد فعال و فعالان مسجدی از
دیدگاه قرآن – ویژگی های مدیریت مسجد – مبانی کار تربیتی در مسجد – تاریخچه
ی فعالیت ها – هیچ گاه به وضعیت فعلی راضی نشدن – محیط نو و تازه – تربیت
در مسجد – کتابخانه ی مسجد – متن درس
دانلود فایل درس
مشاوره و نقل تجربیات موفق۲
منابع مالی مربی و امام جماعت – شکل گیری حلقه های تربیتی – آشنایی با
جملات کلیدی قرآن – تحصیل،تهذیب،ورزش – ایتاء الزکات در مسجد – ارتباط
متربیان مسجد با خانواده – متن درس
دانلود فایل درس
روش مدیریت و تعامل سرگروه در حوزه مأموریت
نقش سرگروه – مشکلات عدم شناسایی – تسلط سرگروه به اصول تربیتی و تعامل با مسئولان – برنامه ریزی همه جانبه – متن درس
دانلود فایل درس
مخاطب شناسی۱
مقدمه – ضرورت و فواید شناخت مخاطب – قلمروهای مخاطب شناسی۱ – قلمروهای مخاطب شناسی۲ – متن درس
دانلود فایل درس
مخاطب شناسی۲
روش های مخاطب شناسی۱ – روش های مخاطب شناسی۲ – متن درس
روش کلاس داری
مقدمه – ارتباط با مخاطبین – حرکات دست و صورت – عدم جذابیت در کلام – عدم
تسلط سرگروه۱ – عدم تسلط سرگروه۲ – عدم تسلط سرگروه ۳ – سوال محوری – نکته ی
پایانی – متن درس
دانلود فایل درس
مهارت گروه داری۱
مهارت برگزاری برنامه های جمعی – متن درس(۱ الی ۴) –
مهارت گروه داری۲
مهارت سخنوری در حلقه های تربیتی
مهارت گروه داری۳
عناصر صحبت های گروهی – حکایت و تمثیل – ارتباط گوینده و شنونده
مهارت گروه داری۴
چند تذکر مهم
روش جذاب سازی جلسه
مقدمه – روحیه و علاقه ی سرگروه به علم آموزی و هدایتگری – خلاقیت و ابتکار
سرگروه – تنوع در بیان مسائل – استفاده از فنون فن بیان – سخن پایانی –
متن درس
اصول و مبانی بصیرت افزایی۱
مقدمه – ضرورت – مفهوم شناسی – متن درس
دانلود فایل درس
اصول و مبانی بصیرت افزایی۲
اصول ومبانی بصیرت افزایی۱ – اصول و مبانی بصیرت افزایی ۲ – متن درس
دانلود فایل درس
روش های بصیرت افزایی۱
تقوای الهی – اطاعت از حجت زمان و شناخت مطالبات او – مطالعه و تدبیر در
آیات قرآن و سنن الهی – مطالعه و شناخت سیره ی ائمه – شناخت و بینش برمبنای
حق- اسلام شناسی و جهان بینی توحیدی – افزایش دانش و آگاهی و اطلاعات –
دوری از دنیا گرایی و آلوده نشدن به مادیات دنیا – دشمن شناسی – مطالعه و
مرور تاریخ و عبرت از آن – جریان شناسی فکری،سیاسی،اقتصادی – امر به معروف و
نهی از منکر،عدم بی تفاوتی در جامعه – شناخت مراکز فتنه و افشای اهداف آن
ها – پرهیز از احساسات و جو زدگی و اقدامات عجولانه و فاقد پشتوانه ی تحلیل
جامع و منطقی – متن درس
دانلود فایل درس
روش های بصیرت افزایی۲
مطالعه ی وضعیت روز و شناخت زمان – ثبات قدم،صبر و استقامت – قانون محوری –
دقت در نشانه ها و شواهد – شناخت اهل بصیرت و پیروی از ایشان – میانه روی و
پرهیز از افراط و تفریط – چند مثال تاریخی – متن درس
دانلود فایل درس
جنگ نرم
مقدمه – مفاهیم و تعریف۱ – مفاهیم و تعریف۲ – تفاوت جنگ نرم و سخت – متن درس
دانلود فایل درس
آشنایی با اندیشه امام۱
مقدمه – نسبت امام با انقلاب اسلامی – نسبت امام با مردم – نسبت امام با
دین – اهمیت شناخت اندیشه امام – امام در زندگی فعلی حزب اللهی ها – بزرگی
اندیشه امام – متن درس
دانلود فایل درس
آشنایی با اندیشه امام۲
امام، آینده انقلاب – امام، گذشته انقلاب – امام، شاخص انقلاب – میزان
شناخت از امام در جامعه – الگوی تمام بسیجیان – چگونگی آشنایی با امام –
متن درس
دانلود فایل درس
فایل ورد شامل سرفصلهای مورد نیاز برای حلقه های صالحین (سطح:نوجوانان۲) پیشنهاد شده توسط معاونت تربیت و آموزش سازمان بسیج مستضعفین برای حلقههای صالحین بسیج
دریافت
حجم: ۶۸٫۱ کیلوبایت
توضیحات: بخل
دریافت
حجم: ۴۴۳ کیلوبایت
توضیحات: حسد
دریافت
حجم: ۶۹۸ کیلوبایت
توضیحات: حب دنیا
دریافت
حجم: ۱۸٫۹ کیلوبایت
توضیحات: کینه
دریافت
حجم: ۱۳۶ کیلوبایت
توضیحات: خودسازی اخلاقی
دریافت
حجم: ۱۴۳ کیلوبایت
توضیحات: پاکدامنی
دریافت
حجم: ۱۳۰ کیلوبایت
توضیحات: شجاعت
دریافت
حجم: ۳٫۸۲ مگابایت
توضیحات: ترس از خدا
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
پاور پوینت آموزش احکام نماز (اذان و اقامه، وضو، نماز و تیمم) |
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
![]() |
|
![]() |
حفاظت شده: فایل پرسش و پاسخ از محضر “استاد جاودان” پیرامون مسائل تربیتی و فرهنگی |
![]() |
|
![]() |
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
پاور پوینت آموزش احکام نماز (اذان و اقامه، وضو، نماز و تیمم) |
![]() |
تیم منتخب جهان با مربی گری علی دایی در برابر تیم ملی اسرائیل!! |
![]() |
|
![]() |
هر آنچه که برای خوب برگزار کردن یک اردوی راهیان نور نیاز دارید... |
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
عزاداری و سینه زنی حلقه + تعریف متین از داستان عاشورا (کلیپ) |
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
![]() |
|
![]() |
حفاظت شده: فایل پرسش و پاسخ از محضر “استاد جاودان” پیرامون مسائل تربیتی و فرهنگی |
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
![]() |
|
![]() |
حفاظت شده: فایل پرسش و پاسخ از محضر “استاد جاودان” پیرامون مسائل تربیتی و فرهنگی |
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
http://www.salehinonline.ir/
دریافت
حجم: 2.75 مگابایت
توضیحات: فرمتpdf
طرح شهید بهشتی
جوانی فرصت تکرار ناشدنی ای برای انسان است. سن جوانی سن تثبیت سبک زندگی انسان است. در این سن انسان آینده، هدف و سبک رفتاری خود را مشخص می کند. رفتارهایی که از جوان سر می زند ثمره دو دهه تربیت اوست. جوانی سن شروع تربیت نیست، به معنای دیگر، سن تغییر شناخت و رفتار نیست بلکه سن پرورش و رشد خصلت های تثبیت شده خود اوست.
علاوه بر نکته فوق در یک بررسی آسیب شناسانه فعالیت های تربیتی به وضوح می بینیم، نوجوان به محض ورود به سن جوانی، اگر نتوانست خود را دخیل در فعالیت های مسجد کند، کم کم به فراموشی سپرده می شود. غالباً دانشجویان و افرادی که به بازار کار وارد می شوند در این سن خطیر پس از طی سالها حضور در گروه های مسجدی، توفیق حضور در برنامه ها و اتصال به مسجد را ندارند. جوان در سن حساسی از لحاظ رفتاری است یعنی سالها مربیان تربیتی زحمت می کشند تا نوجوان این مرحله حساس بلوغ و نوجوانی خود را طی کرده و به مرحله ثبوت مذهبی برسد اما به محض ایجاد مشغله تحصیل و شغل و عدم مسئولیت در مسجد، این جوان دقیقاً در لحظه ای که نیاز به اتصال به مسجد و برنامه های دینی دارد، از مسجد جدا می شود. لذا ضرورت ایجاب می کند که فکر و طرحی برای جوانان 19-25 سال مسجدی شود تا بتوان نگاه مستقل و ویژه ای جهت انتقال معارف و مسائل تربیتی آموزشی به آنها داشت.
علاوه بر این نباید به جوانانی که مسئولیتی تربیتی اجرایی در مسجد به عهده می گیرند نگاه ابزاری داشت. یعنی این افراد وسیله ای هستند تا نوجوانان بیشتری به مسجد بیاید. این نگاه یک نگاه ناقص تربیتی است. چرا که این نگاه منجر می شود به این مطلب که من مربی به اندازه ای به ایشان محتوا بدهم که نیاز نوجوانان تحت نظر ایشان است و این افراد دیگر بهره ای از معارفی که خود در این سن به آنها نیاز دارند نمی برند. لذا لازم است طرح و برنامه ای مستقلاً به این جوانان عزیز تنظیم گردد.
نرم افزار تقویم دکستاپی صالحین که به همت شجره طیبه صالحین سپاه تهران تهیه شده است.
دریافت
عنوان: تقویم صالحین
حجم: 72.9 مگابایت
پاورپوینت “ نکات جالب قرآن ” ویژه جلسات قرآنی حلقه ها
دریافت
عنوان: پاورپوینت قرآنی صالحین
حجم: 188 کیلوبایت
پاور پوینت آموزش اذان و اقامه ، وضو ، نماز و تیمم جهت استفاده سرگروه های محترم در حلقه های صالحین آماده شده است.
دریافت
عنوان: پاورپوینت آموزشی صالحین
حجم: 2.27 مگابایت
تعدادی سوال تستی پیرامون موضوع احکام برای برگزاری مسابقات احکام که به همت سایت طریق الصالحین تهیه شده است.
دریافت
عنوان: سوالات احکام تستی
حجم: 17.6 کیلوبایت
دریافت
عنوان: دوره تخصصی راهبردهای رهبری
حجم: 393 کیلوبایت
این دوره شامل مباحث زیر است:
در مورد حجه الاسلام راستگو:
محمد حسن راستگو در سال ۱۳۳۲ هجری شمسی در شهر مشهد به دنیا آمد. او در سال دوم دبیرستان به حوزه علمیه مشهد وارد و سطح را در مشهد و تتمه سطح و دروس خارج حوزه را در قم گذراند او مبتکر برنامه ویژه تعلیم و تربیت کودکان ونوجوانان به صورت کلاس، اردو، دروس کلاسیک برای مربیان پرورشی، مراکز تربیت معلم، حوزه های علمیه و صدا وسیمای جمهوری اسلامی است (برنامه های بازی با کلمات، راز دایره ها و غیره )
جنگ نرم
مبانی ؛ ابزارها ؛ شگردها و راه های مقابله
دریافت
عنوان: جنگ نرم
حجم: 606 کیلوبایت
توضیحات: مبانی،ابزار ها،شگردها و راه های مقابله
درسهایی از قرآن با موضوع شیوه های تربیت
تاریخ پخش برنامه: 19-02-92
مدت زمان برنامه:30دقیقه
نوع وفرمت فایل:صوتی-mp3
جزوه مدیریت تغییر یکی از کاربردیترین جزوههاست که به فرد میآموزد که هر تغییر چه مراحلی دارد و فرد باید چه اقداماتی را انجام دهد. این جزوه برای تمامی سطوح صالحین مخصوصا مسئول طرح کاراست و البته به گونهای تنظیم گردیده است که برای زندگانی روزمره نیز کاربرد فراوانی دارد.
این جزوه فارغ از بحث سازمان و تشکیلات به چرخه و روند طبیعی تغییر پرداخته است و برای همین تمامی تغییرات در زندگی، سازمان، اجتماع را شامل میگردد.
جهت دریافت جزوه مدیریت تغییر به صورت pdf روی لینک زیر کلیک کنید.
دریافت
عنوان: جزوه مدیریت تغییر
حجم: 4.03 مگابایت
دانلود هفت کتاب با موضوع اخلاق و تربیت ویژه موبایل
با فرمت های جاوا ، اندروید و pdf
2.روشهای تربیتی از دیدگاه امام هادی (ع)
3.تعلیم و تربیت در عصر ظهور
4.حکمت عملی یا اخلاق مرتضوی
5.تحلیلی تربیتی بر روابط دختر وپسر در ایران
6.قصه هاى تربیتى
7.تربیت اسلامی با تاکید بر دیدگاه های امام خمینی(ره)
دانلود در ادامه مطلبدر راستای افزایش سواد رسانهای و آموزش رسانهای شجره طیبه صالحین، کارگروه فضای مجازی گروه فرهنگ و ارتباطات مرکز مطالعات راهبردی تربیت اسلامی دانشگاه امام حسین علیهالسلام با همکاری پایگاه اطلاعرسانی شجره طیبه صالحین، جزوه آموزشی مسالهمحور و کاربردی برای آموزش تولید نشریه متناسب با نیازهای بسیجیان پایگاهها را تنظیم کرده و به طور اختصاصی در اختیار صالحین قرار داده است. مثالهای ملموس، تمرینهای کاربردی، اختصار و نگارش با نثر روان و قابل فهم برای عموم از ویژگیهای این جزوه است
دریافت فایل دوره تخصصی مهارت های سرگروه با فرمت pdf در یک فایل zip
دریافت
عنوان: دوره تخصص مهارت های سرگروه
حجم: 6.16 مگابایت
دانلود فایل مقدمات بصیرت افزایی با فرمتpdf در یک فایل zip
دریافت
عنوان: مقدمات بصیرت افزایی
حجم: 5.77 مگابایت
دانلود فایل "تربیت دینی؛چرا و چگونه؟" با فرمتpdf در یک فایل zip
دریافت
عنوان: تربیت دینی؛چرا و چگونه؟
حجم: 2.28 مگابایت
دانلود فایل دوره تخصصی کلیات فعالیت در شجره طیبه صالحین با فرمتpdf در یک فایل zip
دریافت
عنوان: کلیات فعالیت در شجره طیبه صالحین
حجم: 2.75 مگابایت
این نشریه توسط موسسه دارالاعلام لمدرسة اهل بیت(ع) تهیه و تنظیم شده است . و حاوی مطالب ارزنده ای در حوزه نقد جریان سلفیه و وهابیت می باشد.
لطفا برای دانلود بر روی عکس نشریه کلیک کنید
|
*تکفیر از کدام قسم: کفر در مقابل ایمان یا کفر در مقابل اسلام |
|
|
*وهابیت و سیاست استعمار |
|
|
*بلای تکفیر، مصیبت اسلام و مسلمین |
|
|
*وحدت؛ راه حل برون رفت جهان اسلام از معضلات |
|
|
*درنگی در نظریه توسّل |
|
|
*وهابیان و اتهام بهکلینی درباره تحریف قرآن/اسدالله رضایی |
|
|
*فتنه نجد |
|
|
*قبیله بدعت |
|
|
*قبیله انحراف |
|
|
*گزارش دیدار اعضای موسسه دار الإعلام لمدرسة أهل البیت(ع) با حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی(دام ظله) |
|
|
*نامه حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی به مفتی عربستان (عبدالعزیز آل الشیخ)
|
|
|
*مصاحبه با حجت الاسلام و المسلمین حسینی قزوینی
|
یکی دیگر از دلایل معرفی کتابها و وبسایتهای مورد تایید برای ارائه به جوانان غرب، عدم نمایش مناسب این وبسایتها و کتب در جستجوهای گوگل در کشورهای غربی است.
کتابها
آنچه که در ادامه میآید تعدادی از منابع برای نشر اسلام به زبانهای انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی و ایتالیایی است:
معرفی کتب انگلیسی درباره اسلام
1. کتاب شروع مسیر، در باب معرفی اصول دین برای دانلود کتاب روی نام انگلیسی کتاب کلیک کنید: Beginning of the Path
2. کتاب چگونگی شروع سفر مسئولیت دینی در باب حجاب: How To Start Your Journey Of Religious Responsibility
3. کتاب تقلید در باب توضیح کامل چرایی و چگونگی تقلید از یک مرجع تقلید: Imitation
4. کتاب مسیر دانش، در باب چرایی خلقت انسان، سبک زندگی اسلامی و دلایل احکام اسلامی: Path of knowledge
5. کتاب تنظیم حقوق و جامعه از دیدگاه امام خمینی (ره): Setting right and society
6. کتاب این اسلام است نوشته دکتر محمدحسن قدیری ابیانه: This is Islam
7. کتاب جامعه و تاریخ شهید مطهری: Society and History
8. کتاب دین و دنیا شهید مطهری: Religion and the World
9. کتاب حقوق انسان نوشته محمدعلی تسخیری: Human rights
10. کتاب پیروزی انقلاب اسلامی ایران: Achievement of the islamic revolution of iran
11. کتاب ایران معاصر، در باب توضیح سیستم سیاسی جمهوری اسلامی ایران: Contemporary iran
12. کتاب انقلاب اسلامی، تجربهای جدید در دنیای معاصر: Islamic revolution
13. کتاب پی بردن به اسلام شیعی، نوشته استاد محمدعلی شمالی: Discovering shi‘i islam
14. کتاب صهیونیزم بینالملل، در باب تاریخ و ریشههای شکلگیری صهیونیزم و برنامههای آینده آن: The international Jew
15. کتاب قانون اساسی جمهوری اسلام ایران، به همراه استدلالهای دینی: The Constitution of the Islamic Republic of iran
16. کتاب مفهوم انقلاب اسلامی، تحلیلی بر انقلاب ایران: The concept of islamic republic
17. کتاب مقدمهای بر قلب و نفس: A new beginning of Heart & Soul
18. کتاب نقش و ارزش زن: Woman’s Value and Role
19. کتاب ساختارهای فلسفی آیتالله مصباح یزدی: Philosophical Instructions
20. کتاب شیعه در اسلام، علامه طباطبایی: Shia in Islam
21. کتاب جوانان و اخلاق، پیرامون گناهان کبیره در اسلام: Youth and morals
22. کتاب شیعه: امامت و ولایت؛ برای دانلود روی تصویر کلیک کنید
کتب فرانسوی درباره اسلام:
1. کتاب راهنمای سفر به جهان دیگر: guide de voyage vers un autre monde
2. کتاب واقعیتهای انقلاب اسلامی: les realites et les de la revolution islamique
3. کتاب آدابالصلاه امام خمینی (ره): Le secret de la prière
4. کتاب مسئله حجاب شهید مطهری: La question du HIJAB
5. کتاب قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران: La Constitution De La République Islamique d’Iran
6. کتاب پروتوکلهای بزرگان صهیونیست: protocoles des sages de sion
کتابهای اسپانیولی درباره اسلام:
1. کتاب انقلاب اسلامی، مسیر آینده مردم (la revolucion islamica, futuro sendero de los pueblos): پارت نخست - پارت دوم - پارت سوم
2. کتاب نامهای از جمهوری اسلامی: la carta de la republica islamica
3. کتاب نامه امام علی (ع) به مالک اشتر: Seleccionado nahjol alagha
4. کتاب وصیتنامه سیاسی و الهی امام خمینی (ره): testamento politico y religioso del lider
5. کتاب جامعه و تاریخ نوشته شهید مطهری: پارت نخست - پارت دوم - پارت سوم
6. کتاب رساله حقوق امام سجاد (ع): Carta de los derechos
7. کتاب مسئله حجاب نوشته شهید مطهری: Hiyab
8. کتاب صحیفه سجادیه: As-Sahifa al-Kamilah as-Sayyadiiah
9. کتاب حقوق زن در اسلام نوشته شهید مطهری (Los derechos de la mujer en el islam): پارت نخست - پارت دوم - پارت سوم - پارت چهارم
کتابهای ایتالیایی زبان درباره اسلام:
1. کتاب طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن
2. کتاب خلاصهای از آموزههای اسلامی: compendio delle dottrine islamiche
وبسایتها
آنچه که در ادامه میآید بخش کوچکی از وبسایتهای مورد تایید حوزه علمیه قم برای اشاعه اسلام در جغرافیای زبان انگلیسی است:
موسسه بینالمللی مطالعات اسلامی
موسسه بینالمللی مطالعات اسلامی یکی از موسسات وابسته به مدیریت حوزههای علمیه کشور میباشد که آموزش طلاب علاقهمند را در سطح سه و چهار حوزههای علمیه به عهده گرفته است. این موسسه که به عنوان اولین گام، آموزش رشته مطالعات اسلامی به روحانیون مسلط به زبانهای عربی و انگلیسی را برنامه خود قرار داده، تمامی دروس اختصاصی و عمومی خود را به یکی از این دو زبان ارائه میدهد.
برای ورود به وبسایتها روی تصاویر کلیک کنید
موسسه بینالمللی رسالت
این موسسه در قم واقع است و حدود سه سال است که کار خود را تحت نظارت حجهالاسلام دکتر محمد شمالی آغاز کرده است. موسسه بینالمللی رسالت، هدف خود را تقویت فهم دینی از طریق گفتگو، ارتقای وضعیت جوامع مسلمان در دنیا انگلیسی زبان، انتشار دانش اسلامی، و ارائه محیطی برای صحبت میان جوامع مسلمان در دنیا انگلیسی زبان عنوان کرده است.
وبسایت الاسلام
این وبسایت در بخشهایی با عناوین ایمان و عقیده، فلسفه و روحانیت، قرآن و حدیث، آموزش و جامعه، تاریخ و سیاست، و حقوق و پرستش مطالب خود را به مخاطبان انگلیسی زبان ارائه میدهد. همچنین این وبسایت ترجمه برخی کتب مانند نهجالبلاغه و کتاب معاد شهید دستغیب را به زبان انگلیسی منتشر کرده است. این سایت توانسته بخشهای اعظم اسلام را به شکلی منظم به مخاطب معرفی کند.
کتابخانه دیجیتالی معارف اسلامی و علوم انسانی
کتابخانه اسلامیکا یک هدف ساده و در عین حال بنیادین را پیگیری میکند: اطمینان از انتشار ادبیات و محتواهای تولید شده در حوزه معارف اسلامی و علوم انسانی در فضاهای نشر و اطلاعرسانی مبتنی بر فنآوریهای همراه. بنابراین، کتابخانه اسلامیکا در مرحله اول تمامی ادبیات و محتواهای موجود را با سرعت و با رعایت ضوابط و معیارهای ویژه، برای مطالعه در محیطهای علمی و اطلاعاتی جدید آماده میکند.
کل تفسیر المیزان به زبان انگلیسی
این وبسایت نیز کل ترجمه انگلیسی تفسیر المیزان را به شکلی خوانا و منظم برای مخاطبان انگلیسی زبان تهیه کرده و فضای مجازی قرار داده است. آیات قرآن کریم به زبان انگلیسی و عربی نیز در آن وجود دارد.
وبسایت دانش اسلام
این
وبسایت تعداد زیادی کتاب در مباحث خداشناسی، امامشناسی، معادشناسی،
اخلاق و حکمت، تفسیر، حقوق و تاریخ اسلامی معرفی کرده است که به زبان
انگلیسی هم ترجمه شدهاند.
مرکز توزیع بینالمللی کتب و آثار اسلامی رسالت غدیر
«مرکز توزیع بینالمللی کتب و آثار اسلامی رسالت غدیر» ، با هدف نشر و گسترش معارف و علوم اسلامی و همچنین معرفی آثار فاخر اسلامی، با جمعآوری و ساماندهی کتب ترجمه و چاپ شده در موضوعات اسلامی به چهل زبان و توزیع آنها در عرصه بینالملل، فعالیت مینماید. در سایت اینترنتی مرکز، فهرست کتب اسلامی به تفکیک زبانها و موضوعات، درج شده است که علاقمندان میتوانند کتب مورد نیاز را به صورت اینترنتی، حضوری و یا تماس تلفنی از این مرکز تهیه و خریداری نمایند.
-- برای استفاده از کتبی که در چند پارت برای دانلود قرار داده شدهاند، تمام پارتها را دانلود کرده و سپس با استفاده از نرمافزارهای فشردهسازی اقدام به باز کردن آنها کنید.
دانلود دانلود کتب قدیمی (رایگان)
نتایج 1 - 50 از 70
نتایج 51 - 70 از 70