
بسم الله الرحمن الرحیم
جهت دریافت پاورپوینت جشن غدیر کلیک کنید
1: دریافت pdf
1 | ![]() | نسخه آفلاین سایت مؤسسه تحقیقاتی حضرت ولی عصر (عج) با قابلیت بروز رسانی مطالب - بروز رسانی در تاریخ 10 / 6 / 95 |
2 | ![]() | کتابخانه تخصصی امام رضا (ع) |
3 | ![]() | جامع ترین نرم افزار موبایل اندروید پیرامون امام رضا (ع) |
4 | ![]() | جامع ترین نرم افزار موبایل اندروید مربوط به واقعه غدیر |
5 | ![]() | |
6 | ![]() | |
7 | ![]() | |
8 | ![]() | پخش زنده قناة
الولایه (ولایت عربی) با کیفیت های مختلف، مشاهده سایت، درباره ما (قناة
الولایه)، ارتباط با ما ، بروز رسانی و ارسال نرم افزار |
9 | ![]() | پخش زنده شبکه
ولایت و قناة الولایه (ولایت عربی) با کیفیت های مختلف، آرشیو کامل فیلم ها
و صوت ها، جدول پخش روزانه، جستجو در محتویات برنامه، اخبار سایت |
10 | ![]() | |
11 | ![]() | جامع ترین نرم افزار موبایل اندروید مربوط به امام زمان (عج) |
12 | ![]() | جامع ترین نرم افزار موبایل اندروید مربوط به امام علی (ع) |
13 | ![]() | |
14 | ![]() | |
15 | ![]() | |
16 | ![]() | |
17 | ![]() | |
18 | ![]() | |
19 | ![]() | |
20 | ![]() | |
21 | ![]() | |
22 | ![]() | |
23 | ![]() | |
24 | ![]() | |
25 | ![]() |
1 | ![]() | |
2 | ![]() | |
3 | ![]() | |
4 | ![]() | |
5 | ![]() | |
6 | ![]() | |
7 | ![]() | |
8 | ![]() | |
9 | ![]() | الهی بودن ازدواج امیرمؤمنان و حضرت فاطمه علیهما السلام بر پایه منابع شیعه و اهل سنت |
10 | ![]() | |
11 | ![]() | |
12 | ![]() | با تکیه بر کتاب عیون اخبار الرضا شیخ صدوق رحمة الله علیه |
13 | ![]() | |
14 | ![]() | |
15 | ![]() | |
16 | ![]() | |
17 | ![]() | |
18 | ![]() | |
19 | ![]() | |
20 | ![]() | |
21 | ![]() | |
22 | ![]() | |
23 | ![]() | |
24 | ![]() | |
25 | ![]() | |
26 | ![]() | |
27 | ![]() | |
28 | ![]() | در میراث حدیثی امامیه و اهل سنت |
29 | ![]() | |
30 | ![]() | |
31 | ![]() | |
32 | ![]() | |
33 | ![]() | |
34 | ![]() | |
35 | ![]() | |
36 | ![]() | |
37 | ![]() | |
38 | ![]() | |
39 | ![]() | |
40 | ![]() | |
41 | ![]() | |
42 | ![]() | |
43 | ![]() | |
44 | ![]() | |
45 | ![]() | |
46 | ![]() | واقعه کربلا به
این دلیل رخ نداد که ما شفیعی برای گناهان خود داشته باشیم، بلکه نتیجه
این واقعه نیل سیدالشهدا(ع) به بالاترین درجات شفاعت و واسطه شدن در بخشش
گناهان مذنبین در قیامت است. |
47 | ![]() | |
48 | ![]() | |
49 | ![]() | |
50 | ![]() |
1 | ![]() | |
2 | ![]() | |
3 | ![]() | |
4 | ![]() | |
5 | ![]() | |
6 | ![]() | |
7 | ![]() | |
8 | ![]() | |
9 | ![]() | |
10 | ![]() | |
11 | ![]() | |
12 | ![]() | |
13 | ![]() | |
14 | ![]() | |
15 | ![]() | |
16 | ![]() | |
17 | ![]() | |
18 | ![]() | |
19 | ![]() | |
20 | ![]() | |
21 | ![]() | |
22 | ![]() | |
23 | ![]() | |
24 | ![]() | |
25 | ![]() | |
26 | ![]() | |
27 | ![]() | |
28 | ![]() | |
29 | ![]() | |
30 | ![]() | |
31 | ![]() | |
32 | ![]() | |
33 | ![]() | |
34 | ![]() | |
35 | ![]() | |
36 | ![]() | |
37 | ![]() | |
38 | ![]() | |
39 | ![]() | |
40 | ![]() | |
41 | ![]() | |
42 | ![]() | |
43 | ![]() | |
44 | ![]() | |
45 | ![]() | |
46 | ![]() | |
47 | ![]() | |
48 | ![]() | |
49 | ![]() | |
50 | ![]() |
1 | ![]() | حبل المتین |
2 | ![]() | حبل المتین |
3 | ![]() | حبل المتین |
4 | ![]() | حبل المتین |
5 | ![]() | حبل المتین |
6 | ![]() | حبل المتین |
7 | ![]() | حبل المتین |
8 | ![]() | حبل المتین |
9 | ![]() | حبل المتین |
10 | ![]() | حبل المتین |
11 | ![]() | حبل المتین |
12 | ![]() | حبل المتین |
13 | ![]() | حبل المتین |
14 | ![]() | حبل المتین |
15 | ![]() | حبل المتین |
16 | ![]() | حبل المتین |
17 | ![]() | حبل المتین |
18 | ![]() | حبل المتین |
19 | ![]() | حبل المتین |
20 | ![]() | حبل المتین |
21 | ![]() | حبل المتین |
22 | ![]() | حبل المتین |
23 | ![]() | حبل المتین |
24 | ![]() | حبل المتین |
25 | ![]() | حبل المتین |
26 | ![]() | حبل المتین |
27 | ![]() | حبل المتین |
28 | ![]() | حبل المتین |
29 | ![]() | حبل المتین |
30 | ![]() | حبل المتین |
31 | ![]() | حبل المتین |
32 | ![]() | حبل المتین |
33 | ![]() | حبل المتین |
34 | ![]() | ویژه برنامه امامت و ولایت |
35 | ![]() | ویژه برنامه امامت و ولایت |
36 | ![]() | حبل المتین |
37 | ![]() | ویژه برنامه امامت و ولایت |
38 | ![]() | حبل المتین |
39 | ![]() | ویژه برنامه امامت و ولایت |
40 | ![]() | حبل المتین |
41 | ![]() | حبل المتین |
42 | ![]() | ویژه برنامه امامت و ولایت |
43 | ![]() | حبل المتین |
44 | ![]() | حبل المتین |
45 | ![]() | حبل المتین |
46 | ![]() | ویژه برنامه امامت و ولایت |
47 | ![]() | حبل المتین |
48 | ![]() | حبل المتین |
49 | ![]() | حبل المتین |
50 | ![]() | ویژه برنامه ماه و محراب |
طراحی این پاورپوینت ها بسیار جذاب
و هنرمندانه است و جنبه آموزشی داره
از دست ندهید!
ضمناً اسلایدهای آموزشی سطح1 استادتقوی
ذیل همین صفحه قابل دانلود میباشد
-----------------
پاورپوینت شماره 1 (79.8 مگابایت)
پاورپوینت شماره 2 (63.3 مگابایت)
پاورپوینت شماره 3 (37.9 مگابایت)
فایل پاورپوینت جهت سهولت استفاده شما مخاطب گرامی در قالب PDF نیز ارائه می گردد(حجم…ادامه
دریافت فایل پاورپوینتادامه
پاورپوینت زیر توسط مهندس محمودی کارشناس ارشد هسته ای آماده و ارائه گردید. ————————- دانلود…ادامه
پاورپوینت زیر در ۱۱ مهر امسال توسط دکتر عبدالملکی ارائه گردید، که جهت استفاده توزیع…ادامه
تسنیم: علی ارجمند عینالدین، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهادکشاورزی استان البرز، فردی بود…ادامه
فارس: مرد با کت و شلوار مارک انگلیسی پشت گیت کنترل بلیط ایستاده است؛ با…ادامه
سال ۲۰۰۵ است و ایران فعالیت برنامه هستهای خود را بر اساس توافقی با سه…ادامه
بیست و یکمین همایش کشوری دفتر پژوهشهای فرهنگی با حضور بیش از ۳۵۰۰ نفر از…ادامه
۱- برجام یک توافق تاریخی است که فعلا فقط هزینههای آن برای ایران به ثمر…ادامه
متن پیش رو تحلیل تاریخ صدر اسلام (زمان پیامبر (ص) و حضرت علی (ع)) از…ادامه
قرار است روزهای ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت، سومین مجمع اروپا-ایران در «گرند هتل دالدر» زوریخ…ادامه
دوباره حسین فریدون خبرساز شد. فریدون که تاکنون مهرههای خود را بر بسیاری از جایگاههای…ادامه
هدف تحقیق حاضر شناخت نظریات علمی مرتبط با مسئلۀ نفوذ است. مفهوم نفوذ، مهمترین مسئلهای…ادامه
مشرق: مذاکرات هستهای ایران دارای زوایای مختلف و البته پنهانی است که برخی از این…ادامه
ما در تمام افعالی که در انجام می دهیم یک حکم شرعی داریم که آیا آن کار را باید انجام بدهیم یا نباید انجام بدهیم و یا مباح است (مختاریم که انجام بدهیم یا ندهیم)؛ علم فقه علمی است که وضعیت ما را در هنگام انجام افعال مشخص می کند که حکم شرع مقدس در اینجا چیست.
این علم به طور کلی به دو شیوه حکم شرعی را استنباط می کند یا غیرمباشر یعنی به وسیله استدلال حکم شرعی را فی الواقع کشف می کند و در اختیار می گذارد و وضعیت انسان را نسبت به آن عمل مشخص می کند و یا مباشر یعنی زمانی که نمی تواند حکم شرع را در آن عمل در واقع کشف کرد یک سری قواعد می آورد که وضعیت ما را مباشرتاً در آن فعل خاص مشخص می کند که چه کار بکنیم.
این قواعد که در روش مباشر و غیرمباشر به کار می رود یک وجوه مشترکی دارند که به صورت عمومی می توانند مورد استفاده ما قرار بگیرند؛ به علمی که به این عناصر مشترک در عملیات استنباط حکم شرعی می پردازد؛ اصول می گویند. إنّ علم الاصول «هو العلم بالعناصر المشترکة فی عملیة الاستنباط»
انجام جهاد کبیر به وسیلهی عدم اطاعت از کفار
فَلا تُطِعِ اَلْکافِرِینَ وَ جاهِدْهُمْ بِهِ جِهاداً کَبِیراً ﴿الفرقان، 52﴾
اخیراً مقام معظم رهبری در بیانات خودشان بر روی واژهای به نام «جهاد کبیر» زیاد تأکید میکنند؛ این جهاد کبیر را هم جهاد در عدم تبیعت از کفار و مقاومت در برابر آنها معنا میکنند. در بیانات 3 خرداد 1395 ایشان در دانشگاه افسرى و تربیت پاسداری امام حسین علیهالسلام چنین فرمودند:
«امروز برای کشور ما جنگ نظامیِ سنّتی و متعارف احتمال بسیار بسیار ضعیفی است لکن جهاد باقی است؛ جهاد یک چیز دیگر است. جهاد فقط بهمعنای قتال نیست، فقط بهمعنای جنگ نظامی نیست؛ جهاد یک معنای بسیار وسیعتری دارد. در بین جهادها جهادی هست که خدای متعال در قرآن آن را «جهاد کبیر» نام نهاده: وَ جهِدهُم بِه جِهادًا کَبیرًا؛ در سورهی مبارکهی فرقان است؛ «بِه» یعنی به قرآن، «جهِدهُم بِه» یعنی بهوسیلهی قرآن با آنها جهاد کن؛ جِهاداً کَبیرًا. این آیه در مکّه نازل شده. درست توجّه کنند جوانهای عزیز! در مکّه جنگ نظامی مطرح نبود؛ پیغمبر و مسلمانها مأمور به جنگ نظامی نبودند، کاری که آنها میکردند کار دیگری بود؛ همان کار دیگر است که خدای متعال در این آیهی شریفه میگوید: وَ جهِدهُم بِه جِهادًا کَبیرًا. آن کارِ دیگر چیست؟ آن کارِ دیگر، ایستادگی و مقاومت و عدم تبعیّت [است.] فَلا تُطِعِ الکفِرینَ وَ جهِدهُم بِه جِهادًا کَبیرًا؛ از مشرکین اطاعت نکن. اطاعت نکردن از کفّار همان چیزی است که خدای متعال به آن گفته جهاد کبیر.»[1]
برای روشن شدن معنا فرق این تقسیمبندی با تقسیمبندی مشهور جهاد اکبر و اصغر را نیز در این میفرمایند که این جهاد کبیر منظور بزرگترین جهاد در بین جهادهای اصغر است. این عدم تبعیت را هم در همه میدانهای جنگ با کفار میدانند یعنی میدان سیاست، اقتصاد، فرهنگ، هنر و...
در فراز بعدی همین بیانشان راز دشمنی آشتی ناپذیر مستکبری با جمهوری اسلامی را همین حاضر نشدن به عدم تبیعت از آنان میدانند و تفکر اسلامی داشتن را عامل زیر بار این حرف زور نرفتن ما میدانند و از همه میخواهند که این جهاد کبیر را سرلوحه کار خودشان قرار بدهند.
آن چیزی که در نوشته مد نظر ما است بیانی است که ایشان 3 روز بعد در دیدار رئیس و اعضای مجلس خبرگان رهبری در تفسیر همین آیه 52 سوره مبارکه فرقان داشتند.
همانطور که در بیانی که از ایشان گذشت دیدیم ایشان در تفسیر این آیه که دستور به جهاد کبیر علیه کافران است، این جهاد کبیر را عدم تبعیت از آنان معرفی میکنند و در بیان ضمیری که در آیه هست که به چه وسیلهای با کافران به این جهاد کبیر بپردازید میفرمایند:
«جهِدهُم بِه؛ یعنی بهوسیلهی قرآن با آنها جهاد کن.»
ولی در دیدار نمایندگان مجلس خبرگان بعد از بیان اینکه مفسرینی چون طبرسی در مجمع البیان و علامه طباطبایی در المیزان با اینکه کلمه قرآن در عبارت نیامده است میفرمایند که این ضمیر بهِ به قرآن برمیگردد؛ یک احتمال دیگری را مطرح میفرمایند.
علامه در المیزان ذیل این آیه میفرمایند:
«و ضمیر «بِهِ» للقرآن بشهادة سیاق الآیات، و المجاهدة و الجهاد بذل الجهد و الطاقة فی مدافعة العدو و إذ کان بالقرآن فالمراد تلاوته علیهم و بیان حقائقه لهم و إتمام حججه علیهم.»[2]
مرحوم طبرسی هم در مجمع البیان چنین میفرمایند:
«(فَلا تُطِعِ الْکافِرِینَ) فیما یدعونک إلیه من المداهنة و الإجابة إلى ما یریدون «وَ جاهِدْهُمْ» فی الله «بِهِ» أی بالقرآن عن ابن عباس «جِهاداً کَبِیراً» أی تاما شدیداً»[3]
آن احتمال معنایی این است که؛
«بنده هم آنجا همین را در سخنرانی گفتم؛ بعد که آمدم، به ذهنم رسید که یک وجه اوضحی در اینجا وجود دارد که «فَلا تُطِعِ الکفِرینَ وَ جهِدهُم بِه»، یعنی «بعدم الاطاعة»؛ عدمالاطاعة یعنی آن مصدری که فعل از آن انشقاق پیدا [میکند] و مستتر در آن فعل است؛ فَلا تُطِعِ الکفِرینَ وَ جهِدهُم بِه، یعنی به این عدمالاطاعة، جِهادًا کَبیرًا؛ پس عدمالاطاعة شد جهاد کبیر؛ این معنا اقرب به ذهن است.»[4]
پس همانطور که روشن است ایشان این ضمیر بهِ در آیه را به عدم اطاعات از کفار میزنند؛ و بعد از این بیان ایشان فرمودند که البته من فحص نکردم که ببینم که در بین مفسرین کسانی این احتمال را دادهاند یا نه ولی به هر حال این احتمال مهمی است.
این یادداشت کوتاه فحصی است در بین نظرات مفسرین ذیل این آیه؛ برای تقویت وجه تفسیریای که معظم له از این آیه ارائه فرمودند. با فحصی که در بین مفسرین انجام شده است مفسران زیادی از شیعه و سنی چنین احتمالی را مطرح کردند و بلکه برخیها همین را پذیرفتهاند.
از جمله کسانی که این احتمال را مطرح کرده است خود مرحوم طبرسی در کتاب تفسیری دیگر خودشان یعنی تفسیر جوامع الجامع است که چنین میفرمایند:
«و (لا تُطِعِ الْکافِرِینَ) فیما یریدونک علیه. و الضّمیر فى «بِهِ» للقرآن، أو لترک الطّاعة الّذى دلّ علیه (فَلا تُطِعِ)»[5]
همانطور که میبینیم ایشان به عبارت «ترک طاعه» بر این معنا که به وسیله ترک طاعت از کافران جهاد کبیر بکن تصریح میفرمایند.
از جمله مفسرین بزرگ شیعی دیگری که این احتمال را مطرح کرده است مرحوم فیض کاشانی در کتاب تفسیر صافی است.
«و جاهِدْهُمْ بِهِ القرآن أو یترک طاعتهم جِهاداً کَبِیراً»[6]
از جمله تفاسیر شیعی دیگری که این معنا را آوردند تفسیر بیان السعاده،[7] تفسیراصفی،[8] تفسیر لاهیجی،[9] تفسیر جوهر الثمین[10] و تفسیر کنزالدقائق،[11] میباشند.
در تفاسیر اهل سنت هم به کرار این معنا تکرار شده است. از جمله آلوسی در تفسیر روح المعانی میفرمایند:
«و جوز أن یکون ضمیر بِهِ عائدا على ترک طاعتهم المفهوم من النهی و لعل الباء حینئذ للملابسة و المعنى و جاهدهم بما ذکر من أحکام القرآن الکریم ملابسا ترک طاعتهم»[12]
تفاسیر دیگری که به این معنا تصریح کردند عبارتند از: انوار التنزیل اثر بیضاوی،[13] بحر المحیط اثر ابوحیان،[14] تفسیر غرائب القرآن و رغائب الفرقان، [15] تفسیر الدر المصون[16] و تفسیر مظهری.[17]
همچنین تفاسیری مثل؛ التفسیر المنیر فی العقیدة و الشریعة و المنهج،[18] الوجیز فى تفسیر القرآن العزیز(عاملى)،[19] تفسیر معین،[20] تفسیر الخطیب الشربینى المسمى السراج المنیر،[21] و سواطع الالهام فى تفسیر کلام الملک العلام[22] نیز این معنا را تصریح کردهاند.
عقیل رضانسب
طلبه مدرسه مبارکه معصومیه (س) – قم – 07/03/1395
[1] http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=33172
[2] المیزان فی تفسیر القرآن، ج15، ص: 228
[3] مجمع البیان فی تفسیر القرآن، ج7، ص: 273
[4] بیانات در دیدار رئیس و اعضای مجلس خبرگان رهبری (http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=33198)
[5] تفسیر جوامع الجامع، ج3، ص: 142
[6] تفسیر الصافی، ج4، ص: 19
[7 بیان السعادة فى مقامات العبادة، ج3، ص: 145
[8] الأصفى فی تفسیر القرآن، ج2، ص: 871
[9] تفسیر شریف لاهیجى، ج3، ص: 344
10] الجوهر الثمین فی تفسیر الکتاب المبین، ج4، ص: 363
[11] تفسیر کنز الدقائق و بحر الغرائب، ج9، ص: 409
[12] روح المعانی، ج10، ص: 33
[13] أنوار التنزیل و أسرار التأویل، ج4، ص: 127
[14] البحر المحیط فى التفسیر، ج8، ص: 117
[15] تفسیر غرائب القرآن و رغائب الفرقان، ج5، ص: 250
[16] الدر المصون فى علوم الکتاب المکنون، ج5، ص: 258
[17] التفسیر المظهرى، ج7، ص: 42
[18] ج19، ص 77
[19] ج2، ص: 415
[20] ج2، ص: 960
[21] ج3، ص: 27
[22] ج4، ص: 102
بسم الله الرحمن الرحیم
یکی از بهترین کتاب هایی که برای علم اصول فقه نگاشته شده است، کتاب الموجز آیت الله جعفر سبحانی است. در این مطلب یک فایل پاورپوینت خدمت شما تقدیم مینماییم که توسط آقای عباس ذوالقدری تهیه شده است. این فایل در 367 اسلاید نه تنها تمام مطالب کتاب الموجز به شکلی بسیار با کیفیت و چشم نواز و بسیار آموزشی تهیه شده است، بلکه بعضی از مطالب تکمیلی نیز از کتاب الوسیط -که آن نیز کتابی اصولی از همین مؤلف است- به آن اضافه شده است.
با تشکر از آقای عباس ذوالقدری که این فایل بسیار مفید را تهیه و منتشر کرده است.
دانلود پاورپوینت کامل الموجز آیت الله سبحانی
تصویر بعضی از اسلایدها
بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام به شما دوستان خوب طلبگی تا اجتهادی. در این مطلب، نمودارهای اشکال اربعه که بر اساس کتاب منطق مظفر تهیه شده است را خدمت شما دوستان تقدیم میکنیم. در این نمودارها، ضروب منتج و اثبات آنها به همراه مثالهای مفید تألیف شده است که امیدوارم مورد استفاده شما طلاب عزیز قرار گیرد.
بسم الله الرحمن الرحیم
در این مطلب نمودارهایی از ابتدای کتاب مغنی الادیب را خدمت شما دوستان تقدیم میکنیم. این نمودارها مربوط به بحث همزه مفرده و سه بخش اول همزه مرکبه یعنی آ و أجل و إذ هستند.
بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام به شما دوستان خوبِ طلبگی تا اجتهاد. در این مطلب، نمودار درختی مبحث استغاثه و ندبه و ترخیم -که بر اساس شرح سیوطی بر الفیه ابن مالک تهیه شده است- را خدمت شما دوستان خوب تقدیم میکنیم.
بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام به شما دوستان خوبِ طلبگی تا اجتهاد. در این مطلب، نمودار درختی مبحث اسم صوت و اسم فعل -که بر اساس شرح سیوطی بر الفیه ابن مالک تهیه شده است- را خدمت شما دوستان خوب تقدیم میکنیم.
بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام به شما دوستان خوبِ طلبگی تا اجتهاد. در این مطلب، نمودار درختی مبحث اسم فاعل و اسم مفعول و صفت مشبهه -که بر اساس شرح سیوطی بر الفیه ابن مالک تهیه شده است- را خدمت شما دوستان خوب تقدیم میکنیم.
بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام به شما دوستان خوبِ طلبگی تا اجتهاد. در این مطلب، نمودار درختی مبحث اعمال مصدر و ابنیه مصادر -که بر اساس شرح سیوطی بر الفیه ابن مالک تهیه شده است- را خدمت شما دوستان خوب تقدیم میکنیم.
بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام به شما دوستان خوبِ طلبگی تا اجتهاد. در این مطلب، نمودار درختی مبحث فاعل و نائب فاعل -که بر اساس شرح سیوطی بر الفیه ابن مالک تهیه شده است- را خدمت شما دوستان خوب تقدیم میکنیم.
بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام به شما دوستان خوبِ طلبگی تا اجتهاد. در این مطلب، نمودار درختی مبحث اسم تفضیل -که بر اساس شرح سیوطی بر الفیه ابن مالک تهیه شده است- را خدمت شما دوستان خوب تقدیم میکنیم.
بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام به شما دوستان خوبِ طلبگی تا اجتهاد. در این مطلب، نمودار درختی مبحث نعم و بئس -که بر اساس شرح سیوطی بر الفیه ابن مالک تهیه شده است- را خدمت شما دوستان خوب تقدیم میکنیم.
بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام به شما دوستان خوبِ طلبگی تا اجتهاد. در این مطلب، نمودار درختی مبحث فعل تعجب -که بر اساس شرح سیوطی بر الفیه ابن مالک تهیه شده است- را خدمت شما دوستان خوب تقدیم میکنیم.
آخرین به روزرسانی ۱۳۹۴/۰۱/۲۰
آخرین به روزرسانی ۱۳۹۴/۰۱/۲۰
آخرین به روز رسانی: ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
آخرین به روز رسانی: ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
آخرین به روز رسانی: ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
آخرین به روز رسانی: ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
این پاور پوینت بسیار زیبا به شما شناختی عمیق ودقیق از جریانهای سیاسی موجود در کشور میدهد.جهت دانلود این پاور پوینت میتوانید اینجارا کلیک کنید.
جریان شناسی سیاسی در ایران را در آستانه یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که توسط بسیج دانشجویی دانشکده بهداشت تهیه شده است با همدیگر مرور می کنیم .
پاورپوینت جریان شناسی(حجم: ۲۰٫۵ مگابایت )
دانلود پاورپوینت سه جریان سیاسی
جریان شناسی سیاسی رسانه/
دریافت فایل پاورپوینت این جلسه: دانلود