موضوع |
تاریخ پخش از شبکه 1 سیما |
دانلود |
تعادل "حق و تکلیف" و مرکزیت "زن" در خانواده - مرکز الزهرا کنیا 2014 میلادی |
1396/12/18
|
|
عدالت در دهه چهارم (2) (رهبری بجای چه کسانی عذرخواهی کرد؟) لانه جاسوسی 96.11.27 |
1396/12/11 |
|
عدالت در دهه چهارم (1) (رهبری بجای چه کسانی عذرخواهی کرد؟) لانه جاسوسی 96.11.27 |
1396/12/04 |
|
"انقلاب" و "انتقاد" (جریان آزاد انسانی در "ایدئولوژی انقلاب") مشهد جمع اساتید علوم پزشکی 92.11.18 |
1396/11/27 |
|
بررسی چند شبهه در انقلاب اسلامی 57 _(1) - مشهد 96.11.8 |
1396/11/13 |
|
فرسودگان، متحیران،پشیمانان (ضلالت از نوع دهه چهارم) - صنایع شهید چمران 93.12.12 |
1396/11/06 |
|
سینما، مسئولیت و وجدان هنرمند (2) - جشنواره عمار - 96.10.9 |
1396/10/29 |
|
سینما، مسئولیت و وجدان هنرمند _ جشنواره عمار 96/10/09 |
1396/10/22 |
|
عیسی مسیح(علیه السلام) و ارزشهای اسلامی(2) زمستان 96 |
1396/10/15 |
|
کارآمدی "ولایت فقیه " در بحرانهای اجتماعی تیر88 |
1396/10/09 |
|
عیسی مسیح و ارزشهای اسلامی زمستان 96 |
1396/10/08 |
|
فرهنگ عمومی و تربیت جنسی (2) (ضرورتها و تهدیدها) دانشگاه تهران 96.9.20 |
1396/10/01 |
|
فرهنگ عمومی و تربیت جنسی (1) (ضرورتها و تهدیدها) |
1396/09/24 |
|
بازار مسلمانی در سنت رسول الله (صلی الله و علیه و آله و سلم) (تغییراتی که اجتناب ناپذیر است) - مسجد سیدعزیزالله - آذر96 |
1396/09/17 |
|
تشخیص "پیامبران" از "ناپیامبران" - 1390 |
1396/09/10 |
|
بسیج جهان اسلام وهزینه های انقلاب بزرگ (از امام عسگری تا امروز) هفته بسیج 93 |
1396/09/03 |
|
امام رضا و اسلام ناب محمدی (تفکیک خط قرمزهای اصلی از بدلی) دانشگاه شهید رجایی 1395 |
1396/08/26 |
|
حسین یا امام حسین (ع) (کربلا؛جغرافیاست؟ یا تاریخ؟ یا فراتاریخ؟) - دانشگاه علم و صنعت اربعین 95 |
1396/08/19 |
|
"اسناد لانه" و تداوم "خط نفوذ و براندازی" |
1396/08/12 |
|
"قم" در متن یا حاشیه؟ (قم فانذر) |
1396/08/05 |
|
پرسش ها و پاسخ ها ("علم دینی"،"کوروش هخامنشی") |
1396/07/28 |
|
گزینش و نظم اجتماعی (آزادی از "ترس") |
1396/07/21 |
|
عشایر و اقوام ، دژهی کشور(توطئه تبدیل "مقاومت ملی" به "تجزیه طلبی") |
1396/07/14 |
|
کربلا، طرحی برای همیشه تاریخ (چند عبرت عاشورایی) (2) |
1396/07/09 |
|
کربلا، طرحی برای همیشه تاریخ (چند عبرت عاشورایی) (1) |
1396/07/08 |
|
حسین، حسن است (مرثیه نجاتبخش، حماسه آزادیبخش) |
1396/07/07 |
|
دو وجهی "جنگ" : چهره قابیلی، چهره هابیلی |
96/06/31 |
|
چرا سانسور شدیم؟ (تاریخ علم را دوباره باید نوشت) |
96/06/24 |
|
درسهای علی برای انقلابیون ، پس از انقلاب |
96/06/17 |
|
اللهم لبیک ؛ از دعاو عبادت تا اقتصاد و سیاست |
96/06/10 |
|
سقوط ازاد از "معرفت" تا "معیشت" (مباحث "نظری"، آثار "واقعی" دارند) |
96/06/03 |
|
تئوریسین های "ما نمی توانیم"، از مشروطه تا اکنون |
96/05/27 |
|
"کار" از "کار" خیزد (ده فلسفه "کار" در اندیشه متفکران اسلامی) |
96/05/20 |
|
امام علی بن موسی (علیه السّلام) و نقدی بر خانواده های مسلمان |
96/05/13 |
|
"قطب بندی" و "اسطوره سازی" در فضای مجازی (چگونه خودت، کلاهبردار خودت باشی؟) |
96/05/06 |
|
امام صادق (ع)، "فلسفه درد" و "حکمت کار" (پزشکی جهادی یا تجاری؟) |
96/04/30 |
|
شهرهای موشکی، ضامن صلح و امنیت (پنتاگون از طراحی عروسک تا طراحی موشک) |
96/04/23 |
|
گزارشی از 2030 به حوزه و دانشگاه (7) |
96/04/16 |
|
گزارشی از 2030 به حوزه و دانشگاه (6) |
96/04/13 |
|
گزارشی از 2030 به حوزه و دانشگاه (5) |
96/04/12 |
|
گزارشی از 2030 به حوزه و دانشگاه (4) |
96/04/09 |
|
رژیم های عرب و وهابیون، محافظان صهیونیزم ("اسلام سکولار" و "اسلام تکفیری"، علیه "اسلام جهادی") |
96/04/01 |
|
امام علی (ع) و مدیریت اجتماعی (سهم انسان شناسی در حکومت اسلامی) |
96/03/26 |
|
گزارشی از 2030 به حوزه و دانشگاه (3) |
96/03/24 |
|
گزارشی از 2030 به حوزه و دانشگاه (2) |
96/03/19 |
|
امام خمینی، سازمان ملل و نظم جهانی (2) |
96/03/15 |
|
امام خمینی، سازمان ملل و نظم جهانی (1) |
96/03/14 |
|
گزارشی از 2030 به حوزه و دانشگاه(1) |
96/03/12 |
|
ابعاد فرهنگی 2030و تحمیل ایدئولوژیک اومانیزم (سازمان ملل ، ابزار حاکمیت غرب بر جهان) |
96/03/06 |
|
مجاهدها، نظامی ها، فراری ها (رزمندگان صلح آفرین و سازشکاران جنگ افروز) |
96/02/30 |
|
امام همه زمانها، ولیّ همه عصرها |
96/02/23 |
|
عقل ، عشق، انتخاب |
96/02/16 |
|
بعثت و حاکمیت |
96/02/09 |
|
معرفت شناسی شعی: "عقلانیت" سه برابری ("آگاهی علیه آگاهی"،؛ محال است محال) |
96/01/26 |
|
"جمهوری اسلامی"؛ نظام سازی عقلی تجربی در گفتمان اسلامی (2) |
96/01/19 |
|
"جمهوری اسلامی"؛ نظام سازی عقلی تجربی در گفتمان اسلامی (1) |
96/01/12 |
|