اجتهاددربرابرنص

مسلمین به پا خیزید و از علی بن ابیطالب دفاع کنید

چندی پیش در بین اهل سنت استان های خراسان مقاله ایی تحت عنوان (( چه می گویند!!!)) پخش شد. در این پست قصد بررسی مطالب این بروشور را داریم و به شبهات مطروح شده در این بروشور در فضایی منطقی پاسخ میدهیم.

لینک اول دانلود

فرمت پی دی اف (( کل مقاله))

کلیک کنید

لینک دوم دانلود

فرمت ورد 2003 ((کل مقاله))

کلیک کنید

لینک سوم دانلود

فرمت ورد2003 (( قسمت الف)) برای اینترنتهای خانگی

کلیک کنید

لینک چهارم دانلود

فرمت ورد2003 (( قسمت ب)) برای اینترنتهای خانگی

کلیک کنید

لینک پنجم دانلود

فرمت ورد2003 (( قسمت ج )) برای اینترنتهای خانگی

کلیک کنید


از مدیران سایتها و وبلاگها تقاضا می شود برای حمایت از این مقاله لینک دانلود مقاله را در سایتها و وبلاگهای خودشان قرار بدهند تا همه مخاطبین فضای سایبر با این مطالب آشنا بشوند

امیدوارم در فضایی منطقی و به دور از توهین مطالعه نمایید و نظر خویش را بیان کنید. پیرامون آن

والسلام علی من اتبع الهدی

اجتهاد در مقابل نص

Ejtehad_Dar_Moghabel_Nas.exe [417.52 KiB]

دانلود

Ejtehad_Dar_Moghabel_Nas.exe [417.52 KiB]

لینک اصلی

: http://www.ghadeer.org/site/dowran/adyan/moghabel/start_frm.html

دانلود نرم افزارمذهبی

نرم افزار حدیث اشک                                                                                 دانلود

نرم افزار ریحانه النبی ۸۹                                                                             دانلود

سخه دوم نرم افزار پرتابل یاس کبود                                                            دانلود

ویژه نامه میلاد حضرت زهرا(س) و روز مادر و زن به نام "از فاطمه(س) برایم بگو"

برای دریافت ویژه نامه از فاطمه(س) برایم بگو کلیک بفرمایید.

Az Fateme(s) Barayam Begoo.rar [2.39 MiB]

پاسخ به شبهات پیرامون حضرت فاطمه زهراء (سلام الله علیها) 01               دانلود

پاسخ به شبهات پیرامون حضرت فاطمه زهراء (سلام الله علیها) 02              دانلود

اولی الامر چه کسانی هستند ؟                                                                دانلود

نرم افزار زیارت آنلاین                                                                               دانلود

دانلود متن عربی قرآن همراه با اعرب کامل و متن فارسی کامل قرآن کریم در دو فایل ورد

 دانلود کامل متن قرآن همراه با ترجمه

نرم افزار ارتباط شیعی                                                                             دانلود

نام کاربری : user1 , user2 , user3, تا 15 می باشد .

کلمه ی عبور : 2

(عدد 2 )

ویژگی ها: ارتباط آسان شیعیان با دفاتر مراجع عظام و کارشناسان علوم اسلامی، در راستای پاسخگویی به سوالات شرعی و رفع شبهات، یکی از اهداف طرح

ارتباط شیعی است که مبتنی بر فناوری انتقال گفتار از طریق اینترنت و با تکیه بر دانش فنی داخل کشور، پیاده‌ سازی شده است.

در این روش، پاسخگویی به سوالات اولا به صورت زنده است و ثانیا پاسخگوها به زبانهای مختلف، جوابگوی سوالات هستند.

دانلودسخنرانی

پوشه ها

فایل/پوشه

(7/13)

(1/12)

(0/32)

(0/9)

(0/10)

کاربران عزیز توجه داشته باشید که این سخنرانی از کیفیت بسیار پایینی برخوردار است .

کلیپ

نرم افزار نشانه های ظهور مخصوص تلفن همراه شامل فهرست مطالب شباهت های رستاخیر مهدی (عج) با رستاخیز آخرت، د جال از نگاهی دیگر، بشارت ظهور حضرت مهدی (عج) در کتاب دانیال نبی، مدعیان ارتباط با امام مهدی (عج) و مدعیان مهدویت و نبوت، حوادث ماه محرم و آخرین روزهای غیبت، دعوت به فهم نشانه های ظهور، حکومت زمینه ساز ظهور، بعثت انتظار و ظهور ، دجال از نگاهی دیگر، اهل مشرق در عصر ظهور و …. از محتوای این کتاب است. این کتاب تحت فرمت جاواست و در اکثر گوشی های موبایل قابل اجرا است.

دانلود نرم افزار نشانه های ظهور

نرم افزار جالب تعبیر خواب حرفه ای برای کامپیوتر


کاملترین تعبیر خواب در ایران بیش از 748600 هزار کلمه وبیش از 2500 موضوع قابل جستجو قابل اجرا در تمام ویندوزها

 

ازمعبران بزرگ چون :

تعبیر خواب امام جعفرصادق علیه السلام

تعبیر خواب دانیال نبی علیه السلام
تعبیر خواب یوسف نبی علیه السلام
تعبیر خواب اسماعیل بن اشعث
تعبیر خواب خالد اصفهانی
تعبیر خواب محمد بن سیرین
تعبیر خواب ابراهیم کرمانی
تعبیر خواب جابر مغربی
تعبیر خواب جاحظ
تعبیر خواب علامه مجلسی (ره)تعبیر خواب منوچهر مطیعی تهرانی
+
تعبیر خواب معبران غربی
توضیح : این نرم افزار برای دانلود در اینتر نت طراحی شده است به همین دلیل در این نرم افزار ازتصاویر استفاده نشده تا موجب بالا رفتن ظرفیت نرم افزار گردد

لینک مستقیم :

دانلود با حجم 2 مگابایت

 

لینک غیر مستقیم :

دانلود با حجم 2 مگابایت

نرم افزار «راز کبودی یاس»



وجود مبارک حضرت فاطمه علیهاالسلام تنها یک تفکر یاتصور یک حقیقت حیات بخش نیست. بلکه تجسمی عینی و زنده از برکت خداوند برانسان است. اگر تا قبل از حضور ایشان در عالم خاکی انسان معناگرا مجبوربود گوشه‌هایی از نعمت یک زن مقدس را در اسطوره‌ها، الهه‌ها و افسانه‌هاجستجو کند یا متوسل به پاکدامنی حضرت مریم(ع) یا خردمندی آسیه و وفاداریسارا بشود، بعد از تجسم خاکی و عینی ایشان برای انسان کمال‌گرا یک الگویزنده و جاوید پدید آمد و آن شخصیتی والا به نام «فاطمه» دختر رسول اکرمبود.

بنابراینبی‌دلیل نیست که بعد از شهادت ملکوتی ایشان، بشریت، سرگشته به دنبالمرهمی است تا زخم نبود روح بخش ایشان در عالم فانی التیام یابد. از اینروست که هر چه انسان برای درک حضرت فاطمه علیهاالسلام تلاش می‌کند، برکتآن بر خودش می‌تابد و این اصل وجودی نعمت فاطمه علیهاالسلام در دنیا است.




حال که برخی کوردلان دور از حق و حقیقت سعی در انکار شهادت آن بانوی بزگوار و سرپوش گذاشتن بر حقایق تاریخ دارند ، بر آن شدیم تا به رسم دفاع از مظلوم همان گونه که اوبا دفاع از علی(ع) به ما آموخته است ،ذره ای از حقایق تاریخ را ورق زده و پرده های شبهه را کنار بزنیم.
در این راستا مطالب زیبا و روشنی را که به همت موسسه تحقیقاتی حضرت ولی عصر(عج) رقم خورده و در کتابخانه مجازی فاطمیه جمع آوری گردیده است در قالبی زیبا تقدیم علاقمندان حضرتش نماییم.امید است که مورد رضایت فرزند بر حقش حضرت امام زمان(عج) قرار گیرد.

در این نرم افزار در قالبی زیبا به سوالات زیر پاسخ داده شده است:

چرا با وجود حضرت علی(ع)، فاطمه زهرا (س) پشت در رفت؟
چرا، بنی هاشم و انصار، از حضرت زهرا (س) دفاع نکردند؟
آیا فقط تهدید به آتش زدن خانه بوده یا صورت گرفته است؟
چرا امیرمؤمنان (علیه السلام) از همسرش دفاع نکرد؟
آیا فاطمه (سلام الله علیها) از شیخین راضى شد؟
چرا حضرت زهرا (س) شبانه دفن شد؟
آیا خانه های مدینه دَرِ چوبی داشت؟
و ...



دانلود از سرور اسک دین

دانلود از سرور پرشین گیگ

دانلود از سرور اسلام آپلود

دانلود غیر مستقیم از سرور 4shared

 

دانلودپرسمان بدون مرز2

دانلود با حجم ۶۴۹ کیلوبایت

 

 

پسورد

 : www.kamyabonline.com

 

نرم افزار مجموعه تصاویر مقام معظم رهبری

دانلود فایل ها : (حجم 1.1 گیگابایت)

قسمت 1 - 200 مگابایت

 

قسمت 2 - 200 مگابایت

 

قسمت 3 - 200 مگابایت

 

قسمت 4 - 200 مگابایت

 

قسمت 5 - 200 مگابایت

 

قسمت 6 - 18 مگابایت

 

پسورد: www.yasinmedia.com

 

 

 

راهنمای استفاده:

- بعد از دانلود کامل ،6 قسمت را در یک فولدر قرار داده و قسمت اول را اجرا و برنامه را  از حالت فشرده خارج کنید. (رمز فایل :  www.yasinmedia.com  )

- جهت اجرای برنامه در کامپیوتر نرم افزار [Virtual CloneDrive- با حجم 1 مگابایت] را نصب کنید

- بعد از نصب این برنامه یک درایو مجازی در ویندوز شما ساخته خواهد شد به نام Virtual CloneDrive (که از قسمت My Computer ویندوز قابل دسترسی میباشد) 
- حالا بر روی این درایو مجازی ساخته شده کلیک راست کرده و از قسمت
Virtual CloneDrive / Mount فایلی را که از حال فشرده خارج کرده اید را باز کنید 
- جهت رایت برنامه بر روی سی دی میتوانید از برنامه  
Power Iso یا برنامه های مشابه استفاده نمایید استفاده نمایید.

 

منبع : یاسین مدیا

نرم افزار وعده نامه 2 - گفتگوی دینی

 

نرم افزار وعده نامه 2 کاری از گل لیلا که برای سایت گفتگوی دینی طراحی شده است

 

در این نرم افزار به پرسخ و پاسخهایی پیرامون شخصیت حضرت زینب(س) و وقایع کربلا پرداخته شده

 

و همچنین مناظره های کاربران با کارشناسان سایت پیرامون ازدواج ، ازدواج موقت ، دلیل استفاده از روسری ، داستانهای تربیتی و ... قرار داده شده است.

 

دانلود با حجم 2.98 مگا بایت

امروز در سایت نرم افزار اسلامی  را با نام ترتیل برای شما کاربران محترم آماده کرده ایم که می توانید از آن در رایانه خود استفاده نمایید. حجم این نرم افزار نسبت به سایر نرم افزارهای قرآنی که تا به حال ساخته شده بسیار کم است و اکثر افراد می توانند از آن استفاده نمایند. این نرم افزار بسیار خوب دارای امکاناتی نظیر: قابلیت دانلود فایل صوتی قاری مربوطه، قابلیت نمایش متن و ترجمه روبروی هم، فهرست سوره ها، قابلیت نصب قاری جدید، چاپ سوره یا ترجمه و پشتیبان گیری از فایلهای صوتی دانلود شده و... میباشد. همچنین این نرم افزار به صورت پرتابل بوده و نیازی به نصب ندارد و شما می توانید با کپی فایل نرم افزار در فلش مموری خود همیشه و همه جا آنرا با خود همراه داشته باشید.توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...


برخی از ویژگیهای این نرم افزار:
-
قابلیت پخش قرائت قاریهای انتخابی برای هر سوره بصورت آنلاین
-
قابلیت دانلود فایل صوتی قاری مر بوطه
-
قابلیت نمایش متن قرآن با ترجمه روبه روی هم
-
ترجمه گویا استاد فولاد وند با صدای آقای هدایت فر برای هر سوره
-
فهرست سوره ها
-
راهنما
-
قابلیت پشتیبان گیری از فایل های صوتی دانلود شده
-
قابلیت نصب قاری های جدید - قابلیت نصب ترجمه های مختلف
-
قابلیت نصب تفسیر های مختلف
-
بررسی برای بروز شدن نرم افزار
-
قابلیت بزرگ و کوچک کردن متن - چاپ سوره یا ترجمه
-
و...

 

جهت دیدن تصویر نرم افزار کلیک کنید

  دانلود نرم افزار ترتیل نسخه 1  (حجم 4 مگابایت)

یا

دانلود - Download Link رمز: www.mihandownload.com

وعده نامه بسیار زیبایی رو که توسط مجموعه گل لیلا برای سایت گفتگوی دینی طراحی شد برای استفاده عموم تقدیم می کنم
امیدوارم مورد استفاده تون قرار بگیره

دانلود با حجم 1.64 مگا بایت به همراه صوت
توضیحات بیشتر در اینجا

دانلود نرم افزار جامع سوالات شیعی برای رایانه

این نرم افزار به کاربران این امکان را می دهد که تمام سوالات و امکاناتی را که در بخش سوالات شیعی پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیة الله العظمی مکارم شیرازی مشاهده میکنند، بدون نیاز به ارتباط با اینترنت در رایانه خود داشته باشند.بانک اطلاعات این نرم افزار هر چند وقت یکبار بروز رسانی میشود که می توان خود بانک اطلاعات را به صورت مجزا از سایت مربوطه دریافت و به نرم افزار اضافه نمود.

1- دانلود با حجم 2.46 مگا بایت (نرم افزار + بانک اطلاعات تاریخ 88/3/16)

2- دانلود با حجم 2.27 مگا بایت (فقط بانک اطلاعات تاریخ 88/11/17)

توجه : برای یکبار باید حتما لینک اول که شامل نرم افزار هست رو دانلود کنید

و از اون پس می تونید بسته های بروز رسانی بانک اطلاعات نرم افزار رو از سایت زیر دریافت نمایید.

http://makarem.ir/persian/?p=prg

دانلودکتاب

دانلودکتاب شناخت معاویه

 

معاویه.doc [483 KiB]

 

    ازدواج ام کلثوم با عمر، شاهد دروغ بودن شهادت

 

http://www.valiasr-aj.com/lib/omekolsom/omekolsom.pdf


 

ترجمه جلد اول نقد کتاب اصول مذهب شیعه

 

http://www.valiasr-aj.com/lib/ghefari/ghefari.pdf

 

ترجمه فارسی مناظرات استاد حسینی قزوینی در شبکه المستقله پیرامون شهادت حضرت زهرا (س)

لینک متن PDF مناظره:

farsi_almostagheleh.pdf

لینک فایل pdf کل متن مناظره بصورت ذیل می باشدhttp://www.valiasr-aj.com/lib/pdf/farsi_almostagheleh.pdf

 

داستان گفتگوی آرام (ترجمه کتاب قصة الحوار الهادی)

لینک فایل pdf کتاب    با حجم: 3.11 مگابایت

 

شبهای پیشاور

لینک دان لود اصل فایل کتاب شبهای پیشاور بصورت پی دی اف

 

لینک دانلود فایل pdf کتاب با حجم 18.8 مگابایت
لینک موردنظر:
http://www.valiasr-aj.com/lib/pdf/shabhaye_pishavar.pdf


و همچنین لینک دان لود متن کتاب بصورت
html با حجم 185 کیلوبایت بصورت فایل فشرده:


http://www.valiasr-aj.com/lib/pishavar.zip

 

HTTP:/WWW.VALIASR-AJ.COM/lib/pishavar.zip

 

متن ترجمه فارسی کتاب المراجعات


http://www.archive.org/download/al_morajeat/al_morajeat.pdf

 

متن کتاب چهل سوال پیرامون خلافت و امامت را در لینک ذیل مطالعه نمایید:

 

http://www.valiasr-aj.com/fa/page.php?bank=maghalat&id=21

 

آنگاه هدایت شدم  دکتر محمد تیجانی تونسی

 

 

متن کتاب بصورت فایل pdf است جهت دان لود کلیک کنید

 

 

مستبصر(شیعه شده)

سلام:عین بیانات استاد گرانمایه وعظیم الشأن حضرت مولانا علامه ال عارف گرفته شده از سایت اهل سنت

به دلیل تقاضای دوستان کاربر به این سایت منتقل شد


عبد الرحمن عثمان ال عارف

سلام:بنده را کم وبیش می شناسید خصوصا ان برادرانی که سروکار با سایت ولی عصر دارند .من اگر نگویم تنها بلکه یکی از افرادی بودم که از مکتب اهل سنت دفاع می کردم وبر علیه شیعیان ادله تندی می اوردم وگاهی انان را رافضی می خوندم (برای اثبات گفته هایم به سایت ولی عصر -چرانام فرزندان علی نام سه خلیفه هست رجوع کنید)البته این دفای من طبیعی بود چون خودم وتمامی ابائ واجدادم سنی بودند.حدود دو هفته پیش به مذهب حقه اهلبیت پیوستم چرا؟؟ البته سالها در حال تحقیق بودم با دلیل برایم واقعیت شیعه ثابت شده بود اما تعصبم اجازه نمی داد.تا اینکه شب قبل از شهادت امام صادق ع خوابی دیدم .برای اولین بار است خوابم را تعریف می کنم حتی بعد از اقرارم به مذهب حقه اهلبیت خوابم را برای کسی نگفتم وننوشتم(رجوع کنید به سایت ولی عصر)اما در این سایت چون صحبت از خواب شد برخودم لازم دیدم که دراینجا خوابم را بیان کنم.ماجرا از این قرار بود که من مرده بودم من را بردند دریک عالم عجیبی در انجا وحشت زیاد بود از همه چیز می ترسیدم گاهی در گودالهای عمیقی زبانه های اتش را می دیدم که زبانه می کشند مثل اینکه می خواهند مرا ببلعند ومن فرار می کردم در همین گیر وداد بودم که از دور گنبد سبز رسول خدا را دیدم خوشحال شدم به طرف گنبد دویدم افرادی می خواستند من را برگردانند به جای قبلی اما دستشان به من نمی رسید ومن می دویدم.تا اینکه از یک دروازهای عبور کردم وبه حیاط خانه (بارگاه)رسول الله رسیدم امدم وارد شوم خادمان اجازه ندادند ناراحت وگریان شدم .ناگهان فرستادهای از درون امد وگفت :اینجا چه می خواهید گفتم می خواهم با رسول خدا دیدار کنم گفت نمشود گفتم چرا؟ما از همه شنیدهایم که رسول خدا مهربان است وهر کس می خواخواهد با ملاقات کند می تواند .گفت درست شنیده اید.ان در دنیا بود نه علم برزخ گفتم در عالم برزخ کسی را راه نمی دهد؟ گفت چرا مومنین را راه می دهد اما تورا نه. گفتم من مسلمانم مگر من مومن نیستم؟ گفت نه تو با دشمنان پیامبر واهلبیتش دوستی.توهنوز پیرو غاصبان خلافتی .گفتم انها الن کجا هستند ؟گفت:خودت برو وببین گفتم کجا گفت از همان مسیری که امده اید گفتم انجا خطرناک است من می ترسم انجا بروم گفت نترس.چون در دلت به حقیقت رسیده ای به تو فرصت داده می شود.تورا اسیبی تحدید نمی کند .نگاه به یکی از خدام کرد وگفت با او برو انان را نشانش بده .خادم جلوی من حرکت کرد ومن دنبال سرش ناگهان همان اقا مرا به اسم صدازد وگفت اگر به حقیقت قرار کردی واگر به مومنان پیوستی پیابر با تو دیدار می کند.نگران نباش راهت می دهد.من با این راهنم بسوی جایگاه بسیار ترسناکی رفتیم شعله های اتش به من حمله می کردند اما این مرد با دودستش واسطه می شد وبر می گشتند رسیدیم به یک گودال بسیار بزرگی که اتش بزرگ دران بود انسانهای زشت وعریان در میان شعله ها می لولیدند وفریاد می زدند بالا می امدند ودر گدازهها فرو می رفتند.همراهم از من پرسید می دانید اینها چه کسانی هستند؟ گفتم نه.گفت ان یکی قابیل است که برادرش حابیل راکشت.ان دیگری زن نوح است که اورا نپذیرفت.ان دیگری نمرود است که در مقابل ابراهیم ایستاد.ان دیگری فرعون است که به موسی ایمان نیاورد ان دیگری سامری است که ولایت هارون را نپذیرفت و... وبعد رو به من کرد وگفت می دانید انها کییایند؟گفتم خیر گفت از خودشان بپرس من گفتم شما جمعیت چه کسانی هستید؟؟؟همه با هم گفتند ما خائنان به رسول خدا وپیمان شکنان بیعت غدیر خم غاصبان حقوق اهلبیت.به تک تک بالا می امدن وخودرا معرفی می کردند در حالی که از دهانها وگوشها وچشمهایشان اتش بیرون می زد.اولی گفت من ابوبکرم اولین ظالم به حق اهلبیت.ورفت پایین دومی گفت من عمربن خطابم دومین ظالم به اهلبیت.ورفت پایین سومی گفت من سومین ظالم به اهلبیتم عثمان ابن عفان.چهارمی گفت من مادر تمام فتنه ها هستم دشمن اهلبیت وظالم به حقوق انها من معاویه ابن ابوسفیان .پنجمین گفت من شکننده ارکان اسمان وقلب پیامبرم کشنده حسین ابن علی سرور بهشتیان من پنجمین ظالم برحق پیامبرخدا وائمه هدایزید ابن معاویه هستم. در بین اینها تعداد زیاد دیگری می سوختند ولی چیزی نمی گفتند .گفتم اینها کیایند؟راهنمایم گفت اینها گمراه کنندگان مردم به طرف این نا کسان.گفتم می شود انها را معرفی کنید گفت همه انها را خیر اما تعدادی را بله.ان یکی عمر عاص ملعون است .ان یکی ابو موسی اشعری است .ان ابو هریره است .ان مالک وان ابوحنیفه وان شافعی وان احمد ابن حنبل است.گفتم چرا شافعی ارامتر است وشعلها کمتر به او اسیب می رسانند گفت چون یک شعر زیبایی در مورد علی (ع)سروده کمی با او مدارا می شود.ان یکی ان یکی مسلم وان دیگری بخاریست.اینها فضائل اهلبت را پوشاندند ودروغ بسیار گفتند.انابن تیمیه است یهودیست دروغ می گفت من مسلملنم وان هم محمد ابن عبدالوهاب است او هم دروغ می گفت من مسلمانم این هم صدام است که خون هزاران شیعه ناب پیرو رسول خدا را بر زمین ریخته است.رو به من کرد وگفت هنوز حیا نمی کنی؟ هنوز حجت برت تمام نشده است؟گفتم حجت چیست گفت حجت پیامبر خدا و
۱۲ امام شیعیانند.بعد سه با فرمد در قران امده است اثنی عشر نقیبا.من را تنها گذاشت ونا پدید شد من از ترس تنهایی فریاد زدم واز خواب بیدار شدم.بلا فاصله توبه کردم حمام رفتم غسل توبه کردم وبه مذهب حقه اهلبیت ایمان اوردم.از اینکه وقتتان را گرفتم عذر می خواهم خداوند انشا الله همه را هدایت کند .والسلام

سه شنبه 5 آبان ماه سال 1388 ساعت 15:30

http://www.valiasr-aj.com/fa/page.php?bank=question&id=10708