دانلود مجموعه ۵۹۵ عکس زیبا از طبیعت برای دسکتاپ


مجموعه ای از ۵۹۵ والپیپر زیبا با موضوع طبیعت برایتان آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۰۸۰ آماده شده اند.این مجموعه شامل تصاویری رویایی از مناظری خیره کننده از طبیعت زنده در جنگلها ، سواحل دریای و همچنین دنیای کویری و… می باشد.می توانید با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی ویژه ای به نمای پس زمینه رایانه خود بدهید…

برای دانلود کلیک کنید

مشکلات شیعه بودن در مصر


یکی از شیعیان مصر با تاکید بر این که شیعیان مصری، وابستگی خود را به این مذهب حتی از نزدیکان خود نیز پنهان می کنند، از وضع اسف بار شیعیان در این کشور پرده برداشت.
به گزارش مشرق به نقل از العالم، "ضیاء محمد" از شهروندان شیعه در مصر با ابراز نگرانی از به قدرت رسیدن سلفی های هم پیمان گروه اخوان المسلمین در مصر، درباره وضعیت شیعیان در این کشور به خبرگزاری فرانسه گفت: وقتی مردم متوجه می شوند که شیعه شده ایم، ما را تحریم می کنند و در مناطق روستایی، از شیعیان نه چیزی می خرند و نه چیزی به آن ها می فروشند.

اکثر مردم مصر را سنی ها تشکیل می دهند، با این حال سنی های مصری به خاطر عشق و علاقه به اهل بیت (ع)، از دیگر کشورها متمایزند.

با این حال آمار دقیقی از شمار شیعیان مصر وجود ندارد، اما بر اساس گزارش آزادی های دینی که وزارت امور خارجه آمریکا در سال 2006 منتشر کرد، شیعیان کمتر از یک درصد از 74 میلیون نفر جمعیت این کشور را تشکیل می دهند، که به این ترتیب می توان شمار آن ها را در آن سال بالغ بر 740 هزار تن عنوان کرد.

"ضیاء محمد" در اتاقی کوچک که حاوی کتابخانه ای از کتاب های شیعه است می گوید: سلفی ها از شیعه شدن مردم می ترسند زیرا بیم آن دارند که مردم از آن ها فاصله بگیرند و به این ترتیب قدرت تاثیرگذاری آن ها بر مردم از بین برود. در این میان، رویکرد الازهر موجب تحریک افکار ضد شیعیان و نفرت پراکنی علیه آنان می شود و به خشونت ها ضد آنان رسمیت می بخشد.

پس از انقلاب مصر، مسئولان این کشور پنج بار با درخواست شیعیان مصر برای تشکیل حزب سیاسی تحت عنوان حزب "التحریر" مخالفت کردند زیرا به ادعای آنها این حزب بر اساس تفکرات دینی شکل گرفته است و بر اساس قانون اساسی مصر تشکیل حزب بر این اساس، ممنوع است.

"محمود جابر" دبیرکل این حزب گفت: به صراحت به ما اعلام کردند که حتی اگر یک میلیون بار مدارکتان را ارائه کنید، آن ها را نخواهیم پذیرفت.

وی افزود: این در حالی است که آن ها به حزب آزادی و عدالت که شاخه سیاسی گروه اخوان المسلمین است و همچنین حزب النور که وابسته به گروه دعوت سلفی است موافقت کردند در حالی که هر دو این احزاب رویکردهای دینی واضح و آشکاری دارند.

دکتر "اشرف الشریف" استاد علوم سیاسی دانشگاه آمریکایی قاهره گفت: مشکلات شیعیان در مصر، بخش تفکیک ناپذیری از مشکل اقلیت ها در این کشور است.

وی افزود: دولت جدید مصر، بر اساس هویتی مصری شکل گرفت که چهره دینی و مذهبی مشخصی دارد؛ و هر کس که با این دولت همخوانی نداشته باشد به دیده شک و تردید به او نگریسته می شود.

این استاد دانشگاه تاکید کرد: مشکل دیگر شیعیان، به قدرت رسیدن اسلام سیاسی سلفی در طول چهل سال گذشته است که موجب شد افکار عمومی مصر، از تبلیغات منفی سلفی ها ضد شیعیان تاثیر بگیرد.

در کنفرانس گسترده اسلام گرایان که روز شنبه برای یاری سوریه برگزار شد و در آن محمد مرسی حضور یافت، فضایی آکنده از تندروی مذهبی حاکم بود و شیخ محمد عبدالمقصود از رهبران جنبش سلفی، شیعیان را "نجس" خواند.

سلفی ها اخیرا با توزیع نشریات و کتابچه هایی درباره خطر تشیع و تلاش شیعیان برای گسترش مذهب خود هشدار داده اند.
طی دو سال گذشته، چندین نفر از شیعیان مصر، از سوی دادگاه های این کشور تحت پیگرد قضایی قرار گرفتند.

در ماه ژانویه گذشته، دادگاه اداری بقنا در جنوب مصر، یک معلم را به اتهام تبلیغ تشیع 6 ماه از کار تعلیق کرد. در ماه جولای گذشته، دادگاهی در کفر الزیات (شمال مصر) معلمی به نام محمد عصفور را به اتهام آلوده کردن مسجد به سه سال زندان محکوم کرد، و علت صدور این حکم را نماز خواندن این فرد به شیوه شیعیان در داخل یکی از مساجد اعلام کرد.

اما پس از استیناف این حکم در دادگاه تجدید نظر، مدت حبس این شخص به یک سال کاهش یافت این در حالی است که عصفور به خبرگزاری فرانسه گفت: پس از گذراندن دوران محکومیت، وقتی در ماه آوریل از زندان آزاد شدم، مردم روستایی که در آن زندگی می کنم، مرا از روستا اخراج کردند.

عصفور با حسرت تاکید کرد که در مصر آزادی عقیده وجود ندارد و به محض این که مردم می فهمند که شیعه هستیم، نفرت خود را نثارمان می کنند. بعد از آزادی از زندان از تدریس به دانش آموزان منع شدم زیرا از آن بیمناک بودند که مذهب تشیع را تبلیغ کنم به همین سبب مرا به یکی دیگر از ادارات منتقل کردند.

بسیاری از شیعیان مصری از ترس برخوردهای تبعیض آمیز ترجیح می دهند خود را صوفی معرفی کنند.

دکتر "شعبان عبدالعلیم" از رهبران حزب سلفی نور می گوید: ما از تاثیرگذاری شیعیان بر صوفی ها بیمناکیم. در مصر، شمار زیادی از صوفی ها زندگی می کنند و تاثیرگذاشتن بر آن ها بسیار آسان است. ما مصری ها را به شیعی و سنی تقسیم نمی کنیم، اما از اعتقادات خود در مقابل گسترش مذهب شیعه محافظت و پاسداری می کنیم.

" محمود غزلان " سخنگوی گروه اخوان المسلمین به گفتن این نکته اکتفا کرد که " تعداد شیعیان مصر محدود است. این افراد در اعتقاداتشان آزادند اما نمی توان آن ها را یک گروه بزرگ مصری دانست.

دانلود مترجمی قدرتمند با پشتیبانی از زبان فارسی


Ace Translator  نرم افزار ترجمه برای نیازهای روزمره ی شما می باشد. این نرم افزار قابلیت ترجمه به ۵۸ زبان مختلف دنیا از جمله زبان فارسی را دارد. این نرم افزار از موتور های قدرتمند ترجمه ی زبان، موجود در اینترنت استفاده می کند و به شما امکان ترجمه ی محتویات صفحات وب، نامه ها، ایمیل ها، چت و … را می دهد.

زبان های پشتیبانی شده توسط این نرم افزار:
فارسی، انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، هلندی، پرتغالی، اسپانیایی، کاتالونیایی، یونانی، روسی، چینی(سنتی و ساده شده)، ژاپنی، کره ای، چک، بلغاری، رومانی، فلیپینی، هندی، فارسی، صربی، نروژی، لیتوانی، دانمارکی، فنلاندی، کرواسی، اندونزیایی، اکراین، اسلواکی، اسلوونی، لاتویانی، عربی، ویتنامی، سوئدی، پلندی، ترکی، تای، آلبانی، اسرائیلی، مجارستانی، مالتایی، بلاروسی، ایسلندی، مقدونی، استونیا، مالایی، اردو، ایرلندی، آفریقایی، ارمنی، گالیشی، ولزی، سواحیلی، آذربایجانی، گرجی، باکویی، هایتی، عبری.

برای دانلود کلیک کنید

دانلود مجموعه بی نظیر کتاب طب گیاهی


روش طب گیاهی مبتنی بر این مساله است که فرآیندهای بدن انسان به هم وابسته هستند و دائماً با محیط اطراف تعامل دارند. بنابراین این روش درمانی، برای پیشگیری، مبارزه و درمان بیماری‌ها به دنبال ناهماهنگی در بدن و محیط اطراف آن می‌گردد.

همچنین این روش بر چند چارچوب فلسفی چون نظریه ژنگ‌فو و نظریه یین‌ینگ (پنج عنصر بنیادی) بناشده‌است. این روش همیشه در یک ساختار علمی فعالیت نمی‌کند ولی بعضی از فعالان این روش‌ها تلاش‌هایی نموده‌اند که آنها را در ساختاری از دانش پزشکی شهودی جای دهند.

در مجموعه کتاب حاضر بهترین کتاب های طب گیاهی گردآوری شده است.

برای دانلود کلیک کنید

مجموعه بی نظیر آموزش مکالمه انگلیسی

مجموعه ای برای آنان که می خواهند انگلیسی را سریع و درست صحبت کنند

مجموعه آموزش زبانی که امروز لرد دانلود برای شما آماده کرده است، شامل بیش از ۱۰۰۰ ساعت مبحث شنیداری (فایل های صوتی) است که به کمک این درس ها شما در مکالمه و صحبت کردن به زبان انگلیسی روان خواهید شد.

موضوعات این درس ها از زندگی روزمره انتخاب شده اند و به عنوان یک منبع یادگیری Vocabularies برای موضوعات عمومی قابل توجه است.روند دروس و رویه به کارگیری لغات و گرامرها به نحوی هوشمندانه طراحی شده اند تا مرحله به مرحله سطح شما را بالا ببرند، بنابراین شما نیازی نخواهید داشت تا در هر درس با لغات و گرامرهای جدید سر و کله بزنید.تعداد ۱۰ فایل صوتی با موضوع business english در مجموعه قرار دارد که در طول دروس با آنها برخورد خواهید داشت. همچنین ۶ فایل ویدئویی آموزش زبان را نیز در پکیج مشاهده می کنید.

برای دانلود کلیک کنید



PDFZilla ابزاری کم حجم و بسیار کاربردی به منظور تبدیل فرمت های PDF به دیگر فرمت های اسناد متنی است که قابلیت تبدیل فرمت PDF به هر نوع فرمت دیگری همانند اسناد مایکروسافت ورد ، فرمت های متنی همچون RTF و TXT ، تصاویر، فایل های HTML ، فایل های فلش SWF و …. را با نهایت دقت و کیفیت داراست.

در کل نرم افزار از اکثر فرمت های رایج پشتیبانی می نماید، فرمت هایی مانند DOC, RTF, TXT, BMP, JPG, GIF, PNG, TIF, HTML, SWF همچنین نرم افزار این امکان را برای کاربران فراهم نموده است تا این توانایی را داشته باشند که هر محدوده ای که در نظر دارند برای تبدیل اختیار کنند ، به طور مثال صفحات ۵ تا ۱۰ یک فایل PDF فقط تبدیل شوند.

برای دانلود کلیک کنید