پاورپوینت‌ های سیاسی2

پرده نگار/دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران


پاورپوینت کامل فراماسونری و آخرالزمان




پاورپوینت کامل فراماسونری و آخرالزمان 
(قسمت اول: دشمن شناسی و آخرالزمان از نظر احادیث)



نماد های شیطان پرستی در بازی کلش آف کلنز


اول از همه بگم که این تاپیک فقط واسه نشان دادن نماد های شیطان پرستی در این بازیست و به هیچ وجه نه به کسی میگیم این بازی رو انجام بده یا نده فقط تنها خواهشی که می تونم ازتون کنم به این بازی فقط به چشم یک بازی نگاه کنیم و جیب دشمنان خودمون را با خرید جم یا همون الماس پر نکنیم .  تمام چیزهایی که در ادامه گفته میشه با عکس قرار گرفته و خودتون هم می تونید اون ها را در محیط بازی ببینید و قضاوت کنید .


می توان بازی کلش آف کلنز رو هم مثل خیلی از بازی های دیگه ولی با خلاقیت بیشتری که سازندگان اون توی طراحی اون انجام دادن هم جز بازی های فراماسونری و شیطان پرستی دانست . هرچی بیشتر به محیط بازی بیشتر دقت کنید نمادهای مختلفی از شیطان پرستی رو میشه در اون دید که دور از چشم ما در محیط بازی جای داده شده اند .  قرار دادن این نماد ها و دیدن اون شاید برای ما موضوع ساده ای باشد ولی این سوال رو از خودتون بپرسید اگر این نماد ها بی ارزش هستند چرا در محیط بازی و اون هم دور از چشم مخاطبینشون قرار دارند ؟؟؟  

 

سطح شطرنجی بازی :

تا حالا به محیط نقشه بازیتون دقت کردید آیتم های بازی کجا قرار دارند !!! درسته روی یک سطح شطرنجی

یک سطح شطرنجی خیلی مرتب و جذاب که همه ما فکر میکنیم واسه راحت قرار دادن و مرتب کردن نقشه بازی به این شکل طراحی شده ولی واقعیت چیز دیگریست سطح شطرنجی ٬ از زمان مصر باستان در معابد مورد استفاده قرار می گرفته و بیش از آنکه جنبه ی تزئینی داشته باشد٬ دارای مفهومی رمزآلود است.امروزه٬  این نوع کفپوش یکی از نمادهای مهم فراماسونری و مکانی برای اجرای مراسم فرقه ای در کلیه ی لژهای ماسونی به شمار می رود.تشریفات ویژه ی ورود به این سازمان می بایست بر روی این سطو ح٬  که کنایه از آمیختگی زندگی انسان با خیر و شر است ٬ انجام گیرد.


تصویری از سطح شطرنجی بازی : 



تصویری نزدیکتر از سطح شطرنجی بازی :

 


نماد خرگوش 

شاید بگید که این موضوع ربطی به شیطان پرستی نداره ، بهتون حق میدم ولی به این سادگیا هم نمیشه ازش گذشت اگه عمیقتر به تصویر نگاه کنید متوجه تفاوت رنگهایی در سطح شطرنجی بازی میشید به تصویر زیر دقت کنید البته رنگها خیلی نزدیک به هم هست ولی با یکم دقت میشه تفاوت رو حس کرد .



 حالا به تصویر کلی این تفاوت ها دقت کنید البته یکم با رنگ عکس بازی کردم شاید بهتر دیده بشه 



فکر کنم متوجه تصویر خرگوش در پس زمینه شطرنجی بازی شدید باید بگم که خرگوش یکی دیگر از نماد های شیطانپرستی محسوب میشه که خرگوش در فراماسونری نشان رابطه ی نزدیک با یک دیگر است و برای خرگوش فرق نمیکنه که با مونث باشد یامذکر باشد و باهردو نزدیکی میکند ودر ماسون خرگوشی که چشم چپش معلوم باشه نشان همجنس بازی است.



نماد بز یا قوچی به نام بافومت

اگر به گوشه بالای سطح شطرنجی بازیتون بندازید متوجه یکی دیگر از علایم شیطان پرستی به شکل بز یا قوچی به نام بافومت میشید .بافوت یکی دیگر از نمادهای کثیف شیطان پرستیت که در عرفان کابالا«عرفان یهودی» اهمیت خاصی دارد این علامت فقط مخصوص شیطان پرستان است و در جواهرات هم بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. سر بافومت معمولا در میان ستاره پنج پر طراحی می شود. 


نماد مار 

در بالای نماد قبلی باز هم یک نماد دیگر از شیطانپرتی یعنی مار رو میشه دید که می توان گفت مار حیوان مورد علاقه ماسونها و شیطان پرستان است . تا جایی که آن به عنوان  حیوان خانگی خود استفاده می نمایند. حتی این نماد رو می توان روی دلار هم دید که بیشتر به مار امو (OMO) معروف است .


نماد جغد فراماسون

بازهم یک نماد ترکیبی در بالای محیط بازی و اینبار جفد فراماسون ، همونطور که توی تصویر میبینید در قسمت بالایی یک جغد قرار دارد قسمت سایه محدوده سر جغد رو نشون میده که به صورت نیمی از سر جغد آمده و قسمت قهوه ای رنگ نوک جغد و دو دایره ریز و تیره چشم اون رو تشکیل میده و فضای سبز پایین هم با حالت هایی که میبنید بدن و بال و پای جغد رو کامل میکنن و اینکه باید بگم که جغد یکی از حیوانات مقدس فراماسون هاست ، گردن جغد 360 درجه میچرخه به این نشانه است که ما برهمه جا مشرف هستیم.و یکی دیگه از خصوصیات اینه که جغد شب بیداره ومنظرشون اینه که وقتی شما خوابین ما بیداریم و در حال برنامه ریزی هستیم. و یه چیز مهم دیگه اینه که خدای ملوخ را با جغد نشان میدهند.



نماد ستاره شش پر

با دقت به نماد الماس یا همون جم بازی کلش میشه یکی دیگه از نماد های فراماسونری و یهودیت رو دید، نماد ستاره 6 پر در دل یک الماس سبز و زیبای شش گوشه که روزانه میلیون ها دلار رو به حساب فراماسون های پشت پرده ی این بازی میریزه جالبش اینجاست که با زبون بی زبونی خودشون هم دارن میگن که این پول داره کجا میره ... 


ستاره شش پر یکی از مهمترین نمادهای یهودیت فراماسونری و شیطان پرستان این نماد دارای دو مثلث رو به بالا و رو به پایین است مثلث رو به بالا نماد مرد و قدرت و مثلث رو به پایین نماد زن و تعادل بود و شبیه به رحم زن است و ترکیب این دو مثلث نماد تعادل و توراون است و نماد اصول کابالا است اگر دوستان دقت کنند هر دینی دارای اصول است در دین اسلام توحید معاد و نبوت ، امامت و عدل پنج اصل اساسی است اما در کابالا دو اصل وجود دارد تعادل و توازون یعنی همه چیز از تعادل و توازون تشکیل شده به عبارت ساده تر خدایی وجود ندارد این نظریه کفر امیز اصول کابالا است و ستاره شش پر نماد ان است اکثر نماد های تعادلی کفر امیز بود مثل سیاه و سفید و مرد و زن یا نر و ماده این ستاره دارای شش مثلث شش ضلع و شش زاویه است که میشود ۶۶۶ یا همان عدد ابلیس که در قاعده اهرام ثلاثه هم ۶۶۶ وجود دارد همچنین این ستاره یکی از مهمترین نماد های شیطان پرستان بوده و این نماد را یکی از قویترین نماد های خود میدانند .


نماد شاخ شیطان

با نگاه به سربازخانه اکسیری کلش و بعد از به پایان رساندن 10 سطح این ساختمان به آخرین سرباز اکسیری یعنی پکا دست پیدا خواهید کرد سربازی با دو شاخ عجیب روی سر اون با لبه های نورانی ، علاوه بر اون شکل سرباز خونه هم به شکل این سرباز تغییر پیدا میکنه و سر این سرباز روی سرباز خونه قرار میگیره چیزی که توی 9 سطح قبلی به این شکل نبوده است که میشه گفت همان نماد شاخ شیطان است که با پایان دادن به این ساختمان اون رو در بالای سرباز خونه میشه دید .

اگر به شاخ ها دقت کنید متوجه قسمت های رنگی نوک شاخ ها و یه شکاف نور در میان سر پکا خواهید شد که از دیگر علامات شیطان‌پرستی این شاخ ها می‌توان به منعکس شدن نور از «تک چشم» نام برد که خود یک علامت فراماسونری است . متاسفانه از این نماد بر روی برج ساعت در شهر مکه هم استفاده شده که توی تصویر زیر اون رو میبینید .



علاوه بر موارد بالا خود سرباز پکا شبیه به نماد خدای ملوخ (مالکوم) طراحی شده است و تنها نیرویی هست که شما می تونید مجسمه اون رو با استفاده از گلد در بازی از لول 75 اکانت خودتون اون رو توی نقشه بازیتون قرار بدید .



اگر به مپ های سینگل پلی بازی مراجه کنید باز هم نماد شاخ شیطان می تونید مشاهده کنید .


چشم شیطان یا چشم جهان بین 

در ادامه نماد های شیطان پرستی در بازی کلش آف کلنز این بار میشه به چشم جهان بین یا چشم شیطان اشاره کرد که به شدت از این نماد در بازی استفاده شده و یکی از نماد های مهم در فراماسون و شیطان پرستی به حساب میاد . 


تصویری از محیط سینگل پلی بازی :



این تک چشم نماد پول رایج آمریکا(دلار) بسیاری از شرکت های سرمایه داری و آرم کالاها و... می باشد . فراماسون ها طبق اساسنامه خود بایستی طی ۲۰ سال آینده تمامی شهرهای بزرگ دنیا را مملو از نمادهای فراماسونی همچون چشم جهان بین ، هرم ، ابلیسک (مشترک بین فراماسون ها و شیطان پرستان) و ...  نموده به طوریکه ذهن و چشم مخاطبان کشورهای مختلف را برای پذیرش عقائد فراماسونری در تمامی شئونات زندگی در آینده عادت دهند. متاسفانه این نماد در قالب معماری به بسیاری از کشورها از جمله ایران نیز نفوذ کرده است.

 آنها معتقدند که این چشم لوسیفر(شیطان) است و کسی که قدرت کنترل آن را دارد بر تمام دارایی ها حکومت می کند. این علامت در پیشگویی ها به کار میرود. جادوها، نفرین ها، کنترل های روحی و تمامی انحرافات تحت این علامت کار میکنند. این علامت روشنفکران است . به پول رایج ایالات متحده نگاهی بیندازید، راس هرم یک چشم قرار دارد که دور آن روشنایی خاصی قرار گرفته است . طبق روایات ائمه معصومین (ع) این جریان (فراماسون ها) همان دجال یک چشم است که این علامت اساس نظم نوین جهانی را در معاصر تشکیل داده است. از لحاظ فلسفی انسان دو دیدگاه (چشم) دارد . یکی دیدگاه معنوی و یک دیدگاه مادی . در حقیقت فراماسون ها به یک دیدگاه (چشم) اعتقاد دارند و آنهم دیدگاه (چشم) مادی (سرمایه داری) است . و معنویت (دین) در عقائد فراماسون ها یا بهتر بگوییم لیبرالیست ها حذف شده و معنای حقیقی چشم جهان بین نیز همین است. چشم (جهان) بین ، یعنی دنیا را با چشم ما(مادی) ببینید!!




دو ستون فراماسون ها یا عدد محبوب فراماسون ها 11

اینفرنو یکی دیگر از ساختمان های بازی کلش آف کلنز است که کاملا با نماد های فراماسونی عجین شده است. این ساختمان رو در سطح 10 تاون هال میشه ساخت که تعداد اونها 2 تا هستش که به عنوان ستون های فراماسونی در نقشه بازی  شما جای خوش می کنن آنان معتقد اند که در ابتدای ورودی معبد سلیمان دو ستون یکی به رنگ سفید و دیگری به رنگ قرمز قرار داشته است و حال اگر این دو ستون را در کنار هم بگذاریم میشود دو تا 1 و این دو تا 1 در کنار هم عدد 11 را تشکیل میدهند. نام این دو ستون بوآز و جاشین است . در واقع این دو ستون دروازه وردی جن ها به دنیای انسان هاست .


در تصویر زیر حتی نماد چشم شیطان یا همون چشم جهان بین رو بر روی ستون ها مشاهده می کنید که نوری از اون منعکس میشه . 




نمایش عدد 11 با اینفرنو



نماد گونیا و پرگار فراماسون 

با نگاهی به یکی دیگر از ساختمان های کلش میشه نماد دیگری از فراماسون ها یعنی گونیا و پرگار رو دید که در طراحی ایکس بو از اون استفاده شده است باید گفت یکی از مهمترین نماد های فراماسونری گونیا و پرگار است که ابزار یک ماسون یا معمار است زیرا فقط با گونیا و پرگار است که شما میتوانید مستطیل طلایی را رسم کنید .  



کارگر بازی !!!

کارگر بازی یا بقول پلیرهای بازی بیلدر بازی ، که صبح تا شب واسمون توی مپ چکش میزنه ، متاسفانه یکی دیگه از رازهای پر نقد بازی رو توی خودش نهفته داره ، البته ما به نقد بازی کاری نداریم و فقط نماد ها و نشان های پنهان شده بازی رو نمایان می کنیم .

تا حالا به کارگر بازی از نزدیک نگاه کردید؟ کارگری با مدل موی یا کلاهی شبیه به خاخام های صهونیستی ، عکس زیر رو ببینید .



البته من اول فک کردم از این کلاه خلبانیاست و واقعا در نگاه اول هم چیزی جز این دیده نمیشه و خیلی گذرا ازش گذشتم ولی وقتی واسم جالب شد که عکس زیر رو دیدم .



توی عکس بالا که از طرف خود سوپرسل شرکت تولید کننده بازی واسه قطعی های که توی بازی رخ میده توی نت قرار گرفته نکته ی بسیار جالبی هست و اون هم طلایی بودن یکی از دندان های کارگر بازی هستش ، که واقعا توضیح دادنش طولانی هست و فقط به این موضوع اشاره کنم که یهودیان از دندان طلایی خیلی استفاده میکردند ، گفتم میکردند چون منبع جدیدی درباره این موضوع پیدا نکردم ولی می تونید به ماجرای هیتلر و دندان طلای یهودی رجوع کنید .

در رژیم هیتلری، هر یهودی اگر به درد کار نمی خورد باید از بین می رفت و هر کدامشان که به درد کار می خوردند باید در اردوگاه های کار اجباری جان می کندند و سپس که جانی برایشان نمی ماند آن را نیز می گرفتند. یهودیان در امپراتوری هیتلر انسان هایی زیادی به حساب می آمدند، آنها چاره به جز مرگ نداشتند. به یهودیان گفته می شد که قرار است به حمام بروند. پس لباس هایشان را در می آوردند و صابونی به آنها می دادند. سپس در از پشت قفل می شد و قرص های زیکلون بی را تو می انداختند. با انتشار بخار سمس این قرص ، آنان خفه شده و می مردند. حلقه های طلای ازدواج، دندان های طلا و لباس ها را  می فروختند و موی زنان را تراشیده و از آن برای ساختن برخی اجناس استفاده می شد. 


و مپ ما  از صفر تا 100 بدست همین کارگر های بازی ساخته میشه ... !!!



بنا به نظر یکی از دوستان که اگه بازی نماد شیطان پرستی داره چرا سرباز شیطانی نداره !!! یه نیم نگاهی هم به نیروهای بازی میندازیم 


والکری (Valkyrie)

اولین نیرویی که می خواهیم اون رو بررسی کنیم تبرزن بازی کلش هستش که یه تبر دستشه و باید گفت که از دیگر نمادهای شیطان پرستی آنتی جاستیس (Anti justice) به معنای ضد عدالت این تبر رو به بالا به معنای عدالت و رو به پائین ضد عدالت است . شیطان پرستان برای نشان دادن مخالفت خود با عدالت اجتماعی از هیچ فعالیتی مضایقه نمی کنند .



گوبلین (Goblin)

یکی دیگه از نیروهای شیطانی کلش که زیادم نیاز به بررسی نداره و میشه گفت تابلوترین نیروی شیطانیشم هست گوبلین ، اگه از گوشای شیطونیش بگذریم از چشمهای قرمز یا خونیشم بگذریم از اسمش دیگه نمیشه گذشت معنی لغویی گوبلین همون جن هست و خوده اسم این نیرو شیطانی بودنشو ثابت میکنه 



دراگون (Dragon)

دراگون یا همون اژدها که بیشتر اون رو به عنوان یک شخصیت افسانه ای میشناسیمش یکی دیگه از نماد های شیطان پرستی محسوب میشه همونطور که توی عکس زیر می بینید . چشم راست دراگون معلوم نیست که اینکار برای جلب توجه چشم چپ دراگون می باشد و چشم چپ دراگون هم مثل گوبلین به رنگ قرمز یا خونی  در اومده باید بگم که شیطان پرستان از لنزهایی به رنگ قرمز که عکس اون رو در پایین می بینید برای شباهت چشم خودشون به شیطان استفاده می کنند فلسفه چشم چپ  و چرایی آن واسه این هست که  خوبه بدونید علت تاکید یهود بر یک چشم و چشم چپ اینه که زمانی که حضرت ابراهیم (ع) در حال قربانی کردن حضرت اسماعیل ع بود شیطان در غالب انسان آمد و شروع کرد به وسوسه ی ایشان حضرت ابراهیم ع سنگی به طرفش زد که شد پایه و اساس رمی جمرات ، نکته ی جالب اینه که اجنه و شیاطین وقتی در حالت انسان می آیند بسیار آسیب پذیر میشوند که پرتاب سنگ چشم راست شیطان را کور کرد و او هم اکنون فقط چشم چپ دارد .




ویزارد ، ویچ و اسپلز - Wizard , Witch and Spells

در ادامه بررسی نیروهای بازی این سری در مورد نیروی یه جورایی جادویی بازی رسیدیم چون چند نیرو شبیه به هم بودن همه رو یکجا آواردم که خلاصه تر هم بشه .

اول میریم سراغ معنی لغویی هر نیرو ، ویزاد که معنیش میشه همون جادوگر ، ویتچ یا ویچ که میشه ساحره و اسپل به معنی طلسم و اسپلز به جمع او یعنی طللسم ها اشاره داره ، توی بازی که چیزای عجیب غریب قریب به جادو زیاد داریم بازم اسامی خود نیرو ها خودش رو ثابت میکنه و فقط یه توضیح مختصر میدم .


شکی نیست که یهودیان و قوم یهود از ماهرترین ساحران در زمان‌های قدیم بوده‌اند، تا آنجا که معجزه پیامبر یهود چیزی نیست جز یک سحر بزرگ از دیدگاه ساحران. معجزه حضرت موسی (علیه السلام) نیز چیزی فراتر از کار ساحران آن زمان باید می‌بود؛ مانند شکافتن دریا، و اژدها کردن عصایش. پس در اینکه قوم یهود در هزاران سال پیش قوی‌ترین ساحران را داشتند شکی نیست. البته معجزات حضرت موسی (ع) به اذن خدا بوده و رابطه ای به سحر ندارد و فقط برای نشان دادن قدرت خالق یکتا بوده است . هدفی که سحر و جادو دنبال می‌کند، استفاده از نیروهایی است که از دسترس انسان‌های عادی خارج است و کارشناس این فنّ به کمک اسرار ربوده شده از آسمان، انواع روش‌ها، مواد شیمیایی و کلمات و عباراتی را استفاده می‌کند که سینه به سینه به او انتقال یافته و مصون از اشتباه تلقی شده است. شیاطین کم و بیش در این روندها شرکت دارند و فنون جادوگری را نه به سود آدمیان، بلکه برای کشاندن انسان‌ها به سوی دوزخ در دسترس آن‌ها قرار می‌دهند.



توی طراحی نیروی ویزارد چیز خاصی ندیدم یا نفهمیدم و همون حالت جادوگریی رو داشت که میشود پیش بینی کرد و فقط نوع ایستادن ویزارد منو رو یاده یکی از 33 درجه فراماسونی میندازه ولی از نیروی ویچ نسبت به ویزارد یکم سخت تر میشه ازش گذشت احتمالا حمله کردن با ویچو تجربه کردید یا حداقل دیدید یک اعصای جادوگری که اگه فیلم هری پاتر رو هم دیده بودید از این چوب های جادویی استفاده می کردند و بهشم میگفتن هالیوود که متاسفانه یه جورایی تشبیه اعصای حضرت موسی (ع) بود امیدوارم اعصای دست ویچ دیگه تشبیه نباشه ولی دور از شباهت هم نیست . حالا بحث هر بار زمین زدن این اعصا و زنده شدن اسکت ها از دل زمین دیگه جداست و اینکه اگر به شکل اعصا هم دقت کنیم در سر عصا جمجمه ای شاخ دار همانند بز یا قوچی وجود دارد که قبلا در موردش صحبت کردیم .



درمورد طلسم ها هم که دیگه همه چیز روشنه سحر، منشأ شر و شوم‌‌ترین منابع  فساد در اجتماع بشری است. ریشه‌ سحر به ابلیس برمی‌گردد و از طریق او به سایر شیاطین جن و انس نیز منتقل شده‌است. کسانی که از سحر و جادو استفاده می‌کنند با شیاطین در ارتباط هستند. امروزه وجود و تأثیرات سحر، طلسم و امثال آن از دیدگاه دین و علم اثبات شده‌است، ولی دین، رفتن به سمت این امور و استفاده از آن را شدیدا نهی می‌‌کند. مبین آن، اینکه حضرت علی (علیه‌السلام‌) امام عارف و آگاه به علوم غیب، می‌فرمایند: «هرکه چیزی از جادو بیاموزد، کم یا زیاد، کافر است.»



ادامه دارد ...