کلیپ

کلیپ رقص اهل سنت درمسجد؟!

با ذکر صلوات دانلود کنید:

 

رقص در مسجد

دفاع مفتی اعظم عربستان عبدالعزیز آل شیخ از یزیدبن معاویه

در این کلیپ بیعت با یزید شرعی و اسلامی؟!!معرفی و از یزید بعنوان فرد صالح نام برده میشود!!!

واقعا چشم اهل سنت روشن که بعد از ارادت به معاویه حالا نوبت ابراز ارادت و وفاداری به کسی میکنند که فردی فاسق،زنازاده،زنا کار ،شرابخوار،سگ باز و....بوده البته شاید در نظر جماعت بکریه و عمریه معنی اعمال صالح کارهای یزید بوده است؟؟!!!

با ذکر صلوات دانلود کنید:

 

دفاع از یزید!

در این کلیپ مولوی شبکه وهابی کلمه بنام خدمتی قسم میخورد که حتی علمای شیعه قرآن خواندن بلد نیستند ولی خود این مولوی آیه ای میخواند که اصلا در قرآن وجود ندارد و حال باید از اینها پرسید چگونه غبار را در چشم ما میبینند ولی دسته بیل را در چشم خود نمی بینند؟؟!!

با ذکر صلوات دانلود کنید

مولوی دروغگو

این زمانه همواره شیعیان مورد هجوم وهابیت کوردل قرار دارد و شیعه را بخاطر اعتراض به برخی از باصطلاح صحابه پیامبر کافر میدانند.

ولی همین نافقین نسبت به معاویه ای که 40 سال دستور به لعن حضرت علی (ع)داد و جنگ جمل را بر علیه مولا راه انداخت ،مسبب شهادت امام حسن و تیر باران پیکر پاک امام حسن و هزاران هزار جنایت دیگر انجام داده آنچنان ابراز ارادت میکنند که سگ در برابر صاحبش نمکند.

بهتر است خودتان ببینید و قضاوت کنید.

با ذکر صلوات دانلود کنید

تعریف و تمجید معاویه               حجم فایل:4 فایل

خیانت و دروغ کارشناس شبکه وهابی کلمه در ترجمه حدیث و جواب کوبنده آیت الله قزوینی

 

با ذکر صلوات دانلود کنید

خیانت وهابیت

کلیپ حکم فقهی عجیب و غریب ابوموسی برای زن وشوهر و تبدیل این دو به مادر و فرزند!!

با ذکر صلوات دانلود کنید

حکم عجیب

تکفیر شیعه توسط مفتی اهل سنت در پاکستان ((به زبان پاکستانی))

 

با ذکر صلوات دانلود کنید

تکفیر شیعه

کلیپ دفاع مفتی وهابیت به نام شیخ محمود از هند جگر خوار

باذکر صلوات دانلود کنید

 

دفاع از هند جگرخوار

زیارت ملک عبدالله از قبر پیامبر و درخواست شفاعت 

 

با ذکر صلوات دانلود کنید

 

زیارت ملک عبدالله

کلیپ دروغ و نفاق شیخ عر عور کارشناس شبکه های وهابی صفا و وصال و دورویی وهابیت در برابر جنایات معاویه

با ذکر صلوات دانلود کنید

وهابیت منافق

در این کلیپ یک مفتی اهل سنت سوری اعتراف میکند که چگونه از ترس گرایش مردم به تشیع نمی گذارند که روز عاشورا به همه معرفی شود

با ذکر صلوات دانلود کنید

 

اعتراف بر حقانیت شیعه

ببینید کسانی که هر روز به شیعه می تازند چگونه در برابر شرابخواری کلید دار کعبه لال و کور شده اند.

با ذکر صلوات دانلود کنید:

 

شرابخواری پادشاه عربستان

توهین به امام حسین(ع)توسط یزیدیان زمان و طرفداران سقیفه

با ذکر صلوات دانلود کنید:

 

دانلود کنید

کرامت عجیب عمر از زبان یک مولوی سنی

دانلود کنید

 

در این کلیپ این مولوی ادعا میکند که ماری خود را شبیه عمر کرد!!

چه کرامت عجیب و غریبی

وقتی شیعه درمورد کرامات ائمه (ع) با وجود این همهسند و مدرک صحبت میکند شیعه را خرافاتی و...مینامند اما خودشان هر چه بگویند عیبی ندارد.

خودتان ببینید و قضاوت کنید.

یاعلی

نماز بی ولایت

دانلود کنید

مجموعه زیر شامل جلسه سخنرانی و پرسش و پاسخ با یکی از پیش نماز ها و علمای اهل سنت زاهدان است که به لطف خدا و بواسطه آقا ابا عبدالله الحسین (ع) هدایت گردیده و از ظلمت نجات پیدا کرده است.

بعد از 11 سال تحصیل در مدارس و حوزه های علمیه ی اهل سنت ، با شنیدن روضه امام حسین ( علیه السلام) و سرازیر شدن اشک هایش جرقه ی هدایتش زده شد و پس از تحقیقات مفصل سال 82 به مکتب نورانی اهل بیت ( علیهم السلام )مشرف گردد . 

لازم به ذکر است که این جلسات در مدرسه علمیه حضرت قائم در تهران و در اواخر سال 89

برگزار شده است.

با ذکر صلوات دانلود کنید:

 

جلسه اول_چرا شیعه شدم        حجم:11مگ

 

جلسه دوم-پرسش و پاسخ        حجم:10مگ

 

در این زمانه همواره شیعیان مورد هجوم وهابیت کوردل قرار دارد و شیعه را بخاطر اعتراض به برخی از باصطلاح صحابه پیامبر کافر میدانند.

ولی همین نافقین نسبت به معاویه ای که 40 سال دستور به لعن حضرت علی (ع)داد و جنگ جمل را بر علیه مولا راه انداخت ،مسبب شهادت امام حسن و تیر باران پیکر پاک امام حسن و هزاران هزار جنایت دیگر انجام داده آنچنان ابراز ارادت میکنند که سگ در برابر صاحبش نمکند.

بهتر است خودتان ببینید و قضاوت کنید.

با ذکر صلوات دانلود کنید

تعریف و تمجید معاویه               حجم فایل:4 فایل

خیانت و دروغ کارشناس شبکه وهابی کلمه در ترجمه حدیث و جواب کوبنده آیت الله قزوینی

 

با ذکر صلوات دانلود کنید

خیانت وهابیت

کلیپ حکم فقهی عجیب و غریب ابوموسی برای زن وشوهر و تبدیل این دو به مادر و فرزند!!

با ذکر صلوات دانلود کنید

حکم عجیب

 

مجموعه شبهای پیشاور برگرفته از کتاب «شهابی درشب » است که به صورت یک گفتمان رادیویی درآمده و منتشر شده است، گفتمانی بین یکی از بزرگان شیعه به نام سید محمد سلطان الواعظین شیرازی با گروهی از بزرگان و عالمان اهل سنت.

جلسه اول و دوم

جلسه سوم

جلسه چهارم

جلسه پنجم

جلسه ششم

جلسه هفتم

جلسه هشتم

جلسه نهم

جلسه دهم


دانلود یکجای مجموعه شبهای پیشاور (حجم: 80 مگابایت)

مستند نرم افزار

o        دانلود کارتون

o        مستند آموزشی

o        مستند حیات وحش

o        مستند علمی

o        مستند مهندسی

عکس مذهبی

·  عکس مذهبی

·     عکس جالب و دیدنی

·     عکس طبیعت و حیوانات

·     عکس موتور و ماشین

·     عکس ورزشی

·     عکس گرافیکی

عکس های مذهبی

·        

تاریخ ایران

نرم افزار اسلامی

·        

مناظره امام علی(ع) باابوبکر

دانلود کتاب پالایش وجود با فرمت اجرایی

مناظره اعتقادى امیرالمؤ منین على علیه السلام با خلیفه اوّل پیرامون ولایت


امام صادق علیه السلام روایت فرمود :
آنگاه که امیرالمؤ منین علیه السلام را از حقّ مسلّم خود محروم ساختند و امر خلافت بر ابابکر استقرار یافت .
ابابکر خواست در برابر آن حضرت بر این عمل خلاف خود عذر بیاورد ، لذا در خلوت به حضور آن حضرت رسید و شروع به عذر تراشى کرد و گفت :
(
یا ابالحسن ، به خدا سوگند، مرا در کار خلافت میل و رغبتى نبود و نه آن اعتمادى را که امّت به آن محتاجند در خود مى بینم ، و نه نیروى مالى دارم و نه عشیره زیادى ، و نه خود را به این مقام از دیگران سزاوارتر مى دانم .)حضرت امیرالمؤ منین على علیه السلام فرمود :
اگر مسئله چنین است ، پس چه چیز تو را به این کار وادار نموده است ؟
خلیفه اوّل گفت :
حدیثى از پیامبر شنیده ام که فرمود :خداوند امّت مرا به گمراهى جمع نمى کند ، چون اجماع مردم را دیدم از گفتار پیامبرصلى الله علیه و آله و سلم پیروى کردم و هرگاه مردم را مخالف این امر مى دانستم ، هرگز این مقام را قبول نمى کردم .امام على علیه السلام فرمود :
از زبان پیامبرصلى الله علیه و آله و سلم نقل کردى که خداوند امّت مرا به گمراهى جمع نمى کند،
آیا من هم فردى از امّت بودم یا نه ؟
آیا گروه دیگرى که از خلافت و بیعت امتناع داشتند ، مانند : سلمان ، عمّار، ابوذر ، مقداد ، سعد بن عباده و جمعى از انصار که با او بودند ، آیا از امّت بودند یا نه ؟
خلیفه اوّل گفت :
آرى شما و همه ایشان از امّت بودید.

حضرت امیرالمؤ منین على علیه السلام فرمود :
پس در این صورت حدیث پیامبرعلیه السلام را چگونه براى خلافت خود دلیل و مدرک مى دانى ؟
در حالى که ایشان با خلافت تو مخالف بودند،
و در میان امّت براى آنها عیب و نقص نمى باشد و از یاران ممتاز پیامبرصلى الله علیه و آله و سلم هستند.خلیفه اوّل گفت :
من تا خاتمه کار خلافت از مخالفت ایشان بى اطّلاع بودم ، وقتى هم که با خبر شدم ، ترسیدم ، اگر خودم را کنار بِکِشَم مردم از دین برگردند.حضرت امیرالمؤ منین علیه السلام فرمود :
بگو کسى که شایسته این مقام است چه خصوصیّاتى را باید داشته باشد؟
خلیفه اوّل گفت :
خیرخواهى ، وفا ، عدم چاپلوسى ، نیک سیرتى ، آشکار ساختن عدالت ، عالم بودن به کتاب و فصل الخطاب ، داشتن زهد در دنیا و بى رغبتى نسبت به آن ، اخذ نمودن حقّ مظلوم از ظالم و ستمگر و در این امر دور و نزدیک یکسان است . (بعد خلیفه اوّل ساکت شد.)حضرت امیرالمؤ منین على علیه السلام فرمود :
سبقت در اسلام و قرابت با پیامبرصلى الله علیه و آله و سلم چطور ؟
خلیفه اوّل گفت :
آرى باید سبقت در اسلام و قرابتش با پیامبرصلى الله علیه و آله و سلم مسلّم باشد.امام على علیه السلام فرمود :
تو را به خدا سوگند مى دهم ابابکر! صفاتى را که گفتى ، آیا در وجود خود مى یابى ، یا در وجود من ؟
خلیفه اوّل گفت :
در وجود تو یا ابالحسن .حضرت امیرالمؤ منین على علیه السلام فرمود :
تو را به خدا، آیا دعوت رسول خدا را ، نخست من اجابت کردم یا تو.خلیفه اوّل گفت :
البتّه تو .1

حضرت امیرالمؤ منین علیه السلام فرمود :
آیا سوره برائت را من در مراسم حج به مشرکین ابلاغ کردم یا تو؟
خلیفه اوّل گفت :
بلى تو قرائت کردى .حضرت امیرالمؤ منین على علیه السلام فرمود :
آیا در موقع هجرت پیامبرصلى الله علیه و آله و سلم من جان شیرین خویش را سِپَر آن حضرت قرار دادم یا تو؟
خلیفه اوّل گفت :
الحَقّ که تو بودى .امام على علیه السلام فرمود :
آیا در روز غدیر (( بنا به فرموده پیامبرصلى الله علیه و آله و سلم )) من مولاى تو و همه مسلمانان شدم ، یا تو ؟
خلیفه اوّل گفت :
بله تو .حضرت امیرالمؤ منین على علیه السلام فرمود :
آیا در آیه زکات ولایتى که با ولایت خدا و پیامبرصلى الله علیه و آله و سلم هم ردیف آمده مربوط به تو است یا به من ؟
خلیفه اوّل گفت :
مربوط به تو است .امام على علیه السلام فرمود :
آیا حدیث منزلت که از پیامبرصلى الله علیه و آله و سلم وارد شده (( اَنْتَ مِنّى بِمَنْزِلَةِ هارُونَ مِنْ مُوسى ))2 درباره من بوده یا درباره تو ؟
خلیفه اوّل گفت :
البتّه درباره تو .حضرت امیرالمؤ منین على علیه السلام فرمود :
آیا پیامبرصلى الله علیه و آله و سلم براى مباهله مشرکینِ نصارا با اهل و فرزندان من به سوى آنها خارج شد یا با تو و فرزندانت ؟
خلیفه اوّل گفت :
با تو و فرزندانت خارج شد .امام على علیه السلام فرمود :
آیه تطهیر 3 درباره من و اهل بیت من نازل شده یا درباره تو و اهل بیت تو؟
خلیفه اوّل گفت :
یقینا براى تو و اهل بیت تو نازل گردید.

حضرت امیرالمؤ منین على علیه السلام فرمود :
آیا در زیر عبا (کساء) من و همسرم فاطمه و فرزندانم به دعاى پیامبرصلى الله علیه و آله و سلم تاءیید شدیم ، یا تو ؟
خلیفه اوّل گفت :
تو و فرزندانت بودید .امام على علیه السلام فرمود :
آیا من صاحب آیه (( یُوفُونَ بِالنَّذرِ وَ یَخافُونَ یَوْما کانَ شَرُّهُ مُسْتَطیرا)4 هستم یا تو هستى ؟
خلیفه اوّل گفت :
البتّه توئى .حضرت امیرالمؤ منین على علیه السلام فرمود :
آیا تو بودى آنکه آفتاب براى او برگشت تا او نماز خود را خواند سپس غروب نمود ، یا من بودم ؟
خلیفه اوّل گفت :
تو بودى .امام على علیه السلام فرمود :
آیا تو بودى آنکه در روز اُحُد از جانب آسمان او را چنین ندا دادند :
((
لا فَتى اِلاّ عَلِىُّ ، لا سَیْفَ اِلاّ ذُوالفَقار )) یا من بودم ؟
خلیفه اوّل گفت :
البتّه تو بودى .حضرت امیرالمؤ منین على علیه السلام فرمود :
آیا تو بودى آنکه در روز خیبر رسول خداصلى الله علیه و آله و سلم پرچمش را به دست او داد، و خداوند با دست او قلعه خیبر را گشود یا من بودم ؟
خلیفه اوّل گفت :
تو بودى .امام على علیه السلام فرمود :
آیا تو بودى که با کشتن ((پهلوان نامى عرب )) عَمر بن عَبْدَوُدْ ، غُصّه و اندوه را از چهره پیامبرصلى الله علیه و آله و سلم و مسلمین زایل کرد یا من بودم ؟
خلیفه اوّل گفت :
کارِ تو بود .

حضرت امیرالمؤ منین على علیه السلام فرمود :
آیا پیامبرصلى الله علیه و آله و سلم تو را به سوى طایفه جِن ماءموریّت داد یا من را ؟
خلیفه اوّل گفت :
یا على ! تو بودى .امام على علیه السلام فرمود :
آیا آن کَس که پیامبر خداصلى الله علیه و آله و سلم او را براى تزویج دخترش فاطمه سلام الله علیها برگزید و فرمود : خدا او را در آسمان براى تو تزویج کرده است ، من هستم یا تو؟
خلیفه اوّل گفت :
البتّه تو هستى .حضرت امیرالمؤ منین على علیه السلام فرمود :
آیا حَسَن و حسین علیهما السلام دو نواده و ریحانه پیامبرصلى الله علیه و آله و سلم آنگاه که فرمود:
((
آن دو سیّد جوانان اهل بهشت هستند و پدرشان بهتر از آنهاست )) ، آن پدر منم یا تو؟
خلیفه اوّل گفت :
البتّه تو هستى .امام على علیه السلام فرمود :
آیا برادر تو است آنکه به وسیله دو بال زینت یافت و در بهشت با فرشتگان پَر مى زنَد ، یا برادر من است ؟5
خلیفه اوّل گفت :
برادر تو است .حضرت امیرالمؤ منین على علیه السلام فرمود :
آیا تو ضامن پرداخت قَرض پیامبر خداصلى الله علیه و آله و سلم بودى ((که در میان مردم ندا مى داد: آنکه از صاحبان وام ، مدّت وامشان پایان یافته بیاید از من دریافت کند)) ، یا من بودم ؟6
خلیفه اوّل گفت :
تو بودى .امام على علیه السلام فرمود :
آیا من هستم آنکه پیامبر خداصلى الله علیه و آله و سلم مرا به جنگِ ناکثین ، قاسطین و مارقین با تاءویل قرآن خبر داد یا تو؟
خلیفه اوّل گفت :
آرى تو هستى .

حضرت امیرالمؤ منین على علیه السلام فرمود :
آیا آنگاه که پیامبرصلى الله علیه و آله و سلم مى خواست آن مرغ بریان را که احسان کرده بودند ، میل کند ، عرض کرد :
((
خدایا محبوبترین خَلق خود را براى خوردن این طعام پیش من بفرست ))، همان لحظه من رسیدم و از آن غذا خوردم ، یا تو ؟7
خلیفه اوّل گفت :
تو بودى .امام على علیه السلام فرمود :
آیا منم که پیامبر خداصلى الله علیه و آله و سلم به علم قضا و فصل الخطاب دلالت نمود و فرمود : عَلِىٌّ اَقْضاکُمْ ، یا تو ؟
خلیفه اوّل گفت :
تو بودى .حضرت امیرالمؤ منین على علیه السلام فرمود :
آیا منم که پیامبر خداصلى الله علیه و آله و سلم به اصحاب خود دستور داد که به عنوان امیرالمؤ منین به او سلام دهند یا تو؟
خلیفه اوّل گفت :
البتّه تو هستى .امام على علیه السلام فرمود :
آیا منم آنکه به آخرین کلام پیامبر خداصلى الله علیه و آله و سلم شاهد بودم و متولّى غسل و دفن او شدم یا تو؟8
خلیفه اوّل گفت :
آرى توئى .حضرت امیرالمؤ منین على علیه السلام فرمود :
آیا از نظر قرابت به پیامبر خداصلى الله علیه و آله و سلم من سبقت دارم یا تو؟
خلیفه اوّل گفت : تو .
امام على علیه السلام فرمود :
آیا براى فرو ریختن بتهاى کعبه و شکستن آنها پیامبر خداصلى الله علیه و آله و سلم مرا بر دوش خود گرفت یا تو را؟
خلیفه اوّل گفت :
البتّه تو را .حضرت امیرالمؤ منین على علیه السلام فرمود :
آیا پیامبرصلى الله علیه و آله و سلم درباره من فرمود که در دنیا و آخرت صاحب لواى من هستى یا درباره تو ؟
خلیفه اوّل گفت :
در باره تو فرمود .

امام على علیه السلام فرمود :
آیا تو بودى آن کس که پیامبرصلى الله علیه و آله و سلم در حقّ او به فاطمه سلام الله علیها فرمود : (( تو با کسى ازدواج کردى که از حیث ایمان و اسلام بر همه مقدّم است ))، یا من بودم ؟
خلیفه اوّل گفت :
آن شخص تو بودى .حضرت امیرالمؤ منین على علیه السلام فرمود :
آیا تو بودى که روز قلیب ((بدر)) مَلَک هاى هفت آسمان به او سلام دادند ، یا من بودم ؟
خلیفه اوّل گفت :
البتّه تو بودى .امام على علیه السلام فرمود :
آنگاه که رسول خداصلى الله علیه و آله و سلم دستور داد همه آنهائى که درب خانه شان به مسجد باز مى شُد، باید بسته شود، بجز دَرِ خانه على .و فرمود : (( هر آنچه خداوند بر من حلال کرد، بر على حلال است )) ، آیا تو آنکس بودى یا من ؟
خلیفه اوّل گفت :
البتّه تو بودى .پیاپى حضرت امیرالمؤ منین على علیه السلام از مناقب و فضائل خود ، که خداوند و پیامبرصلى الله علیه و آله و سلم آنها را به آن حضرت داده بودند ، بیان مى فرمود و خلیفه اوّل نیز همه آنها را تصدیق مى کرد .
آنگاه فرمود :پس چه چیز تو را از خدا و پیامبرصلى الله علیه و آله و سلم و دین خدا بازداشته و مقامى را که اهلیّتِ آن را ندارى تصاحب کردى ؟
خلیفه اوّل در حالى که سخت ناراحت بود، گفت :
یا اباالحسن راست فرمودى ، امروز را به من مهلت بده تا در این باره بیندیشم .

امام على علیه السلام قبول نمود . او از نزد آن حضرت به خانه خود مراجعت کرد و با کسى حرف نزد و شب خوابید و پیامبرصلى الله علیه و آله و سلم را در خواب دید ، چون به آن حضرت سلام کرد ، آن بزرگوار روى مبارکش را از او برگردانید.
خلیفه اوّل گفت :
یا رسول اللّه ، آیا دستورى فرموده اى که من آن را بجا نیاورده ام ؟
حضرت فرمود :
با آن کس که خداوند و پیامبرش او را دوست مى دارند دشمنى کرده اى ، حقّ را به اهلش بازگردان .
خلیفه اوّل گفت :
آن شخص کیست ؟
پیامبرصلى الله علیه و آله و سلم فرمود:
او همان کسى است که بر تو عتاب کرد و او على بن ابیطالب علیه السلام است .خلیفه اوّل گفت :یا رسول اللّه صلى الله علیه و آله و سلم من حقّ را به او باز مى گردانم .و دیگر آن حضرت را ندید.سحرگاه خلیفه اوّل خدمت على علیه السلام آمد و گفت :
یا اباالحسن دستت را باز کن تا با تو بیعت کنم .و آنچه را که در خواب دیده بود براى آن حضرت نقل کرد.على علیه السلام دست خود را گشود و خلیفه اوّل با آن حضرت دستِ بیعت داد.
حضرت امیرالمؤ منین على علیه السلام فرمود :
برگرد به سوى مسجد ، آنچه را که در خواب دیده اى و آنچه میان من و تو اتّفاق افتاد ، آن را به آگاهى مردم برسان .خلیفه اوّل در حالى که تغییر یافته و خود را ملامت مى کرد، به سوى مسجد مى رفت که در راه به خلیفه دوّم برخورد ، و ماجرا را براى او تعریف کرد.خلیفه دوّم گفت :
به خدا اى خلیفه ، گولِ سِحر بنى هاشم را نخور و به آنها وثوق نداشته باش ، این نخستین سِحرِ آنها نیست و از این کارها زیاد مى کنند.
از این حرف هاى اغوا کننده بسیار گفت ، تا خلیفه اوّل را از عزم خود منصرف ساخت و مجدّدا او را به امر خلافت برگرداند.9


1-
در ذخائر العقبى از زید بن ارقم روایت شد : اوّلین کسى که اسلام آورد ، على بن ابیطالب علیه السلام بود. مرحوم علاّمه امینى در جلد 3 الغدیر ص 236- 219 در این رابطه از ائمّه حدیث و حافظان روایاتى بالغ بر صَد حَدیث روایت کرده است : نخستین کسى که ایمان آورد على علیه السلام بود.
2-
صواعق المحرقه ص 119 و سایر کتب اهل سنّت و شرح حدیدى ج 6 ص 168
3-
اِنَّما یُریدُ اللّهُ لِیُذْهِبَ عَنْکُمُ الرِّجْسَ اَهْلَ الْبَیْتِ و یُطَهِّرَکُمْ تَطْهیرا ، در جلد اوّل مشروحا بیان شده .
4-
آیه 8 سوره دَهر
5-
منظورِ امام ، برادرش جعفر طیّار است .
6-
کتاب ینابیع المودّه ج 1 ص 91
7-
ریاض نضره ج 2 ص 320 ، و مستدرک ج 3 ص 131
8-
قبلا شرح آن گذشت .
9-
احتجاج طبرسى ج 1 ص 184- 157 - و - ناسخ التّواریخ ج خلفاء ص 77 (برخى از این مناقب شمرده شده را ابن ابى الحدید در ج 6 ص 168 شرح خود در جلسه شوراى خلیفه دوّم از امام على علیه السلام نقل کرده است .)

الگوهاى رفتارى امام على علیه السّلام
جلد نهم

http://www.askdin.com/showthread.php?p=141227#post141227

دانلودسریال امام علی علیه السلام

دالنود سریال امام علی (ع)

دانلود قسمت اول

http://ia700305.us.archive.org/34/items/ImamAliSerial-PersianLanguage-NoSubtitle/Imam_Ali-A.S-Ep01_512kb.mp4


دانلود قسمت دوم

http://ia700305.us.archive.org/34/items/ImamAliSerial-PersianLanguage-

NoSubtitle/Imam_Ali-A.S-Ep02_512kb.mp4


دانلود قسمت سوم

http://ia700305.us.archive.org/34/items/ImamAliSerial-PersianLanguage-NoSubtitle/Imam_Ali-A.S-Ep03_512kb.mp4


دانلود قسمت چهارم

http://ia700305.us.archive.org/34/items/ImamAliSerial-PersianLanguage-NoSubtitle/Imam_Ali-A.S-Ep04_512kb.mp4


دانلود قسمت پنجم

http://ia700305.us.archive.org/34/items/ImamAliSerial-PersianLanguage-NoSubtitle/Imam_Ali-A.S-Ep05_512kb.mp4


دانلود قسمت ششم

http://ia700305.us.archive.org/34/items/ImamAliSerial-PersianLanguage-NoSubtitle/Imam_Ali-A.S-Ep06_512kb.mp4


دانلود قسمت هفتم

http://www.archive.org/download/ImamAliSerial-PersianLanguage-NoSubtitle/Imam_Ali-A.S-Ep07_512kb.mp4


دانلود قسمت هشتم

http://www.archive.org/download/ImamAliSerial-PersianLanguage-NoSubtitle/Imam_Ali-A.S-Ep08_512kb.mp4


دانلود قسمت نهم

http://www.archive.org/download/ImamAliSerial-PersianLanguage-NoSubtitle/Imam_Ali-A.S-Ep09_512kb.mp4


دانلود قسمت دهم

http://www.archive.org/download/ImamAliSerial-PersianLanguage-NoSubtitle/Imam_Ali-A.S-Ep10_512kb.mp4


دانلود قسمت یازدهم

http://www.archive.org/download/ImamAliSerial-PersianLanguage-NoSubtitle/Imam_Ali-A.S-Ep11_512kb.mp4


دانلود قسمت دوازدهم

http://www.archive.org/download/ImamAliSerial-PersianLanguage-NoSubtitle/Imam_Ali-A.S-Ep12_512kb.mp4


دانلود قسمت سیزدهم

http://www.archive.org/download/ImamAliSerial-PersianLanguage-NoSubtitle/Imam_Ali-A.S-Ep13_512kb.mp4


دانلود قسمت چهاردهم

http://www.archive.org/download/ImamAliSerial-PersianLanguage-NoSubtitle/Imam_Ali-A.S-Ep14_512kb.mp4


دانلود قسمت پانزدهم

http://www.archive.org/download/ImamAliSerial-PersianLanguage-NoSubtitle/Imam_Ali-A.S-Ep15_512kb.mp4


دانلود قسمت شانزدهم

http://www.archive.org/download/ImamAliSerial-PersianLanguage-NoSubtitle/Imam_Ali-A.S-Ep16_512kb.mp4


دانلود قسمت هفدهم

http://www.archive.org/download/ImamAliSerial-PersianLanguage-NoSubtitle/Imam_Ali-A.S-Ep17_512kb.mp4


دانلود قسمت هجدهم

http://www.archive.org/download/ImamAliSerial-PersianLanguage-NoSubtitle/Imam_Ali-A.S-Ep18_512kb.mp4