ارسال فایل و برنامه با سرعت 10 مگابایت بر ثانیه + دانلود نرم افزار


مدیریت از راه دور کامپیوترهای شبکه + دانلود

با نرم افزار Remote Computer Manager می توانید نظارتی کامل بر آنچه را که کاربران رایانه در شبکه ها انجام می دهند را داشته باشید و آن‌ها را کنترل کنید.
به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ نرم افزار Remote Computer Manager یک ابزار کامل و حرفه ای برای مدیران و ناظرین شبکه‌ها می‌باشد چرا که می‌توانید مدیریت تمامی رایانه‌های موجود در شبکه را به دست بگیرید. سیستم مورد نظرتان را روشن، خاموش و یا راه اندازی مجدد کنید، مشاهده تنظیمات IP و انجام عملیات‌هایی همچون: مدیریت از راه دور فرآیندها، مدیریت Task Manager از راه دور، محدود کردن فرآیندها، متوقف کردن فرآیندهای مشکوک، فرستادن پیام از راه دور و... اشاره کرد.

  مشخصات
  حجم: 9.05 مگابایت
  نسخه: 6.0.5
  اجرا در: ویندوزهای XP, 7, 8
  امتیاز:

  راهنمای نصب
  1- نرم افزار را نصب کنید.
  2- فایل Registration را اجرا کنید.
  3- نرم افزار را اجرا و بدون محدودیت از آن استفاده کند.


کتابخانه الکترونیک دریچه؛
تافل یک امتحان زبان انگلیسی است که از اعتبار بین بین المللی برخوردار است.
به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران ؛ TOEFL” " Test of English as a Foreign Language یک امتحان زبان انگلیسی است که از اعتباری بین المللی برخوردار می باشد .

این امتحان معیاری است جهت سنجش دانش زبان انگلیسی اشخاصی که می خواهند از یک دانشگاه انگلیسی زبان پذیرش بگیرند . بیش از 4400 دانشگاه وکالج در سر تا سر دنیا ، این امتحان را به رسمیت می شناسند. 

 
مطالب مرتبط :

برای اندروید؛
برای ارسال فایل ها بین دو گوشی و رایانه استفاده از بلوتوث بسیار نا کار آمد به نظر می رسد، برای ارسال فایل ها با سرعت 10 مگابایت بر ثانیه می توانید برنامه Zapya را دریافت کنید.
به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بدون شک این نرم افزار Zapya یکی از بهترین و محبوب ترین برنامه های موجود برای افزایش سرعت انتقال فایل ها به صورت محسوس با استفاده از بستر wifi است، با نصب و بهره گیری از امکانات برنامه قادر خواهید بود با سرعت فوق العاده بالایی اقدام به ارسال انواع اپلیکیشن ها و فایل ها کنید. برنامه می تواند با سرعت حداکثری ده مگابایت بر ثانیه فایل ها مد نظر شما را ارسال کند و در سرعت ارسال از بسترهایی چون: nfc، بلوتوث و ... پیشی گرفته است. در ضمن با اسفاده از برنامه معرفی شده می توانید بین گوشی و ویندوز نیز ارتباط بی سیم برقرار کنید و اقدام به ارسال انواع فایل ها کنید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: امکان ارسال بازی ها و برنامه های نصب شده، پشتیبانی از اکثر سیستم عامل ها، پشتیبانی از بازی های گروهی بدون نیاز به اینترنت و ... اشاره کرد.

 


 • دانلود و مشخصات فایل

 • رمز فایل فشرده: www.yjc.ir
 • حجم: 2.4 مگابایت
 • نسخه: 2.8
 • اجرا در: اندروید 2.2 و بالاتر
 • امتیاز: 

ویژه اندرویدی ها؛
مطالعه و به همراه داشتن احادیث ائمه اطهار بسیار سفارش شده است و این برنامه "چهل حدیث" احادیث ائمه را به تفکیک نام برای شما نمایش می دهد.
به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ روایت های مختلفی درباره حفظ و استفاده از احادیث وجود دارد که در این باره پیامبر گرامی اسلام (ص) می فرماید: هرکس از امت من «چهل حدیث» حفظ داشته باشد، خداوند در روز رستاخیز او را فقیه و عالم برانگیزد. این برنامه "چهل حدیث" حاوی احادیث معصومین (علیهم السلام) به تفکیک هر کدام از ائمه ی معصومین است و شما می توانید در محیطی زیبا به متن احادیث به همراه متن عربی آن ها دسترسی داشته باشید. از امکانات منحصر به فرد برنامه می توان به امکان نمایش حدیث در بخش اعلان ها در بازده های زمانی مختلف اشاره کرد. همچنین از امکانات دیگر برنامه می توان به مواردی چون: رابط کاربری زیبا، دسته بندی به تفکیک ائمه، وجود متن عربی و ... اشاره کرد.

 

 


 • دانلود و مشخصات فایل

 • رمز فایل فشرده: www.yjc.ir
 • حجم: 1.4 مگابایت
 • نسخه: 1.1
 • اجرا در: اندروید 2.2 و بالاتر
 • امتیاز: 

ارتباطی سریع بین گوشی و رایانه؛
نرم افزار LocalAPK ابزاری هوشمند برای طبقه بندی نرم افزارها و بازی‌های اندرویدی در رایانه است، با این برنامه می‌توانید ارتباطی سریع را در انتقال داده‌ها تجربه کنید.
به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ LocalAPK نرم افزاری برای مدیریت و سازماندهی فایل‌های APK بر روی رایانه است. فایل‌های APK فرمت فایل‌های نصبی نرم افزارها و بازی‌های سیستم عامل اندروید است.


توانایی LocalAPK فقط به مدیریت و سازماندهی این دست فایل‌ها ختم نمی‌شود بلکه می‌توانید نرم افزارها و بازی‌ها را برای به روز رسانی به نسخه جدید انتخاب کنید یا اگر نام برنامه‌ای تغییر کرده آن را با نام Play Store name تطبیق دهید، فایل‌هایی که پشتیبانی و یا رده خارج شده‌اند را پاک کنید، برای انتقال سریع و آسان فایل‌های APK به دستگاه اندرویدی خود از QR کد استفاده کنید، ادغام APK Shell Extension با ویندوز اکسپلورر جهت سهولت در کار و کلی کارآیی دیگر می‌باشد.

 • راهنمای نصب
  1- نرم افزار را نصب و اجرا کنید.
  2- از سربرگ Help وارد بخش ریجستری شوید.
  3- فایل Serial را باز کرده و از طریق اطلاعات موجود، نرم افزار را فعال کنید

 • دانلود و مشخصات فایل


 • حجم: 1.87 مگابایت
 • نسخه: 1.7.7
 • اجرا در: ویندوزهای XP, 7, 8
 • رمز فایل فشرده: www.yjc.ir
 • امتیاز:

کاهش حجم فایل های pdf به صورت چشمگیر + دانلود نرم افزار

برای این که در ارسال کتاب های الکترونیکی دچار مشکل نشوید و این کتاب ها حجم کمتری را اشغال کنند، حتما برای یکبار از نرم افزار PDF Compressor استفاده کنید.
به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ اکثر کتاب های الکترونیکی و پایان نامه ها با فرمت pdf ارائه می شوند و در بیشتر مواقع برای اشتراک گذاری آن ها باید از اینترنت و شبکه های مجازی استفاده کرد ولی با توجه به سرعت اینترنت ارسال و دریافت فایل های حجیم کاری سخت است، ولی با استفاده از این نرم افزار PDF Compressor می توانید تا حد قابل توجه ای حجم فایل های پی دی اف را کاهش دهید، بدون آن که در کیفیت آن تاثیر گذار باشد. این برنامه علاوه بر آسان سازی ارسال کتاب ها از طریق بستر اینترنت، می تواند کمک کند تا حجم کمتری از فضای هارد یا رم تلفن همراه و رایانه شما اشغال شود و برای افرادی که هزاران کتاب الکترونیکی دارند بسیار مناسب و ضروری است.



 • دانلود و مشخصات فایل

 • رمز فایل فشرده: www.yjc.ir
 • حجم: 2.4 مگابایت
 • نسخه: 3.0
 • اجرا در: ویندوزهای  XP, 7, 8
 • امتیاز: 

نرم افزار جواب (نسخه 1)

نرم افزار جواب (نسخه 1)

«پرسشگری» از آغاز آفرینش انسان، رخ نمایى کرده؛ بر بال سبز خود، فرشتگان را فرانشانده؛ بر برگ زرد خود شیطان را فرونشانده و در این میان، مقام آدمیت را نشان داده است. آفتاب کوفه چه زیبا فرموده است:
«مَن اَحسَنَ السؤال عَلِمَ» و «مَن عَلِمَ اَحسَنَ السؤال».
هم سؤال از علم خیزد هم جواب
هم‌ چنان که خار و گُل از خاک و آب
 
آرى! هر که سؤالهایش آسمانى است، دانش و بینش پاسخش خواهد بود. پویایى و پایایى«جامعه» و «فرهنگ»، در گرو پرسشهاى حقیقت طلبانه و پاسخهاى خِردورزانه است.
از افتخارات ایران اسلامى، آن است که از سویى، سرشار از جوانانى پاک دل، کمال خواه و پرسشگر مى‌باشد و از دیگر سوى، از مکتبى غنى برخوردار است که معارف بلند آن، گوارا نوش دلهاى عطشناک پرسشگر و دانشجو است.
پایگاه فرهنگی اطلاع رسانی راسخون، محفل انسى فراهم آورده است، تا «ابر رحمت» پرسشها را به «زمین اجابت» پذیرا باشد و نهال سبز دانش را بارور سازد. ما اگر بتوانیم سنگ صبور جوانان اندیشمند و بالنده ایران پرگهرمان باشیم، به خود خواهیم بالید. 
نرم افزار جواب (نسخه 1)، مشتمل بر 17000 پرسش و پاسخ است که طی چند سال پاسخگویی کارشناسان متخصص به پرسشهای متعدد کاربران فضای مجازی و گردآوری پرسشها و پاسخهای مبتلا به و مورد نیاز یک خانواده ایرانی بخصوص جوانان عزیز در بیش از 300 موضوع ارایه شده است که شما امکان دانلود رایگان و بهره‌ برداری از مطالب آن را دارید.
 

 

 

 

لینک های دانلود

حجم فایل

لینک دانلود

رمز فایل

پرسش و پاسخ

 

دانلود کتابخانه جامع شیعه با ۴۷۱۴ جلد کتاب در موضوعات


دانلود کتابخانه جامع شیعه با ۴۷۱۴ جلد کتاب در موضوعات

تفسیر، فقه، حدیث، اصول، معجم، رجال، عقائد، لغت،

به همراه دیتای کامل

می توان کامل ترین و جامع ترین کتابخانه اندروید که تا به حال عرضه شده است را iShia Books نامید.

این کتابخانه عظیم با ۴۷۱۴ جلد کتاب در موضوعات مختلف در دو زبان فارسی، عربی می تواند منبع وسیع و کاملی برای استفاده طلاب محترم، محققین، روحانیت معظم، علماء، پژوهشگران، اساتید و ….. باشد.

 

ویژگیها:

- مشتمل بر عناوین:

۱- مصادر سیرة النبی و الائمه بالغ بر ۱۳۲ عنوان کتاب (۱۲ عنوان فارسی، ۱۲۰ عنوان عربی)

۲- تفاسیر الشیعه بالغ بر ۳۷ عنوان کتاب عربی

۳- مصادر الحدیث الشیعیة – عام بالغ بر ۱۹۷ عنوان کتاب عربی

۴- مصادر الحدیث الشیعیة – الفقه بالغ بر ۴۵ عنوان کتاب (۴۴ عنوان عربی، ۱ عنوان فارسی)

۵- مصادر الحدیث السنیة – عام بالغ بر ۲۲۳ عنوان کتاب عربی

۶- مصادر الحدیث السنیة – الفقه بالغ بر ۲۴ عنوان کتاب عربی

۷- اصول الفقه عند الشیعة بالغ بر ۶۷ عنوان کتاب عربی

۸- قادتنا کیف نعرفهم بالغ بر ۵ جلد کتاب عربی

۹- فقه الشیعة من القرن الثامن بالغ بر ۲۰۸ عنوان کتاب (۲۰۳ عنوان عربی، ۵ عنوان فارسی)

۱۰- فقه الشیعة الی القرن الثامن بالغ بر ۴۰ عنوان کتاب عربی

۱۱- الانساب و معاجم المختلفة بالغ بر ۱۳ عنوان کتاب عربی

۱۲- رجال الحدیث عند الشیعه بالغ بر ۵۸ عنوان کتاب (۵۷ عنوان عربی، ۱ عنوان فارسی)

۱۳- علوم الغة العربیة بالغ بر ۲۲ عنوان کتاب عربی

۱۴- ردود علماء المسلمین علی الوهابیة و المخالفین بالغ بر ۳۹ عنوان کتاب عربی

۱۵- مولفات المستبصرین بالغ بر ۴۸ عنوان کتاب عربی

۱۶- العقائد الشیعه بالغ بر ۳۳۴ عنوان کتاب (۳۲۷ عنوان عربی، ۷ عنوان فارسی)

قابلیت ها:

- قابلیت جستجو در عنوان و متن تمامی کتاب ها با قابلیت انتخاب دامنه جستجو

- قابلیت بارگذاری کتاب ها به صورت تک و گروهی

- دسترسی به تمامی کتابها از طریق کتابخانه

- قابلیت نشانه گذاری کتاب ها

- دو زبان فارسی و عربی برنامه

- قابلیت زوم متن کتاب ها با استفاده از دو انگشت

 

نکات مهم :

- بدلیل اینکه برنامه اصلی بدون دیتا عرضه شده است، آندروید اسلامی  تمامی کتاب ها را با حجم ۱٫۶۸۰ مگابایت در اختیار علاقه مندان قرار داده است. چنانچه تمایل به دانلود تمامی کتب ندارید می توانید پس از نصب برنامه در مدیریت بارگذاری، کتاب های مورد نظر را انتخاب و نسبت به دانلود آنها اقدام کنید.

برای تمامی کتاب ها ۲ گیگابایت فضای خالی بر روی حافظه تلفن نیاز دارید

*پیشنهاد اکید می شود برای بهره مندی از تمامی کتب پس از اولین اجرای برنامه جدیدترین ویرایش را دریافت کنید. ویرایش فعلی  ۱۴٫۷ می باشد*

پس از دانلود ۴ فایل دیتا، آنها را با استفاده از برنامه WinRAR از حالت فشرده خارج کنید و به مسیر SDCARD/org.iShia.iShiaBooks انتقال دهید.

 

 

 ——————————————————————————————————————

 

دانلود فایل اجرایی به همراه دیتای کامل با حجم ۱٫۷ گیگابایت:

لینک مستقیم سرور آندروید اسلامی

دیتا قسمت دوم

دیتا قسمت سوم 

دیتا قسمت چهارم

 

 ————————————————————————————————————————————

 

دانلود فایل اجرایی به همراه دیتای کامل با حجم ۱٫۷ گیگابایت:

سرور راپید شیر

فایل نصبی

دیتا قسمت اول

دیتا قسمت دوم

دیتا قسمت سوم 

دیتا قسمت چهارم

 
 

 

لینک کمکی:
سرور هیپ فایل