دانلودسایت اسلام تکس(پاسخ به شبهات وهابیت)

دانلودسایت اسلام تکس(پاسخ به شبهات وهابیت) 

http://s2.picofile.com/file/7156601177/www_downloadkitab

نظرات 2 + ارسال نظر
سجاد چهارشنبه 20 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:19 ب.ظ http://saghiekosar.blogsky.com

سلام ، وبلاگ بسیار خوبی دارین ، البته اگه این کلمات بزرگترین و کاملترینو از روش بردارین بهترم میشه! ضمن اینکه امیدوارم از صاحب این کتابا و نرم افزارایی که میذارین اجازه گرفته باشین ، حتماً میدونین که این یک مسئله شرعی هست!
ممنون اومدین تو وبلاگم و اون پیشنهادو دادین ، که من تو وبلاگم پاسخ رو دادم و اینجا باز دوباره میگم. من به خاطر گرافیک خوبی که مجموعه آفیس 2007 به بالا داره از این ورژن استفاده میکنم در حالیکه 2003 اصلاً از گرافیک مناسبی برخوردار نیست ، ، حتی من از 2010 هم استفاده میکنم که از گرافیک و افکتهای بسیار زیباتری برخورداره ، ولی به خاطر اینکه هنوز جانیفتاده اومدم از 2007 استفاده کردم . البته سعی میکنم به صورت 2003 هم قرار بدم ولی شما هم باید یواش یواش با این ورژن خداحافظی کنین . راستی اگه اون مسئله شرعی رو که گفتم رعایت کردین بگین تا من وبلاگتونو لینک کنم ، آخه من رو این مسائل یه مقدار حساسم ، البته همه باید باشیم! اگه مایل بودین وبلاگ منو هم لینک کنین .
« موفق باشید »

سلام دوست عزیز
کتاب ونرم افزارهایی که دروبلاگ قرار میدم رایگان هستش
وهدف ترویج کتب ونرم افزارهای مذهبی می باشد.
بدنیست نگاهی به کتب ونرم افزارهای وهابی درنت داشته باشید که حساب شده ودرکیفیت بالا ورایگان دراختیار همه قرارگرفته

باتشکر ازنظرات شما دوست عزیز منتظرشما هستم

سجاد پنج‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:59 ب.ظ http://saghiekosar.blogsky.com

سلام دوست محترم ؛ باید درباره این مسئله به من حق بدین که حساس باشم ، بازم اگه ناراحت شدین ، منو ببخشین . دلیل اینکه من روی این مسئله خیلی تأکید دارم برای اینه که خودم حکم مراجع رو در این باره دیدم و تقریباً همه متفق القول گفتند باید از صاحب اثر اجازه گرفته بشه . البته اگه خودمونم یکم فکر کنیم می بینیم همون بحث مهم حق الناسه . به هر حال من به حرف شما اعتماد میکنم . خیالتون راحت لینک شدین . البته ای کاش منو قبل از این لینک می کردین !!!
یا علی مدد
التماس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد