123456نرم افزار

ترتیل و ترجمه گویای قرآن کریم به صورت آیه به آیه

دانلود میکس صوتی ترتیل و ترجمه گویای قرآن کریم به صورت آیه به آیه، با قرائت مشاری العفاسی و شاطری و با ترجمه آیت الله مکارم شیرازی با صدای کبیری. 

از ویژگی های این مجموعه:  فرمت MP3 فایل ها و قابلیت ذخیره و گوش دادن در کامپیوتر، موبایل و دیگر پخش کننده های دیجیتال، حذف آیه هایی که سجده واجب دارند و ذکر تنها ترجمه آنها، امکان دانلود به صورت یکجا و مجزا و  پخش آنلاین

دانلود طرح کتیبه با کیفیت بالا و قابل چاپ (12000 پیکسل) برای استفاده در محافل عزاداری سرور و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین (علیه السلام)، تهیه شده توسط مسافر کربلا

باز این چه شورش است که در خلق عالم است - باز این چه نوحه و چه عزا و چه ماتم است

جامع ترین مجموعه مستند (شامل 10 قسمت) که به تاریخچه زندگی مبارک امام خمینی (ره) می پردازد. در این مجموعه بی نظیر که شامل مصاحبه هایی با بیش از 60 شخصیت بین المللی از کشورهای ایران، عراق، ترکیه، سوریه، مصر، فلسطین، فرانسه و لبنان می باشد، بالغ بر 10000 قطعه عکس و تصاویر ناب تلویزیونی که بسیاری از آنها برای اولین مرتبه نمایش داده شده اند، به کار رفته است. این مجموعه توسط شبکه تلویزیونی المنار به کارگردانی محمد دبوق و با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس تهیه گردیده است.

دانلود مجموعه قالب های پاورپوینت با طرح های اسلیمی (شامل 36 قالب برای نرم افزار پاورپوینت) تهیه شده توسط مرکز کامپیوتری نور

طرح های مذهبیاین مجموعه شامل 30 بنر ویژه مناسبت های مذهبی می باشد. طرح های این مجموعه با کیفیت بالا و سایز قابل چاپ می باشند.

دانلود مجوعه پوستر احادیث مسجد با کیفیت بالا و قابل چاپ ، این مجموعه شامل 17 حدیث درباره مسجد می باشد.

نرم افزار فیش تبلیغ به جهت توسعه تبلیغات دینی و یاری رساندن به مبلغان و پژوهشگران دینی تولید شده است. ویژگیهای این نرم افزار: امکانات ویژه در گردآوری مطالب، ثبت مشخصات، جستجوی اطلاعات، کپی خودکار متن به فیش، امکان ورود اطلاعات در قالب فایل صوتی، قابلیت تبدیل فیش به کتاب یا مقاله و توان تولید فایل خروجی در قالب فیش یا پسوندهای مختلف دیگر

نرم افزار قرآن در Word با امکانات مختلف از جمله درج آسان متن، ترجمه و نشانی کامل آیات مورد نظر در محیط    Word  به همراه ترجمه فارسی و 17 ترجمه خارجی

پخش زنده شبکه های تلویزیونیپخش زنده شبکه های تلویزیونی و رادیویی سراسری و استانی و شبکه های جهانی پخش شده بر روی ماهواره (شبکه قرآن، یک، دو، سه، چهار ... شبکه الکوثر، سحر، جام جم ... شبکه نور، شبکه سهند، شبکه سبلان ... شبکه جهانی ولایت، ثامن، شبکه الزهرا (س) ... رادیو معارف، رادیو قرآن، رادیو ندای اسلام و ...)

این مجموعه (مکارم خوبان) شامل سخنرانی های اخلاقی آیت الله شجاعی می باشد که از رادیو معارف پخش شده است.

دانلود مجموعه (پرسمان قرآنی) شامل پرسش و پاسخ های قرآنی پخش شده از رادیو معارف، کارشناسان این برنامه: استاد ملکی، استاد علیزاده، ،استاد اسلامی و حجت الاسلام غفرانی می باشند.

این بغض های خفته در گلو از صد روضه پر شور تر، سوزناک تر است...

ادامه مطلب...




دانلود مجموعه سخنرانی - بر بال سخن - (2)

دانلود مجموعه سخنرانی های ارزشمند در موضوعات مختلف که که در شش ماه دوم سال 1390 از رادیو معارف پخش شده است. این مجموعه (بربال سخن) شامل 100 سخنرانی از:  شهید مرتضی مطهری، مرحوم استادفلسفی، حجت الاسلام انصاریان، حجت الاسلام پناهیان، حجت الاسلام صدیقی، حجت الاسلام دکتر رفیعی، حجت الاسلام راشد یزدی، حجت الاسلام نظری منفرد و... می باشد. ( این مجموعه شامل بیش از 20 سخنرانی با موضوع امام حسین (ع) و محرم می باشد.)

دانلود پوسترها و تصاویر اسلامی طراحی شده توسط استاد رضا در موضوعات: امام حسین (ع) و محرم، امام علی (ع)، معصومین (ع)، شخصیت های اسلامی و ... استاد رضا (OstadReza) یکی از طراحان خوش سلیقه است که آثار اسلامی بسیار زیبایی را طراحی نموده است. در این مطلب تصاویر و پوسترهای طراحی شده توسط ایشان جمع آوری و جهت دانلود در اختیار کاربران عزیز قرار گرفته است.

این مجموعه شامل نوحه، سینه زنی و مرثیه از مداحان: کریمی، سلحشور، طاهری، علیمی، نریمان پناهی، ارضی، حدادیان، یونس حبیبی (نوحه یا ایا عبدالله الحسین) و سینه زنی آذری و همچنین شامل همخوانی ویژه محرم از گروه رسائل و زیارت عاشورا با صدای استاد فرهمند می باشد. (34 فایل صوتی با فرمت MP3)

گلچین مداحی تصویری محرم از حاج محمود کریمی ، این مجموعه زیبا شامل 46 مداحی تصویری با فرمت MP4 می باشد. ( قابل پخش در کامپیوتر و تلفن همراه )

گلچین سینه زنی محرم از مداحان مختلف شامل 190 قطعه سینه زنی از مداحان : محمود کریمی، منصور ارضی، سعید حدادیان، محمد رضا طاهری، حمید علیمی، مهدی سلحشور، مهدی میرداماد، حسن سیب سرخی، حسن خلج، عبدالرضا هلالی، جواد مقدم، مهدی مختاری، مهدی اکبری 

مجموعه برنامه رادیویی « اندیشه های نو » پخش شده از رادیو معارف، این برنامه به بررسی مسائل مهمی همچون تعریف وحی، اقسام وحی، علم نبوی، نقش انبیاء در وحی، تفاوت علم رسول و فرشته وحی، و ... می پردازد (کارشناس: استاد ربانی گلپایگانی)

مجموعه برنامه « داستان هفته » پخش شده از رادیو معارف

مجموعه برنامه رادیویی « راه و بیراه » پخش شده از رادیو معارف، این برنامه به بررسی علل گرایش به جریانهای نو ظهور معنوی و نقد و بررسی شیطان گرایی و عرفانهای کاذب می پردازد. (کارشناس: استاد مظاهری سیف)

مجموعه برنامه رادیویی « راز سرنوشت » پخش شده از رادیو معارف، این برنامه به بررسی سرنوشت اصحاب معصومین (علیهم السلام) با توجه به اصل رویش ها و ریزش ها می پردازد.

مجموعه برنامه رادیویی « زلال تاریخ » پخش شده از رادیو معارف، این برنامه به بررسی و تحلیل تاریخ صدر اسلام از نگاه شیعه می پردازد.(کارشناس: دکتر محمد رضا جباری)

مجموعه 12 سخنرانی از آیت الله حائری شیرازی با موضوعات: مراقبت از نفس خود، یاد خداوند، امداد الهی، پرهیز از شیطان و هوای نفس، دوره خودسازی و ...

مجموعه 25 سخنرانی از آیت الله کربلایی در موضوعات: ولایت امیرالمومنین، معرفت انسان، همنشین انسان، حدیث سلسله الذهب، امام زمان (عج) ، عقل و جهل و ...



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد