دانلود نرم افزار فارسی نویس پارسی‌ نگار دانلود مرورگری سریع تر از فایرفاکس


مرورگر Safari جز پر سرعت ترین مرورگرهای جهان به شمار می رود که ساخت شرکت قدرتمند Apple می باشد. در ابتدا این مرورگر تنها بر روی کامپیوترهای شرکت اپل که از سیستم عامل مکینتاش پشتیبانی می کنند و دیگر محصولات این شرکت قابل نصب بود اما پس از مدتی شرکت اپل تصمیم گرفت تا مرورگر پر قدرت خود را جهت رقابت با سایر شرکت ها برای سیستم عامل ویندوز نیز منتشر کند. با اینکار مرورگر سفری در میان کاربران سراسر دنیا در جایگاه ویژه ای قرار گرفت و امروزه می توان آنرا رقیب اصلی مرورگرهای معروفی همچون فایرفاکس، اپرا و کروم دانست. این مرورگر از سرعت بسیار بالا در باز کردن صفحات اینترنتی برخوردار است به طوری که گفته می شود سرعت آن ۷۰% بیشتر از سرعت مرورگرهای اینترنت اکسپلورر و فایرفاکس است. برخی از قابلیت های این مرورگر شامل امنیت بسیار بالا، باز کردن چندین سایت به صورت همزمان در یک صفحه Tab Browsing، پشتیبانی از پلاگین های مختلف، امکان بلوک کردن پنجره های تبلیغاتی مزاحم Pop-up Blocker، امکان دسترسی سریع به سایت های مورد علاقه Top Sites، دانلود بسیار سریع از سایت ها، امکان جستجو در موتورهای جستجوگر معروف و بسیاری از امکانات بسیار خوب دیگر.

برای دانلود کلیک کنید

Recovery Tool نام نرم افزاری است در جهت تعمیر آفلاین فلش مموری های Transend می باشد. این نرم افزار در هیچ جای دنیایی اینترنت  را نمی توانید تهیه نمایید. از ویژگی های بسیار حرفه ایی این نرم افزار می توان به قابلیت تعمیر ۹۹درصد مشکلات فلش مموری های Transend بدون نیاز به متصل بودن به اینترنت برای تعمیر فلش مموری است.

برای دانلود کلیک کنید


وجود عکس هاى پس زمینه ى زیبا به محیط کار شادابى و زیبایی خاصى مى بخشد. ایرانیان دانلود این بار افتخار این را دارد که مجموعه اى بی نظیر از عکس هاى بسیار زیبا با موضوع سه بعدی را براى شما علاقه مندان فراهم کند.این مجموعه تصاویر که شامل ۳۰ عکس با فرمت JPG  میباشد در یک فایل بصورت فشرده شده در اختیار شما قرار داده شده است.این تصاویر زیبا در سایز ۱۲۰۰×۱۶۰۰ تهیه شده است.قابل ذکر است که این عکس ها از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند و مناسب قرار گرفتن به عنوان پس زمینه ى کامپیوتر شما مى باشد.در جمع آورى این مجموعه سعى شده است تعدادى تصویر قرار داده شود تا امکان دانلود آن توسط تمامى کاربران امکان پذیر باشد.امیدوارم این مجموعه مورد توجه و رضایت شما کاربران عزیز قرار گیرد.

برای دانلود کلیک کنید


حتما گاهی اوقات در بعضی نرم افزار ها از جمله فتوشاپ ، کورل  و مایا و … به مشکل فارسی نویسی برخورده اید ، ما برای شما نرم افزار بسیار کاربردی را معرفی می کنیم که علاوه بر محیط کاربرپسند ، رایگان نیز بوده و گروه برنامه نویس نرم افزار LeoMoon از کشورهای مختلفی نیز هست که نشان از محبوبیت این نرم افزار دارد . نرم افزار Leomoon ParsiNegar که با نام قبلی ( LeoMoon Persian TTT ) ، نرم افزار بسیار قدرتمند در این زمینه است که نیاز هر کاربر چه در بخش مهندی ، گرافیک و … را برطرف می کند.

از صفحه‌ کلید سیستمی لیومون می‌توان برای تایپ پارسی استاندارد و از ویرایشگر یونیکد برای تایپ در نرم‌افزار‌های گرافیکی استفاده کرد . توصیه ی ما برای کسانی که در هنگام تایپ در نرم افزار های گوناگون مشکل دارند ، با دانلود نرم افزار LeoMoon ParsiNegar می توانید این مشکلات را رفع کنید .  هم اکنون می توانید نرم افزار LeoMoon ParsiNegar را از سایت لرد دانلود دریافت نمایید .

برای دانلود کلیک کنید





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد