بسته نرم افزاری ویژه تاسوعای حسینی


همزمان با فرا رسیدن تاسوعای حسینی ،گروه اورژانس فناوری اطلاعات نرم افزارهای مرتبط با این روز را به شما تقدیم می کند.
به گزارش اورژانس IT باشگاه خبرنگاران،به مناسبت فرا رسیدن تاسوعای حسینی،اورژانس فناوری اطلاعات مجموعه ای از نرم افزارهای مرتبط با این مناسبت را به شما تقدیم می کند.

کتاب زندگانی حضرت عباس (ع)

در مسیر طولانى تاریخ حیات بشر، حوادث و وقایع بى شمارى رخ داده که تنها پاره اى از آنها داراى تلا لؤ و درخشندگى ویژه اى است . یکى از آن رویدادها که چون نگینى گران سنگ بر حلقه انگشترى این حوادث ، درخشش و بالندگى دارد، واقعه جانسوز کربلاست ؛ همان حادثه اى که براى حفظ اسلام ناب محمّدى (صلّى اللّه علیه و آله ) از دستبرد طاغوتیان زمان به سرکردگى یزید، ابن زیاد، عمر سعد و … پدید آمد. این رخداد بزرگ را مى توان از ابعاد گوناگون و زوایاى مختلف مورد بررسى قرار داد. همانگونه که محققان و اندیشمندان فرزانه بسیارى ، هریک به فراخور حال خویش ، دست به قلم برده و گوشه اى از عظمت این واقعه را به رشته تحریر درآورده اند.یکى از آن عزیزان ، مؤ لف بزرگوار، علامه محقق حاج شیخ باقر شریف قرشى است که زندگانى سردار بزرگ کربلا،حضرت ابوالفضل العباس ( علیه السّلام ) را نوشته و به دوستداران خاندان عصمت و طهارت عرضه نموده است .

 
برای دانلود روی تصویر کلیک کنید



نرم افزار "حضرت عباس علیه السلام"


نرم افزار "حضرت عباس علیه السلام" حاوی شرحی از زندگانی، پرورش در دامان امیر المومنین علی (علیه السلام)، فضائل و اخلاق قمر منیر بنی هاشم حضرت اباالفضل العباس (ع) است. در این مجموعه سعی شده تا گوشه ای ناچیز از دلاوری های سقای کربلا در واقعه جانسوز و عظیم عاشورا بیان شود و همچنین متن کامل زیارت حضرت عباس (ع) به همراه پخش صوتی آن در این مجموعه قرار داده شده است، به این امید که مورد قبول حق تعالی قرار گیرد.

برای دانلود روی تصویر کلیک کنید


سازگار با اندروید 1.6 و بالاتر



پس زمینه زنده حرم حضرت عباس (ع)


امکانات :

انتخاب زمان ( هم اکنون، روز، عزوب و شب)
انتخاب آب و هوا (خودکار، صاف، ابری، پوشیده از ابر، باران، طوفان ، برف )
تنظیم سرعت حرکت(نوشته ها، ابرها، پرندگان در حال پرواز و شهاب سنگ ها)
امکان برگزیدن حالت تصادفی برای پس زمینه ، آب و هوا و زمان
نمایش دمای محیط در صورت اتصال به اینترنت
نمایش فشار محلی در صورت اتصال به اینترنت
نمایش رطوبت محل در صورت اتصال به اینترنت

برای دانلود روی تصویر کلیک کنید



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد