پاورپوینت های سیاسی

پاورپوینت های سیاسی

پاورپوینت


جهت دانلود پاورپوینت‌ ها روی تصاویر کلیک راست کنید و گزینه save  link as را انتخاب بفرمائید.

 

nofooz

 

loozan

 

sofi

لوزان-مذاکرات-هسته-ای

آخرین به روزرسانی ۱۳۹۴/۰۱/۲۰

یمن

آخرین به روزرسانی ۱۳۹۴/۰۱/۲۰

fetneh

آخرین به روز رسانی: ۱۳۹۳/۱۲/۱۷

shiraziha

آخرین به روز رسانی: ۱۳۹۳/۱۲/۱۷

2ghotbisazi

آخرین به روز رسانی: ۱۳۹۳/۱۲/۱۷

کتاب-نهم-ربیع؛-جهالت-ها-و-خسارت-ها

آخرین به روز رسانی: ۱۳۹۳/۱۲/۱۷

فمنیسم

فتنه-علیه-شیعه

دفاع-مقدس

مذاکرات-هسته-ای

سوریه-قسمت-اول

سوریه-قسمت-دوم

سوریه-قسمت-سوم

جریان-شناسی-سیاسی

امپراطوری-یهود-قسمت-اول

امپراطوری-یهود-قسمت-دوم

انقلاب-اسلامی-قسمت-اول

انقلاب-اسلامی-قسمت-دوم

حلقه-کیان

وهـــابیت

بهائیت

عرفان‌های-نوظهور

انجمن-حجتیه-قسمت-اول

انجمن-حجتیه-قسمت-دوم

انجمن-حجتیه-قسمت-سوم

خانواده-هاشمی

خانواده-مقام-معظم-رهبری

امام-خمینی(ره)

عرفان-کیهانی-حلقه

هندوئیسم

سکولاریسم

سینمای-سیاسی

مجاهدین-خلق


پاورپوینتی با موضوع جریان شناسی سیاسی

این پاور پوینت بسیار زیبا به شما شناختی عمیق ودقیق از جریانهای سیاسی موجود در کشور میدهد.جهت دانلود این پاور پوینت میتوانید اینجارا کلیک کنید.


Untitled-1_570

جریان شناسی سیاسی در ایران را در آستانه یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری  که توسط بسیج دانشجویی دانشکده بهداشت تهیه شده است با همدیگر مرور می کنیم .

  پاورپوینت جریان شناسی(حجم:  ۲۰٫۵ مگابایت )



دانلود پاورپوینت سه جریان  سیاسی

لطفا کلیک بفرمائید .


  جریان شناسی سیاسی رسانه/


دریافت فایل پاورپوینت این جلسه: دانلود


معرفی برخی شبکه های اجتماعی پاک +دانلود پاورپوینت
پاورپوینت این مقاله را نیز از اینجا دانلود کنید.

  

Read more: http://jang-cyberi.blogfa.com/post/395/%D8%AC%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3%DB%8C-%D8%B3%DB%8C%D8%A7%D8%B3%DB%8C-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF#ixzz4JTowoWcB
جریان شناسی سیاسی کامل پس از پیروزی انقلاب اسلامی
من می خواستم یک شناخت تقریبا کامل از تمامی احزاب و انجمنهای مهم که از اول انقلاب تا امروز در کشور به وجود آمده اند(جریان شناسی سیاسی) داشته باشم مثلا نهضت آزادی، انجمن حجتیه، مجاهدین خلق، مجاهدین انقلاب و ...
        
جزییات مطلب...
 
 

 
 
علل وعوامل ناکارآمدی احزاب سیاسی در ایران
بنابراین یکی از موانع تاریخی شکل‌گیری و کارایی احزاب در ایران را می‌توان در استبداد و دولت‌سالاری تمرکزخواه خلاصه کرد؛ زیرا کلیه سلسله‌های حکومتی ایران تاقبل ازانقلاب اسلامی در فردی بودن حاکمیت و فقدان یا تحمل نکردن قدرت‌ها و نهادهای ناظر و تعدیل‌کننده مشترک بوده‌اند
        
جزییات مطلب...
 
 

 
 
مروری بر برخی از وقایع 1369 تا 1382 و موضعگیری احزاب
حمله عراق به کویت و متعاقب آن حضور نظامی آمریکا در منطقه در سال 69، تحلیلهای متفاوتی نزد نیروهای انقلاب به همراه آورد. جریان دولت به رهبری هاشمی رفسنجانی، کنار ماندن از مناقشات منطقه و حفظ موضع مستقل جمهوری اسلامی را می‌پسندید و این موضع،‌ بتدریج به سیاست رسمی نظام در مقابل آمریکا و عراق مبدل شد. مطابق این سیاست، عراق باید از کویت عقب می‌نشست و آمریکا نیز منطقه را ترک می‌کرد و جمهوری اسلامی به صورت همزمان تجاوز طلبی هر دو دولت را محکوم کرده و از گسترش جنگ به ایران جلوگیری می‌کرد
        
جزییات مطلب...
 
 

 
 
آشنایی با تاریخچه و عملکرد برخی از احزاب وگروه های سیاسی معاصر فصل دوم-معرفی برخی ازاحزاب وجریان های سیاسی (جبهه مشارکت ایران اسلامى)
جبهه مشارکت ایران اسلامی یکی از اولین احزابی‌است که پس از انتخابات دوم خرداد ۱۳۷۶ تأسیس شد. نام جبهه مشارکت ایران اسلامی در واقع نماد شاخص‌های اصلی این حزب است. رویکرد این «جبهه» تماما در چهارچوب مفهوم حزب می‌گنجد.
        
جزییات مطلب...
 
 

 
 
آشنایی با تاریخچه و عملکرد برخی از احزاب و گروه های سیاسی معاصر ( دفتر تحکیم وحدت )
اسـاسـنـامـه دفـتـر تـحـکیم وحدت هشت فصل دارد که در آن نشست ها، کمیسیون ها، واحدها، شوراى مـرکـزى مـهـم تـرین ارگان اتحادیه شمرده شده اند. شوراى مرکزى داراى هفت عضو است که از سـوى واحـد نـشـسـت ها به مدت یک سال انتخاب مى شوند
        
جزییات مطلب...
 
 

 
 
آشنایی با تاریخچه و عملکرد برخی از احزاب وگروه های سیاسی معاصر (مجمع روحانیون مبارز)
اخـتـلافـات دو جـنـاح در سال 1364 و زمانی که مقام معظم رهبری (رئیس ‍ جـمـهـور وقـت )، قـصـد مـعـرفـی نـخـست وزیر به مجلس را داشت ، دوباره تـشـدیـد شـد. جـنـاح راست سنتی از نخست وزیری آیت الله مهدوی کنی و جناح چپ از نخست وزیـری مـیـرحـسـیـن مـوسوی حمایت می کرد. با توجّه به این که جناح راست دارنده اکثریت نـسـبـی در مـجـلس بـود، رقـابت بین دو جناح برای معرفی نخست وزیر و دولتش بیشتر شد.
        
جزییات مطلب...
 
 

 
 
آشنایی با تاریخچه و عملکرد برخی از احزاب و گروه های سیاسی معاصر(نهضت آزادی ایران)
منشأ تشکیل نهضت آزادی ایران : جداشدن جناح مذهبی از جناح ملی گرا در درون جبهه ملی بود (سال 1340)
* جبهه ملی اول درسال 1328 به طرفداری از دکتر مصدق وآیت ا... کاشانی برای نمایندگی مجلس تشکیل شد و در1330 مصدق به نخست وزیری رسیدکه پس ازکودتای 28مرداد 1332 و برکناری مصدق ، فرو پاشید.
* جبهه ملی دوم به دعوت غلامحسین صدیقی در1339 با فضای باز ناشی از رویکرد جان اف کندی تشکیل شد و درسال 1343 به دلیل اختلاف زیاد ، ضعف رهبری و تشکیلاتی منحل شد .
* جبهه ملی سوم در سال 1344 با تلاش مصدق در تبعید تشکیل شد ولی سه هفته بعد بازندانی شدن اعضای اصلی آن ازجمله بازرگان ازهم پاشید .
* جبهه ملی چهارم در سال 1356 احیا شد وبا افت وخیزهای بسیار ، سرانجام درسال 1360 باموضعگیری علیه لایحه قصاص ، مرتد شدند و ازبین رفتند .
        
جزییات مطلب...
 
 

 
 
مروری برتاریخچه وعملکرد برخی از احزاب و گروههای سیاسی )حزب کارگزاران سازندگى( (شکل گیرى جریان تکنوکرات)
کارگزاران سازندگى ، طیف و جریانى است که از پیوستن افرادى از دو جـنـاح (به اصطلاح، چپ و راست ) و گروهى از تکنوکرات هاى مسلمان تأسیس شده است ، از این رو، آن را جـنـاح مـیـانـه هـم نـامـیـده انـد. بـه اعـتـقـاد نـوربـخـش ، عـضـو شـوراى مـرکـزى ایـن تـشـکـل ، کـارگـزاران یـعـنـى جـمـعـى بـا سـلیـقـه هـاى مـتـفـاوت کـه در چـهارچوب قانون و با تـحـمـل یـکدیگر به اداره جامعه مى پردازند.
        
جزییات مطلب...
 
 

 
 
آشنایی با تاریخچه و عملکرد برخی از احزاب وگروه های سیاسی معاصر فصل دوم-معرفی برخی ازاحزاب وجریان های سیاسی (سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی)
منشأ تشکیل از سال 1349 با همراهی 7 گروه : امت واحده- توحیدی بدر- توحیدی صف- فلاح- فلق- منصورون- موحدین که 3 گروه صف ، منصورون ، موحدین مبارزه مسلحانه می کردند و7 گروه دارای عقاید اسلامی ومعتقد به رهبری امام بودند .
        
جزییات مطلب...
 
 

 
 
آشنایی با تاریخچه و عملکرد برخی از احزاب وگروه های سیاسی معاصر فصل دوم-معرفی برخی ازاحزاب وجریان های سیاسی(حزب مؤتلفه اسلامی)
در سال 1341 بعد ازغائله انجمن های ایالتی و ولایتی با پیگیری امام خمینی(ره) فعالیت سیاسی برخی از هیئت های مساجد تهران، متمرکز وبه قم وصل شد و گروهی به نام هیأت های موتلفه اسلامی تشکیل گردید.
        
جزییات مطلب...
 
 

1 2 3

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد